DZIAŁ ---- KADETT C - Strona 137

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-03-28 14:59:20, miniu pisze:
to może sprzedasz auto + to co nagromadziłeś za jakieś becikowe to bym się zdecydował od ręki






.....a pudziesz Ty ........ Kadzio zostaje u mnie !!!!
pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2007-03-28 14:59:20, miniu pisze:
to może sprzedasz auto + to co nagromadziłeś za jakieś becikowe to bym się zdecydował od ręki


Cytat:
2007-03-29 08:06:54, kogan77 pisze:
.....a pudziesz Ty ........ Kadzio zostaje u mnie !!!! pozdrawiam.



a kury to w czym będzie hodował przez te lata??? miniu, no pomyśl czasem
  
 
ma ktos moze pusta tabliczke znamionowa do kadetta i chcialby sprzedac? :>
  
 
kowalski sposób na wymianę drążka i kierownicy:



żadne pukanie walenie czary i modlitwy nie dały rady
  
 
uuuu przykra sprawa ;]
aż tak mocno osadzone ?? pewnie tak samo trzyma jak łożysko na piaście w peugocie boxerze ;] s[róbujcie je ściągnąć prasa 8 ton nacisku i nei daje rasy trzeba ciąć ;/

Mój kadecik wczoraj został przetransportowany na ojom :] trafił do blacharza i zaczynamy nad nim prawdziwe prace a nei dłubanie i dumanie przy piwku hehe
pozdrawiam
  
 
Sprzedam mnóstwo części do Kadetta C City.

Jeśli coś potrzebujesz to pisz na priv lub dzwoń na 507660055 po 17-tej.

Pozdrawiam
Zaraj
  
 
jako ze mi juz przeszlo zalamanie,i kadett nie jest juz na sprzedarz,zaczolem myslec nad kolejnymi modami.kukajac na ebaya mojego ostatnio przyuwazylem takie cosik.waleczek kent cams link i za taka cene to smiech.nic tylko brac.i ladowac do swojego.tylko teraz pytanko.czy sam walek da jakies wymierne efekty? czy trzeba by zapewne pobawic sie troche paliwem,jak sadze zeby odczuc efekty.czyli albo zabawa elektronika,czytaj nowy soft,1kpln,albo wywalic wtrysk i gazniczek.cena tez bedzie pododna.co jeszcze trzeba by wymieniac przy montazu takiego walka??i czy jest sens przedewszystkim,czy latwiej nowe serce??

pozdro
harlej vel komarek
  
 
w kwestii walka, to zalezy i ile jest ostrzejszy od serii
Wg mnie podstawa przy ostrzejszym walku to obrobka glowicy, tzn planowanie, polerka kanalow, oraz ogolnie doprowadzenie jej do bdb stanu- luzy zaworowe, zawory, uszczelniacze...
taki zabieg powinien przyniesc juz odczuwalna poprawe Kolejny zabieg to porzadny dolot i uklad wydechowy, po takich modach mozna jeszcze bawic sie w nowy soft, jednak mysle ze konkretny gaznik powinien dac sporo wieksza moc- niestety kosztem sporo wiekszego spalania...
  
 
czyli chyba jednak odpuszcze temat i sie zastanowie nad c20xe albo let.tez sporo zabawy,ale od razu wiecej mocy.i wieksze mozliwosci co do spalania przy gazniku.w tej chwili srednie spalanie wychodzi mi 17/100,takze jak skoczy do 20 to tragedii nie bedzie.w koncu to auto nie ma wolno,i oszczednie jezdzic

pozdro
harlej vel komarek
  
 
tematemat c 20xe sam wlasnie przerabiam
musisz sie uzbroic w cierpliwosc jesli chodzi o poszukiwanie czesci skrzynia getrag240, wal, przydala by sie miska alu z manty 1.8, do tego trzeba kolektor 4-2-1 robic, no i do ciezko znalezc zdrowy silnik- i jeszcze te glowice- zeby znalezc cost cast to wyczyn i do tego jeszcze z zaplonem na disie... jak o tym mysle to mnie to oslabia. Ale kilka czesci juz mam namierzonych
))

