Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
drahi Opel Senator Szubin | 2005-12-04 13:34:27 Witam!
Mam pytanko odnośnie systemu Dual Ram. Na czym polega jego działanie i czy może być przyczyną, jakby braku mocy na 3 biegu (automat), oraz braku różnicy w pracy skrzyni w trybie sportowym "S"(oprócz tego, że ciągnie do 6000obr/min. ale brakuje mu mocy oraz wyraźnie spada przyspieszenie powyżej 4000obr/min. to chyba nie jest normalne zachowanie ![]() co może być przyczyną takiego zachowania się skrzyni? (wymieniłem olej i filtr w skrzyni) na pozostałych biegach chodzi zadowalająco. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. null [ wiadomość edytowana przez: Hypnos dnia 2005-12-04 20:06:39 ] [ powód edycji: Opel Senator 3.0 24v Dual Ram (problem z automatem, mocą) ] |
![]() SENATOR Forumowicz SENATOR B GDANSK | 2005-12-05 21:24:46 Chodzi o zmiane dlugosci kanalu dolotowego.
Przy okolo 4000 obr ma sie przestawic klapka w kolektorze i skrocic dl dolotu |
![]() Aircat Senator B Bydgoszcz | 2005-12-08 10:58:25 Czy ktos probowal wstawic do senia skrzynie automat od omy b mv6 ?? Teoretycznie to jest ta sama skrzynia tylko lekko zmodyfikowana, tylko czy mocowanie z silnikiem c30se bedzie pasowac ?? |
![]() Soczewa Pełnoprawny Klubowicz Senator A/Sintra Poznań | 2005-12-09 16:32:52 Mam pytanie do znawców silnika Cih 3.0 montowanego w Senatorze A - chciałbym zapytać jak mam odróznić ten silnik - chodzi mi o to, że są trzy wersje "mocy" tego silnika. Jak rozpoznać czy jest to wersja 156 czy 177 koni ?? Proszę o pomoc. |
![]() dugazz Forumowicz Commodore-Rekord Kraków | 2005-12-09 19:34:51 nie nalezy zapominac o 30ne LE2Jetronic ;P 177KM |
![]() SENATOR Forumowicz SENATOR B GDANSK | 2005-12-09 20:00:20 a fakt ale nie 177 tylko 156KM jest to poprzednik C30LE
|
![]() Soczewa Pełnoprawny Klubowicz Senator A/Sintra Poznań | 2005-12-09 20:11:23 zdradzę trochę .........
wybieram się obejżeć i przemysleś sprawe związaną ze zmianą 2.2 na 3.0. Jeżeli okaże się że silnik jest oki to może podejmę się tego ale w pierw chciałbym dokładnie wiedzieć jak takowy motorek mam odróżnić aby nie pomylić sie macie jakieś wskazówki jak poznać ?? |
tomciar Forumowicz Senator B 3,0 24V Bielsko Biała | 2005-12-11 10:45:57 Witam kolegów.
Czy ktoś z Was ćwiczył klimatyzację w Senatorze? Pytam ponieważ udało mi się już uszczelnić instalacje (wymieniłem skrapacz na nowy, uszczelnilem kompresor), czynnik nabity, działała miesiąc, teraz pomimo załaczenia i zapalenia lampki klimatyzacji kompresor sie nie załącza (najczęściej, bo np. raz na jakiś czas się załączy). Wczoraj auto było u fachmama, ale zadzwonil po godzinie że po co mu auto dałem jak wszystko działa - to był właśnie ten moment ze zadziałało hehe. Sprawdził ciśnienie i temperature (chłodzi do 3 st.) i powiedział ze wszystko gra. Dzisiaj już nie gra hehe. Cóż to może być? Mam oryginalna książkę ze schematami elektrycznymi całego senatora ale nie moge tego doczytać (mogę gdzieś umieścić). Co odpowiada za załączenie kompresora? P.S. Nie chodzi o temp. zewnętrzną bo sprawdzane było w warsztacie. Pozdrawiam, Tomek |
tomciar Forumowicz Senator B 3,0 24V Bielsko Biała | 2005-12-11 20:28:57
Na rurce są 2 - podciśnienia i nadciśnienia, ale w sprężarce też jest? Jak go sprawdzić? I po co on tam jest? W sumie do sprężarki idą 2 wiązki przewodów - są 2 wtyczki hmm, jedna do cewki a druga nie wiem. pozdro tomek |
![]() Pawel_P saab 900s Warszawa | 2005-12-12 10:19:04 ciśnienie przy spręzarce steruje też zalącznieniem waitraka elektrycznego, moze to włsnie te dodatkowe przewody... |
![]() michał16v Rekord E 16V Chełm | 2005-12-14 18:36:16 |