MotoNews.pl
7 [126] Mocowanie pasow szelkowych (137145/0) - Strona 3
  

[126] Mocowanie pasow szelkowych - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-03-07 00:27:14, owz pisze:
można też do mocowania tylnuch zapięć do pasów tam pod kanapą



Właśnie - nie lepiej wykorzystać fabryczne punkty mocowania? Nie znam się, może nie, ale są przecież miejsca mocowania na błotniku i po środku belki, wykonane fabrycznie i na pewno odpowiednio mocne. Tyle że wtedy pasy nie będą szły prosto przez przelotki, ale czy to ma znaczenie?
  
 
to ze nie beda szly to pol biedy, ale nie bedziesz w stanie ich naciagnac...jak mialem swojego schrota mocowanego do klatki na polce to mialem go na maksa sciagnietego zeby bylo okej...a jak dasz do blotnika to juz wogle, chyba ze owiniesz po drodze np o dzwignie recznego
  
 
Cytat:
Btw, ile teraz kosztuja nowe schrothy ?



w niemczech ok 70 ojro wiec cos kolo 280 (oczywiscie za jeden) tyle widzialem w listopadzie

z reszta mozesz sprawdzic sam na stronie schrotha

[ wiadomość edytowana przez: dominikk dnia 2006-03-07 19:59:17 ]
  
 
taki maly off topic.caly czas mam szelki czteropunktowe omp,z centralna klamra.leza w garazu i sie kurza.czerwone.sprzedam za 150 zeta jak ktos chce.na pewno lepsze niz schroty
  
 
280 za shrotty? ja za tyle sparco kupowałem...
  
 
Cytat:
2006-03-07 22:49:45, owz pisze:
280 za shrotty? ja za tyle sparco kupowałem...



no tyle nojka ze sklepu w nimcach

dla niedowiarków schroth

[ wiadomość edytowana przez: dominikk dnia 2006-03-08 01:03:36 ]
  
 
tak mi sie spomnialo, kumpel moj przywalil bokiem (okolo 40) w slupek betonowy z plota na kreciolku. przywalil tylnym kolem ze wachasz poszedl wgnit do srodka felga dupnieta. ale nie o to chodzi. chodzi mi o to ze mu pasy wyrwalo z mocowania w podlodze, wiec warto i tu cos wzmocnic.
 
 
Cytat:
2006-03-08 09:20:59, comar pisze:
tak mi sie spomnialo, kumpel moj przywalil bokiem (okolo 40) w slupek betonowy z plota na kreciolku. przywalil tylnym kolem ze wachasz poszedl wgnit do srodka felga dupnieta. ale nie o to chodzi. chodzi mi o to ze mu pasy wyrwalo z mocowania w podlodze, wiec warto i tu cos wzmocnic.



Bo nie mial klatki
  
 
on zbiera zbiera, bo sie na gorskie bedzie chcial szykowac. a chce sobie nowa klatke sprawic porzadna wg zalacznika . ja tez nie mam, ale no niestety na wszystko kasy ni ma ale bedzie na pewno
 
 
Btw, czy taki pas jak wkleil mate17 byl produkowany w ZSRR ?
Bo, ze tak powiem, na klamrze od "tylnej" czesci pasa (tej, ktorej wlasnie brakuje na zdjeciu) mam napis "made in ZSRR" i zastanawiam sie czy wywalac to do kosza


comar: moze mial przegnita podloge ?
  
 
mam takie same shroty i sa dobre, a zssr dobre rzeczy robil
nie mial przegnitej podlogi.
w zeszlym roku w gorskich na gorze sw anny ten (pug 106 chyba) co mial dzwona to tez kolesiowi wyrwalo pasy z mocowan w podlodze
 
 
Cytat:
2006-03-08 10:15:36, klr pisze:
Btw, czy taki pas jak wkleil mate17 byl produkowany w ZSRR ? Bo, ze tak powiem, na klamrze od "tylnej" czesci pasa (tej, ktorej wlasnie brakuje na zdjeciu) mam napis "made in ZSRR" i zastanawiam sie czy wywalac to do kosza comar: moze mial przegnita podloge ?



A po co wywalac ? Ja tu chetny jestem na takie cus
  
 
Po wniknieciu okazalo sie, ze jedna czesc pasa jest lekko przetarta na tej przelotce co sie mocuje do podlogi i teraz nie wiem czy to montowac czy wywalic. Nie chcial bym, zeby sie okazalo przy jakims dzwonie, ze to sie urwie (efekt taki sam jak we wspomnianym wyrwaniu mocowania z podlogi).
  
 
słuchajcie właśnie chce zmienić miejsca mocowania pasów mam 3 pkt ale myślę ze kiedyś kupie 4 pkt , pomyślałem przyspawać płytki od góry i dołu o grubości 3mm i wymiarach 6cm x 6 cm czy to będzie dobrze żeby na bk się nie czepiali , i żeby było bezpieczne
tutaj taki projekcik

  
 
wg załącznika J trzeba płytkę o powierzchni min 40 cm^2, wycinasz blache, do tego spawasz nakrętkę taka jak masz w fabrycznych mocowaniach pasów, podkładasz pod półkę przykręcasz śruba oczkową i wszystko jest zgodnie z załącznikiem
  
 
Cytat:
2009-04-21 14:53:28, cichy_b0b pisze:
wg załącznika J trzeba płytkę o powierzchni min 40 cm^2, wycinasz blache, do tego spawasz nakrętkę taka jak masz w fabrycznych mocowaniach pasów, podkładasz pod półkę przykręcasz śruba oczkową i wszystko jest zgodnie z załącznikiem


ale ta blachę tylko od spodu półki czy od góry tez??
  
 
wystarczy tylko od spodu, zapomniałem napisać minimum 3 mm grubości, od góry nie dawaj (szkoda doważać auto)
  
 
aha , no prawda, a mogę do tego kawałka blachy przykręcić 2 mocowania pasów 4 pkt , wiesz 2 u dołu w oryginalne a 2 do tej blachy
  
 
chcesz z pasów 4 pkt zrobić 3 pkt?? W załączniku napisane jest ze jeżeli są zmienione mocowania pasów względem seryjnych to do każdego punktu mocowania musi być taka płytka
  
 
nie , mam pasy 3 pkt , teraz budujemy auto porządnie i myślę obrazu zrobić mocowania pod pasy 4 pkt , i zamontować 3 pkt , jak kiedyś będzie kasa na 4pkt to takie kupie i odrazu zamontować bez przerabiania niczego