Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2007-08-13 09:06:45
potem na forum lamenty ze lakiernik duren spiepszyl robote bo po lakierowaniu auta to i tamto . Co do ceny miski...hmm nie przesadzaj z tym ze drogo ![]() ![]() generalnie trzeba sie przed robota dogadac jakie czesci i mniej wiecej jaki koszt. Zawsze w takich przypadkach przypomina mi sie sytuacja z moich mechanikiem, gdy przyjechal synek z tatusiem kozaki jak nie wiem, co to nie oni i wogole, wcisneli mi sie w kolejke a w dodatku tatko schrzanil sprawe na starcie bo zapodal z tekstu...panie jest pan 5 mechanikiem u ktorego jestesmy i nikt nie wie co to moze byc, mecza sie i nic nie moga wymyslic. Mechanik otworzyl maske cos tam popatrzyl, poszedl do warsztatu wyciagnal 13stke podszedl do auta przykrecil jedna srubke zamknal maske poprosil o sprawdzenie czy jest OK, kolesie uradowani ze jest OK ze tak szybko i wogole ze fajnie i tak prawie chcialo wygladac ze beda chcieli powiedziec Dzieki i narazie... na co mechanior "300 prosze"....zdębieli ![]() ![]() |
![]() Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2007-08-13 09:15:35
hehe ja akurat wysylam kompy do seriwow............. klient przynosi 1 kompa a 15 przychodzi po odbior i zdziwiony ze jeszcze nei ma itd itp............... coż ludzie sa (niektorzy czyt. w wiekszosci) chorzy i nie rozumieja co to 14 dni roboczych, a ze sa 2 serwisy czyli 28 dni roboczych......................... i uwierz ze czasami kur...... czlowieka bierze jak ludzia tlumaczy co i jak z czym i dlaczego, bo kazdy mysli ze jak przyniesie sprzet to na zapleczu czeka ekipa jak PIT STOPP w formule 1 ![]() |
![]() Madex Red Essi Flair 1.3 Ostróda | 2007-08-13 11:31:51 Może przesadziłem z tym malowaniem w 2 dni - w piątek wstawiłem auto po południu a na poniedziałek rano miałem gotowe ![]() |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2007-08-13 12:07:48
bardzo lubię takie teksty działają na mnie jak płachta na byka ![]() |
![]() Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2007-08-13 12:09:21
Hehe prawie jak w tej rozmowie kleinta z tele 2 ![]() |
![]() maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-08-13 12:22:12 no dokladnie 'place wiec wymagam' hehe jest to rowniez moj ulubiony tekst zwlaszcza w ustach polaka. bo polak trzymajac w garsci 500zl chcialby zawojowac swiat ![]() a prawda jest taka, ze oprocz wymagan trzeba miec jeszcze odpowiednia sumke pieniedzy ![]() [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-13 12:24:00 ] |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2007-08-13 12:41:11 tu nawet nie chodzi o sumę pieniadzy
po prostu niektóry nie umieją zrozumieć że pewnie rzeczy nie są zależne od mechanika, sprzedawcy czy kogoś innego - nawet jak zapłacą za to worek pieniędzy |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2007-08-13 12:50:40 poprostu trzeba byc czlowiekiem i rozumiec takze druga strone. takie gadanko o "place wymagam" ma zazwyczaj taki skutek ze mozesz zapomniec o dobrym traktowaniu na przyszlosc, zero rabatow itd.
Pozatym w druga strone dziala to tak: ...Mam swoja marke, jestem dobry w tym co robie i nie musze uzerac sie z upierdliwcami za marny grosz. |
![]() Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2007-08-13 12:52:32
dokładnie............. niektorzy mysla ze masz za plecami sterty czesci do kazdego modelu itd itp, kazda srubke, podkładke itd |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-08-13 13:10:27 Tu nawet nie chodzi o kasę, ale o szanowanie innych klientów. Jak nie zrobisz jednemu, bo inny”płaci i wymaga”, to traci się wiarygodność i jakąś wyrobioną markę. Jeśli np. moje auto miałoby być tak odkładane, bo są „lepsi” klienci, to nie pojadę więcej do takiego warsztatu. |
![]() maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-08-13 13:18:21
to akurat nie jest takie proste, bo czesc serwisow ma podpisane rozne stale zlecenia, np na obsluge floty jakiejs tam innej firmy. wiadomo,ze wiaze sie to,ze znizkami itd. wowczas takie auta (jest ich na ogol kilkanascie ale czesto duzo wiecej) maja pierwszenstwo w stosunku do innych klientow. w samych katowicach jest kilka miejsc, ktore 90% obrotu maja wlasnie z tego typu zlecen [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-13 13:20:02 ] |
![]() Madex Red Essi Flair 1.3 Ostróda | 2007-08-13 14:04:14 ta dyskusja odbiegła trochę od tematu - ale trzeba zrozumiec obie strony - jeśli nawali auto to najpierw staram się dowiedzieć mniej-więcej co to może być (w tym bardzo pomocne jest to forum - za co bardzo wielkie podziękowania), następnie orientuję się ile mogą kosztować części, i naprawa a następnie jadę do mechanika i konkretnie ustalam termin i cenę. jeśli nie wiadomo co padło to po prostu proszę o diagnozę i płacę za tą diagnozę - jeśli nie decyduję się na naprawę. jak ustalam termin naprawy (czas trwania) to nie lubię gdy mechanik umawia się na następny dzień (przecież wie ile ma roboty i jak ma rozłożony czas), a później kręci i odwleka na tydzień - ponieważ złapał klienta i zaczął - to klient zaczeka. Wracając do tego co napisałem: "płacę i wymagam" - ustalam cenę i po robocie nie targuję się (nie skomlę) że może by coś upuścił bo nie mam więcej. Tak postępuję w wypadku jeśli jestem klientem - jak również na podobnych warunkach podchodzę do swoich klientów. Na tym kończę bo raczej nie ma sensu ciągnąć dalej tej dyskusji ponieważ jak wiadomo o mechanikach i warsztatach można w nieskończoność. Pozdrawiam |