(mk5)Po swapie nie chce odpalić. - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-09-29 20:38:28, damianoo90 pisze:
Witam! Podłącze się do tematu to może coś mi się rozjaśni. Mam podobny problem. Przełożyłem wiązkę od kompa oraz komputer od zeteca ale została mi stara skrzynka bezpieczników i wiązka od niej. Z tej nowej wiązki od kompa wychodzą 2 takie kostki 8pinowa i 12 pinowa natomiast w starej wiązke przy skrzynce mam tylko jedną kośc 8 pinową. Mam drugą skrzynkę i do niej wiązkę także od zeteca tylko że tam są dwie kości 12 pinowe. Jakieś sugestie jak podłączyć wiązkę komputera z wiązką skrzynki bezpieczników?

na początku mojego wątku masz odpowiedź, nawet schemat jest kostek.
A u mnie dalej cisza.
  
 
auto u elektryka, el. szyby przód nie działają, dla informacji dla wszystkich SKRZYNKI BEZPIECZNIKÓW SĄ INNE
  
 
Pali, pracują trzy cylindry, kopci na czarno i pluje sadzą. silnika nie rozbierałem, przed swapem palił elegancko.
  
 
Jak pracuje na 3 cyl, to zawsze bedzie kopcił na czarno i pluł sadzą.
Kleszczu, zdiagnozuj dlaczego nie pali na wszystkie cyl. Najprostrzą metodą jest podnoszenie przewodów/cewek na pracującym silniku. Wtedy bedziesz widział czy przeskakuje iskra. Jeśli wszedzie masz iskre to wiesz, że nie ma paliwa. Jeśli nie ma iskry to wiesz, że musisz z cewką się pobawić.
  
 
zostawiłem go na razie, jutro wrócę z pracy to się nim zajmę, narazie nic w nim nie robiłem, poskładałem go tylko i konserwacje przodu od razu. Jutro nad nim posiedzę, najgorsze że po południu mam tylko godz. wolnego więc dużo nie porobię.
Koła 15" z rsa ocierają mi o nadkola, muszę zmienić na 14"
  
 
Problem z wskazówkami i obrotomierzem w escorcie, licznik został ten sam, wystarczy założyć licznik z rsa i problem z obrotkiem zniknie?
  
 
Tak, bo licznik z 1.6 nie jest kompatybiulny z itym silnikiem i na odwrot, sam miałem u siebvie to samo z obrotkiem z RSa
  
 
dobra, za szybko się pochwaliłem, wczoraj chwile przejechałem i nieźle zbierał, ale to jakieś 50m tylko, postawiłem na noc, rano kompa odłączyłem na godz. na zimnym silniku i po odpaleniu dalej zaczął dymić, strzelił z tłumika i zgasł. po próbach odpalenia odpalił, nawet równo chodził na wolnych i zgasł po dodaniu gazu, nie odpala, świece iskrę mają.
  
 
Brak paliwa. 15 litrów spalił po przejechaniu 25 km
Pluł benzyną z tłumika
silnik nie dymi a dlatego że wężyk z kolektora dolotowego nie był podpięty do map sensora i listwy wtryskowej.
Dziękuję za cierpliwość Zenq, Toradki i RemikGT
  
 
Cytat:
2009-10-04 11:30:00, GrzEE pisze:
... Jeśli nie ma iskry to wiesz, że musisz z cewką się pobawić.


Albo z EDIS-em...
  
 
Cytat:
2009-10-06 08:19:30, Kleszczak pisze:
Problem z wskazówkami i obrotomierzem w escorcie, licznik został ten sam, wystarczy założyć licznik z rsa i problem z obrotkiem zniknie?


regulacja obrotka spróbować nie zaszkodzi...
  
 
Cytat:
2009-10-06 20:45:52, surec pisze:
regulacja obrotka spróbować nie zaszkodzi...

Dzięki ale leży mi z rsowego obrotek, tak miałem go przełożyć.
Czujnik temperatury do wentylatora jest taki sam jak w innych?np.1.6 16v Jest różnica czy podepnę do niego dwa piny odwrotnie bo nie mam kostki tylko same piny.