[Andre42212]zetec 2.1 turbo - Strona 20

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tez tak myslalem. ale wstawiłem też druga sprawna i dalej tak jest. a skrzynka moja jest u porzadnego elektronika i nie wykrył z nią problemów
  
 
ja bym sprawdził masy i ew ten alternator weż go po prostu odłącz,Zobacz też czy rozrusznik kręci na krótko
  
 
A pewny je jesteś, że druga skrzynka dobra?
Druga opcja to stacyjka zacięta. Sprawdź porządnie ja.
  
 
No więc problem nie rozwiązany. W momęcie włączenia zapłonu nie słychać pompy i nie pali się immo. Gdy zaś wyjmę kluczyk ze stacyjki to kontrolki czy nadmucj dalej działają. Z tym że kontrolki świecą słabiej i zaczyna szalej obrotomierz. W momęcie odpięcia wtyczki przy cewce zapłonowej bądź wyjęciu przekaźnika R2 ( wtrysk paliwa, regulacja zaplonu, turbodiesel) problem znika. W czym szukać problemu?
  
 
Jeszcze jedno. Pompa paliwa po ominięciu przekaźnika działa a skrzynka bezpieczników jest dobra. Została sprawdzona i dla pewności przelutowana...
  
 
Sprawdż czy nie są zaśniedziałe kable na aku.W swoim złomie miałem podobny przypadek.Przeczyszczenie pomogło.
  
 
a czy przypadkiem nie brakuje jakiejś MASY ja ostatnio odkręciłem przy tylnich lampach mase wydawało mi się zę jest tylko od lamp a tu zdziwko pompka paliwowa tez jest tam zmasowana 30 min głowiłem czemu nie działa, nie odpieliście masy albo przy ponownym dokręcaniu styki nie zostały dobrze wyczyszczone
  
 
no właśnie też tak myślałem ale wydaje mi się że wszystko sprawdziłem. I to też stało się dość nagle bo w momęcie wymiany akumulatora. Zresztą pompa na krótko pracuje
  
 
a, moze masz zwarcie gdzies na kablach?
  
 
szukałem. sprawdzałem przejscia itp i wszystko jest okej. wygląda na to że chyba będę musiał odwiedzić elektryka:/
  
 
Pilnie potrzebny jakiś schemat bądź instrukcja ominięcia immobilaizera... Wszystko zostało sprawdzone i zostaje tylko on. Proszę o kontakt na priv osoby które rzeczywiście wiedzą jak to się robi bądź maja inne wskazówki dotyczące naprawy usterki...
  
 
Nie da się ominąć imo. Imo jest w sterowniku. Musisz wymienić na komputer bez imo do twojego silnika.

Ja dalej się upieram przy skrzynce. Sprawdzona na takie samej sprawnej ?
  
 
Cytat:
2013-08-17 16:34:43, Andre42212 pisze:
...wyspawana cała podłoga-tylna część z blachy nierdzewnej) -...


Spawałeś materiałem "przejściowym" (nierdzewka-węglówka)?
  
 
może napisze co zostało sprawdzone.

-Skrzynka bezpieczników przelutowana (dla pewności podmieniona na drugą identyczna).
-Wiązka silnika (od kompa dalej zmieniona)
-komp podmieniony ( co prawda z immo i wiedziałem że nie odpali ale chciałem tylko sprawdzić czy dalej będzie zwarcie )
-plusy i minusy sprawdzone (nie miernikiem tylko przez żarówkę )
-deska rozdzielcza zdjęta i wszystkie ważne kable zostały sprawdzone.




[ wiadomość edytowana przez: Andre42212 dnia 2013-09-19 06:11:24 ]
  
 
Cytat:
2013-09-18 22:47:44, surec pisze:
Spawałeś materiałem "przejściowym" (nierdzewka-węglówka)?



a ma to coś do tego? po spawaniu auto przez następny rok pracowało normalnie...
  
 
Auto zrobione... Usterką okazał się komputer... W miedzy czasie zostało zrobione zawieszenie oraz zmieniona turbina.
W najbliższym czasie wrzucę parę fotek a naradzie krótki filmik...

flames
  
 
pięknie sadzi marchewkami dawaj filma z jazdy
  
 
Podróżujący za Twoim autem muszą mieć ciekawe wrażenia wizualne
  
 
Ten escort ma wściekliznę Jakimś cudem wydech jest mega cichy, przez co pięknie słychać pracę turbo, strzały z rury i zawór
  
 
Cytat:
2013-10-14 22:02:02, Hex pisze:
Ten escort ma wściekliznę Jakimś cudem wydech jest mega cichy, przez co pięknie słychać pracę turbo, strzały z rury i zawór



Nie ma żadnej wścieklizny... wypraszam sobie
A co do auta. Auto jak na razie ma się dobrze. Staram się coś robić ale czasu mało. Auto na tą chwile jeździ na ciśnieniu 1.0 Bar. Wpadły w końcu progi i inna maska. Niestety stara się spaliła:/ Zostało jeszcze do poprawienia parę rzeczy pod maską. Bo wygląd odstrasza...