Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Smutny_Gizd F&F Sympatyk drutwagen Allenstein, Ostpr. | 2006-03-07 09:05:53
Właśnie - nie lepiej wykorzystać fabryczne punkty mocowania? Nie znam się, może nie, ale są przecież miejsca mocowania na błotniku i po środku belki, wykonane fabrycznie i na pewno odpowiednio mocne. Tyle że wtedy pasy nie będą szły prosto przez przelotki, ale czy to ma znaczenie? |
![]() dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2006-03-07 19:58:28
w niemczech ok 70 ojro ![]() ![]() z reszta mozesz sprawdzic sam na stronie schrotha ![]() [ wiadomość edytowana przez: dominikk dnia 2006-03-07 19:59:17 ] |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-03-07 22:49:45 280 za shrotty? ja za tyle sparco kupowałem... |
![]() dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2006-03-08 00:21:18
no tyle nojka ze sklepu w nimcach ![]() dla niedowiarków ![]() [ wiadomość edytowana przez: dominikk dnia 2006-03-08 01:03:36 ] |
profil-usunięty | 2006-03-08 09:43:27 on zbiera zbiera, bo sie na gorskie bedzie chcial szykowac. a chce sobie nowa klatke sprawic porzadna wg zalacznika . ja tez nie mam, ale no niestety na wszystko kasy ni ma ![]() |
klr 126p 1231231io23y81238y | 2006-03-08 10:15:36 Btw, czy taki pas jak wkleil mate17 byl produkowany w ZSRR ?
Bo, ze tak powiem, na klamrze od "tylnej" czesci pasa (tej, ktorej wlasnie brakuje na zdjeciu) mam napis "made in ZSRR" i zastanawiam sie czy wywalac to do kosza ![]() comar: moze mial przegnita podloge ? |
profil-usunięty | 2006-03-08 10:19:31 mam takie same shroty i sa dobre, a zssr dobre rzeczy robil ![]() nie mial przegnitej podlogi. w zeszlym roku w gorskich na gorze sw anny ten (pug 106 chyba) co mial dzwona to tez kolesiowi wyrwalo pasy z mocowan w podlodze |
![]() mate17 F&F Wolny Słuchacz :) zwloki Gorlice | 2006-03-08 10:36:04
A po co wywalac ? Ja tu chetny jestem na takie cus ![]() |
klr 126p 1231231io23y81238y | 2006-03-08 12:04:33 Po wniknieciu okazalo sie, ze jedna czesc pasa jest lekko przetarta na tej przelotce co sie mocuje do podlogi i teraz nie wiem czy to montowac czy wywalic. Nie chcial bym, zeby sie okazalo przy jakims dzwonie, ze to sie urwie (efekt taki sam jak we wspomnianym wyrwaniu mocowania z podlogi). |
![]() pioDr88 F&F MEMBER 126p Jaworzno | 2009-04-21 14:48:44 |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2009-04-21 14:53:28 wg załącznika J trzeba płytkę o powierzchni min 40 cm^2, wycinasz blache, do tego spawasz nakrętkę taka jak masz w fabrycznych mocowaniach pasów, podkładasz pod półkę przykręcasz śruba oczkową i wszystko jest zgodnie z załącznikiem ![]() |
![]() pioDr88 F&F MEMBER 126p Jaworzno | 2009-04-21 14:56:21
ale ta blachę tylko od spodu półki czy od góry tez?? |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2009-04-21 14:58:47 wystarczy tylko od spodu, zapomniałem napisać minimum 3 mm grubości, od góry nie dawaj (szkoda doważać auto) ![]() ![]() |
![]() pioDr88 F&F MEMBER 126p Jaworzno | 2009-04-21 15:11:08 aha , no prawda, a mogę do tego kawałka blachy przykręcić 2 mocowania pasów 4 pkt , wiesz 2 u dołu w oryginalne a 2 do tej blachy |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2009-04-21 15:13:25 chcesz z pasów 4 pkt zrobić 3 pkt?? ![]() ![]() |
![]() pioDr88 F&F MEMBER 126p Jaworzno | 2009-04-21 15:18:14 nie , mam pasy 3 pkt , teraz budujemy auto porządnie i myślę obrazu zrobić mocowania pod pasy 4 pkt , i zamontować 3 pkt , jak kiedyś będzie kasa na 4pkt to takie kupie i odrazu zamontować bez przerabiania niczego |