Trzesie na wolnych pali 20l/100km - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam 1.6 16v i na zimnym wariuje.ten model chyba tak ma!!!!
  
 
Ja wczesniej miałem 1,6 16V z 92r i chodził ładnie ale miał jeden problem - był cały zgnity, zapchany gazetami i zamalowany, pojechalem na wakacje i sie zapadł pociołem go i leży na stosie za domem i czeka na transport do fabryki konserw... silnik w garazu... za poł ceny tamtego kupilem kombi ghia ale jak sie zbiera - znaczy zbierał do tej awarji...

16,7 Ohm na wtryskach to dobrze? w ksiazce jest ze ma miec od 5 do 11?
a 16v ma miec od 15 do 17 Ohm.
  
 
Nie było osoby ktora znała odpowiedz na ten problem... a ja to naprawilem )) tylko co to jest to weber na listwie wtrysków?? po odpieciu podcisnienia, auto chodzi idealnie (nie wiem jeszcze jak spalanie) ale odzyło po tym "tuningu"
  
 
regulator cisnienia paliwa moze o_O?
  
 
Cytat:
2008-02-07 17:57:48, sweet_punk pisze:
Nie było osoby ktora znała odpowiedz na ten problem... a ja to naprawilem )) tylko co to jest to weber na listwie wtrysków?? po odpieciu podcisnienia, auto chodzi idealnie (nie wiem jeszcze jak spalanie) ale odzyło po tym "tuningu"


Cieszysz sie ze naprawiles skutek a nie przyczyne ? Hmm ciekawe bo ja wcale bym sie nie cieszyl. Jesli cos bylo podpiete to znaczy ze do czegos sluzylo.
  
 
Ciesze sie z naprawilem skutek bo na działce w garazu mam drugie to cos i sobie wymienie i wkoncu bede mogl jezdzic escortem a nie astra
  
 
to cos to wlasnie PODCISNIENIOWY REGULATOR CISNIENIA PALIWA... chyba podpale te auto :/
  
 
a ile to cos moze kosztowac nowe?
  
 
ok sory, juz doczytalem 570 zl i trzeba przez serwis zalatwiac;/ to ladnie ...
  
 
mam jeszcze takie jedno pytanko... a mianowicie kiedys mialem zwarcie akumulatora z maska i zrobilo sie nieciekawe spiecie, pewien znajomy powiedzial mi ze wina tych wszystkich dolegliwosci tzn dlawienia sie przy dodaniu pelnego gazu szarpanie przy dodaniu malej ilosci gazu, nie trzymanie wolnych obrotow moze lezec po stronie kostki czy cos w tym stylu ktora odpowiada za prace przepustnicy i ze prawdopodobnie mogl zrobic sie tam tzw "zimny lód??" (krokowy wyczyscilem, kable i swiece wymienilem i nic to nie pomoglo) myslalem jeszcze ze moze byc to wina komputera ale z tego co tu wyczytalem nie koniecznie;] A wiec... Czy moj znajomy moze miec racje?? jesli tak to gdzie moge znalesc tą kostke?
  
 
?
  
 
pewnie masz komp walniety bo nawet wiekszośc wiejskich tuningów spawa koncowki tłumika przy duzym amperazu a przeciez masa idzie po calej karoseri tak jak u ciebie to zwarcie z maska..... lub ewentualnie przebicie w cewce zapłonu- wystarczy preparat izolacyjny do przewodów
  
 
MK5_essik gdybys przeczytal nizej to bys wiedzial ze komp zostal zmieniony... a pozatym jak spawasz na aucie to wypada kleme odpiac...
co do problemu nic nie wymyslilem dalej sie mecze z astronomicznymi ilosciami spalonego paliwa... nasilila sie jeszcze dolegliwosc taka ze nie potrafi sie wkrecic do odciecia i potem dlawi:/ naprawde brak mi juz jakich kolwiek pomyslow...

wie ktos moze jeszcze jak w escorcie 1.6 EFI 8V jest przyspieszany zaplon wraz z wzrostem obrotow?? bo czasami w innych autach jest PODCISNIENIOWY PRZYSPIESZACZ ZAPLONU... a tu go nie ma... co w tym silniku jest odpowiedzialne za przyspieszanie tego zaplonu?
  
 
nie wiem czy może oto Ci chodzi ...:

"W silnikach zasilanych wtryskiem benzyny układ zapłonowy jest zintegrowany z układem wtrysku
benzyny. Zapłonem steruje w nich elektroniczne urządzenie sterujące EEC IV, które na podstawie sygnałów
otrzymanych od poszczególnych czujników określa kąt wyprzedzenia zapłonu i przekazuje, dostosowane do
warunków pracy silnika, impulsy sterujące modułem wzmocnienia zapłonu EDIS. Moduł EDIS wzmacnia
sygnał sterowania odpowiednim uzwojeniem pierwotnym cewki zapłonowej"
  
 
kris-kzn no teoretycznie o to chodzi tylko w praktyce co to jest? co mam wymienic... kompa zmienilem i dalej nic
  
 
Moduł zapłonu jest umieszczony w przedziale silnika obok lewego nadkola. Marka i typ: Motorcraft EDIS.

  
 
czyli co sugerujesz wymienic ten moduł??
  
 
no można na początek spróbować podmienić od kogoś innego jeśli masz taką możliwość :]
  
 
a nie ejst to moze wina zasyfionego krokowca?
  
 
i ja się podłącze. Zauważyłem ostatnio wzrost spalania paliwa. Zauważyłem też ze silnik na biegu jałowym pracuje nie równo. Stojąc z tyłu samochodu, słychać z rury wydechowej ze dławi się. Zauważyłem też ze przy wdepnięciu gazu do spodu, samochód się zamuli, potem zaskakuje. Co jest grane?
Oleju nie bierze.


[ wiadomość edytowana przez: bobas_sk dnia 2008-02-16 21:01:10 ]