MotoNews.pl
10 [Polonez] [tuning] [nadwozie] - pomysły - przykłady (121930/27) - Strona 3
  

[Polonez] [tuning] [nadwozie] - pomysły - przykłady - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Grzech mi się wydaje że kolesiowi raczej marzyło się czerwony Chevrolet Camaro Berlinetta z 1986 roku
  
 
Grzesiu, Ty po stronie amatorów tjuninku
  
 
Cytat:
2005-11-07 12:58:59, Martini81 pisze:
Grzesiu, Ty po stronie amatorów tjuninku


Ja dzielę tuning na cztery rodzaje:

1. Dobra idea + dobre wykonanie (rzadkość!)
2. Kiepska idea + dobre wykonanie (dość poplularny).
3. Niezła idea + wykonanie kiepskie (również dość popularny).
4. Idea do d*** i wykonanie również - baaardzo popularny.

Ten czerwony Polonez należy do 3 grupy - są w nim elementy interesujące.
A tu macie przykład 4 grupy:



Pęd do ulepszania auta jest czymś naturalnym, a jak się jest młodym i niedoświadczonym to się ma różne pomysły Sam miałem DFa, który teraz byłby raczej z WT, a jak go przerabiałem mając 19 lat to byłem zachwycony. Uważam też że lepsze ulubione przez kogoś i przerobione auto, niż zaniedbane w 100% oryginalnym stanie.


[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-03-15 01:24:28 ]
  
 
No coś czytałem że Koledzy ostatnio robią sobie na przekór. Coś chyba po wyborach Wam nie przeszło
Ale zajebista Łada
  
 
ja się zastanawiam czy ktoś jest na forum, kto choć w najdrobniejszym stopniu nie poprawił fabryki?

myślę że na temat tuningu można dyskutować bez końca, jeden uważa tak a inny 'siak', więc może poradzimy co by zrobić konkretnie, najlepiej coś co można by było zrobić we własnym zakresie, czyli coś co GDA pisał wczesniej: silnik, zawieszenie, hamulce, ale to są tylko podpowiedzi, a teraz jak ktoś chce niech szuka w wyszukiwarce konkretnych tematów
  
 
Jak sie jest młodym fanem autek to się zawyczaj przerabia aby tylko autko różniło się cokolwiek od serii. Sam miałem w DF-ie tunel od poldka i trochę elektroniki - np przepływomierz z Wartburga. Ale szybko zaczęły mnie interesować przeróbki mechaniczne - rozrząd na pasek, skrzynia piątka przerobiona z czwórki (oczywiscie skośnej) czy gaźnik z samary. Testowałem chyba wszystkie typy kolektorów pod gaźniki jakie wtedy były dostępne do Fiata i Poloneza. Poprawiałem co sie dało, żeby auto było oszczędniejsze, cichsze - wygłuszałem wnętrze NRD-owską pastą Phonex, robioną specjalnie do wygłuszania Wartburgów - jeżdżących pudeł rezonansowych. Teraz doszedłem do etapu, że zależy mi na tym żeby auto było w 100 % orginalne. Dlatego kupiłesobie klasyka - w stanie orginalnym i będę robił wszystko żeby go utrzymać w tym stanie.
  
 
No to ja sie pochwale.Niedługo tuninguje- szyby!!
Tak tak być może będą el. szybki!! Centralny !! I kto wie co jeszcze??!!
  
 
No to i ja sie pochwalę, ostatnio zakupiłem motylki 14" , założylem alarm z centralnym, a teraz niedługo nowy lakierek na auto, groki, kiera i gałka biegów od MC
  
 
zapomniałem o wspomaganiu kierownicy i halogenach zelmot okrągłych chromowanych na zderzaczek
  
 
A ja chcę takie cuś



ale do Fiatolota
  
 
No to pogratulować pozostało

Cytat:
2005-11-07 20:03:39, MILES125 pisze:
No to i ja sie pochwalę, ostatnio zakupiłem motylki 14" , założylem alarm z centralnym, a teraz niedługo nowy lakierek na auto, groki, kiera i gałka biegów od MC

  
 
Cytat:
2005-11-07 20:05:16, MILES125 pisze:
zapomniałem o wspomaganiu kierownicy i halogenach zelmot okrągłych chromowanych na zderzaczek



Pogratulować powtórnie. Te motylki to przypadkiem w innym aucie klubowym nie jeździły Na pewno ten sam lakier na motylkach w Piernikowie widziałem
  
 
Cytat:
2005-11-07 20:25:24, Martini81 pisze:
Pogratulować powtórnie. Te motylki to przypadkiem w innym aucie klubowym nie jeździły Na pewno ten sam lakier na motylkach w Piernikowie widziałem



Tego nie wiem. Kupiłem je w wawie jakieś dwa tygodnie temu, od gościa co ma zamiar do klubu dopiero wstąpić.
  
 
Miles - pierwsza fotka w profilu

Ja u siebie planuję central (razem z tylną klapą) na pilota...
  
 
Cytat:
2005-11-07 20:44:54, jacek_s pisze:
Miles - pierwsza fotka w profilu Ja u siebie planuję central (razem z tylną klapą) na pilota...



to ci zazdroszczę tej tylniej klapy, ja za cholerę nie mam żadnego pomysłu jak podłączyć centralny pod klapę w kąąąbi.
  
 
A co powiecie na to :

Jak dla mnie to kategoria 2. Z całym szacunkiem dla człowieka który to zrobił.

A to już jak dla mnie mistrzostwo świata:

  
 
Mi sie ten pierwszy podoba! Moze ze wzgledu na tyl a'la E36... Generalnie fajny jest.

Drugi za bardzo obly - sprawia wrazenie czopka doodbytniczego.
  
 
Cytat:
A to już jak dla mnie mistrzostwo świata:







Tak trzymać!
  
 
Cytat:
2005-11-09 10:19:57, Bocian_s_313_PTK pisze:
A co powiecie na to :

Jak dla mnie to kategoria 2. Z całym szacunkiem dla człowieka który to zrobił.

A to już jak dla mnie mistrzostwo świata:




Pierwszy jest idealnie dopracowany. Drugi ma wydech przekombinowany. Bad look w tym stylu tez jest bezsensu. Wogóle nie jestem zwolennikiem bad look'a ale ten z pierwszej fotki jest fajny. Zawsze mówie że bad look'a nadaje odpowiedni kształt lampy a nie maski.
  
 
Ten drugi na drugiej fotce (zaslaniajac tyl i skupiajac sie tylko na boku) przypomina mi starego Kadetta, takze jak dla mnie odpada a pierwszy inny od wszystkich musi budzic zainteresowanie