Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-03-11 14:36:06 jaki problem? dociagasz srubkretem, potem wkretak udarowy przestawiasz na dokrecanie i pare strzalow ![]() |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-03 18:15:00 Jak sprawić, żeby drzwi się lżej zamykały? Nigdzie nie obcierają, ale trzeba nimi dośc mocno trzepnąć. Jak to wyregulować? Kiedyś widziałem taxi przejściówkę z tak fantastycznie wyregulowanymi drzwiami, że zamykało się je bardzo, bardzo lekko. Prawie jak w nowszych konstrukcjach. |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-03 18:36:15 Dobrze, więc uściśle: chodzi mi o osiągnięcie efektu lekkiego zamykania drzwi. Drzwi nigdzie nie obcierają, zamek sam w sobie się nie zacina. Czy ktoś ma jakiś pomysł? ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-06-03 19:32:44 Najpierw nasmarowanie zamka - najlepiej go wyjac.
Potem można poodginać grzebienie na których trzymaja sie uszczelki tak aby były najmniej miażdżone (np w tylnych drzwiach z produ widać o co chodzi). A potem tylko regulacja zamków i najlepiej od razu zawias. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-03 20:23:06 A na czym dokładniej polega ta regulacja zamków? OLO oświeć mnie, bo pewnie Ty już to przerabiałeś wielokrotnie. ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-06-03 21:41:59 luzujesz rygiel na słupku i musisz go tak ustawić góra-dół aby zamek po zaskoczeniu na 2 raz nie podnosił drzwi, ale też zeby nie latał w ryglu. ew można przyjac aby podniósł drzwi o ułamki milimetra (na oko - mało znaczy) Od wewn-do zewn - tak aby uszczelka niebyłą zbyt zmiażdżona. Ew jeśli sama ramka nie dochodzi do uszczlki a dół tak lub też na odwrót - gniecie za bardzo uszczelkea dół nie to mozna otworzyć szybę i na chama ja wygiac.
Regulacja na zawiasach - to już jest na chybił trafił. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-05 19:26:10 No właśnie - nie zawsze osiągniemy efekt... No chyba że efekt ukręconej śruby ![]() |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-05 21:44:59 Dokładnie, to ta śruba. Planuję gwintować, tylko jeszcze nie wiem jakie M tam dać. Jakieś sugestie? ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-06-06 00:05:54 To co było? M8? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-06-06 14:30:58 Dokładnie tak ![]() |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-12 19:43:38 Sprawa już załatwiona. Stara śruba nie chciała inaczej wyjść jak tylko przez rozwiercanie. Ale udało się nie uszkodzić gwintu na słupku, więc po usunięciu starej śruby nowa weszła elegancko. Dzięki za pomoc i wszelkie sugestie w temacie. ![]() |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2005-10-10 14:24:14 tak, ja nie miałem zadnych problemów nie licząc własciwego ich ustawienia |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-11 02:51:07 Będą tylko od Plusa musisz nabyć razem z klamkami o ile wiem. |
![]() nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2006-07-07 11:17:03 dalej ci sie gnie buda i tyle :| |