a let-a mozesz sobie odrazu wybic z glowy, no chyba ze masz wpizdziec kaski przerabialem ten temat... 4.5 tys conajmniej zdrowy silniczek kosztuje, do tego dochodzi spora awaryjnosc i bardzo drogie czesci. poruszalem ten temat na calibra team.
taniej wlozysz x25/30xe
  
 
znajomy pchnol ostatnio cali turbo cala,na niemieckich blachach za 3.5 kpln.takze silnik mozna wychaczyc.a reszte czesci sprzedac.co do c20xe,to mysle ze szybko by mocy braklo.a dlubanie tego silnika w n/a,sporo kasy,instalacja turbo tez.dlatego raczej jakby co to let.pozatym skrzynia z omy b 2.0.jest ponoc mniejsza gabarytowo od 4 do cih`a,nie ja sprawdzalem wiec nie potwierdze.a powinna podpasic do c20.zwazywszy na moj niewielki tunel srodkowy,to byloby niezle rozwiazanie.
co do falek.hmmm ten dzwiek silnika,plus do tego przelotowy wydech ale znowoz ograniczone mozliwosci grzebania.albo n/a albo kompresor.bo bi-turbo to koszmarny wydatek.
czas pokaze.jak tu upoluje jakas fajna okazje z c20 xe/let albo 25/30xe to mysle ze nie bede sie zastanawial.jak juz bedzie silnik to reszte sie tez zorganizuje

pozdro
harlej vel komarek
  
 
Matko Boska....
  
 
podobno powstaje kolejna część
Harrego Pottera
  
 


pozdro
harlej vel komarek
  
 
Może jest ktoś chętny na fabrycznie nową szybe czołową do kupejki??
info w dziale kupie/sprzedam lub na stronce kadett-c.pl
  
 
1. cali za 3.5 k pln to napewno padaka
2. do 2.0 z omy trzeba powiekszac tunel
3. silnikow moglem miec juz z 10 a konkretnej skrzyni juz chyba
rok szukam...
4. let bez szpery- to sie mija z celem, zreszta v6 tez...
5. v-ka zdecydownie wygrywa z letem w testach

a tak wogole to chcesz jeszcze dlubac 211 konny silnik w kadim??
chcial bym takie monstrum kiedys zobaczyc, ale watpie zeby mi to bylo pisane...

  
 
Proszę zejść na ziemię i przestać śnić o 211 koniach w kadim ( 6 pak, turbo i co jeszcze chcecie )
czytając poprzednie posty dochodzę do wniosku że potrzeba sporo czasu aby zrealizować te zamiary i czy aby podołacie temu,
juz nie wspomnę o kasie jaka jest potrzebna
ktoś tu szukał paru części i mimo tego że są dostępne ..................

ZDROWYCH SPOKOJNYCH ŚWIĄT
  
 
ja mam dwie opcje.albo dalsze inwestowanie w wzmocnienie kadetta, albo zostawienie tak jak jest,i zakup czegos mocnego,bardziej rozwojowego tutaj.jeszcze sie nie zdecydowalem.a ze nie mam innych inwestycji w planach,to kto wie ale racja nie ma co rozmyslac na temat przyszlosci.sie okaze co bedzie.

pozdro
harlej vel komarek
  
 
Cytat:
2007-04-06 23:16:26, Soczewa pisze:
...ktoś tu szukał paru części i mimo tego że są dostępne ..................


Też to spostrzegłem, niestety za darmo nic nie ma
  
 
Witam
Czy ma ktos z was linki do sklepow internetowych z czesciami do kadeta c, te co były na stronie opelgangklubu (były chyba dwa). Niestety stronka nie otwiera się już od dluzszego czasu a pamietam ze mieli dostepne nowe progi do kadzia.