Kodowanie kluczyka po wymianie baterii [Corolla 2003] - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A mosze pod domem biegnie Ci jakis kabel WN Mówię poważnie, u mnie w jednym miejscu biegnie wysokie napięcie i mój tata twierdzi, że gdy tamtędy przejeżdża to radio traci sygnał. Ja osobiście nic takiego tam nie zauważyłem
  
 
Cytat:
2010-04-26 17:00:33, panjarekp pisze:
Witam. Dziękuję za szybką odpowiedź. Bateria ma 3V. Do odbiornika jeszcze nie zaglądałem. Pod domem nie mogłem otworzyć pilotem a w pracy działa nawet z 2 piętra . Wracam do domu i znów nie działa..... Ciekawa sprawa.


No to masz bankowo jakies pole albo CBradiowca w okolicy.
W Sosnowcu w rejonie szpitala gorniczego i w Katowicach na Wojewodzkiej jest takie zaklocanie ze co chwila po kogos trzeba jechac bo zamknie i juz nie otworzy.
  
 
Witam, znalazłem problem!!!
Wszędzie mój pilot działał, tylko nie pod domem. Powodem był zegar z bezprzewodowym czujnikiem temperatury. Po wyciągnięciu baterii z czujnika, piot zadziałał.
Podaje linka do tego cuda, które zakłócało mi pilota:link do przyczyny zakłóceń działania pilota.
  
 
Cytat:
2010-04-26 17:00:33, panjarekp pisze:
Witam. Dziękuję za szybką odpowiedź. Bateria ma 3V. Do odbiornika jeszcze nie zaglądałem. Pod domem nie mogłem otworzyć pilotem a w pracy działa nawet z 2 piętra . Wracam do domu i znów nie działa..... Ciekawa sprawa.


Zbliz kluczyk do tylnego prawego slupka to powinien zadzialac,bo wtedy odleglosc do anteny jest 2 cm
  
 
Problem zlokalizowany. Zakłócał bezprzewodowy czujnik temperatury.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2010-04-26 21:41:14, panjarekp pisze:
Problem zlokalizowany. Zakłócał bezprzewodowy czujnik temperatury. Pozdrawiam


A coz to za wynalazek??
  
 
To jest na bank sprawa zakłóceń sygnału między pilotem a odbiornikiem ale raczej nie od CB bo tam jest ok 27 Mhz a kluczyki mają więcej Zakłócenia często pochodzą od bezprzewodowego systemu monitoringu dlatego są to stałe miejsca gdzie pilotem nie zamkniesz albo nie otworzysz auta. Szpitale maja rożnego rodzaju aparaturę która czasem też daje nieźle w eter.

2010-04-26 20:27:30, Bigelektron pisze:
No to masz bankowo jakies pole albo CBradiowca w okolicy. W Sosnowcu w rejonie szpitala gorniczego i w Katowicach na Wojewodzkiej jest takie zaklocanie ze co chwila po kogos trzeba jechac bo zamknie i juz nie otworzy.
[/quote]
  
 
Witam,
mam podobny problem jak autor tematu. Kupilem Corolle E12 z 2004r., dostalem dwa kluczyki: czarny z pilotem i szary.

Nie dziala mi pilot, tzn. migaja diody, ale nie otwieraja drzwi. Bateria po zmierzeniu miernikiem ma 3V. Zblizenie pilota do tylnego prawego slupka nic nie zmienia. Co mozna z tym zrobic? Jest jakis "magiczny sposob" na wskrzeszenie pilota?

Czarny klucz to master (dioda security gasnie od razu po wlozeniu).

Jesli dobrze zrozumialem, ta procedura 5x zaplon, 6x drzwi itp. wymaga posiadania drugiego, dzialajacego kluczyka?

Dodam, ze oczywiscie klucz otwiera wszystkie drzwi i nie mam problemu z zaplonem.

Z gory dzieki za pomoc.
  
 
Witam, pytanie do Bigelektrona

czy ta procedura programowania klucza do immobilizera 5x zaplon, 6x drzwi itp dotyczy też starszych modeli np. corolli E 11 z 1999r. Czy przeprowadzając tą procedurę nie istnieje ryzyko, że jakość rozprogramuje się dotychczasowy klucz.

z góry dziękuję za info
  
 
Cytat:
2010-06-09 11:59:06, niskikrzy pisze:
Witam, pytanie do Bigelektrona czy ta procedura programowania klucza do immobilizera 5x zaplon, 6x drzwi itp dotyczy też starszych modeli np. corolli E 11 z 1999r. Czy przeprowadzając tą procedurę nie istnieje ryzyko, że jakość rozprogramuje się dotychczasowy klucz. z góry dziękuję za info


Dotyczy zwlaszcza starszych.
Nie niczego nie zepsujesz.Uczysz auto kodu klucza a nie kodujesz klucz.
  
 
Witajcie.
A ja mam problem chyba jeszcze tu nie poruszany.

Rok temu kupiłem Corolle D4D z 2004 e12. Dwa komplety kluczyków, każdy z dwoma guziorami. Zawsze otwierałem, zamykałem samochód z guziora a ostatnio zonk. Trafiłem na przypadek opisywany powyżej, linie elektryczne przy blokowisku moich rodziców uniemożliwiły mi zamknięcie samochodu. Pilot w kluczykach nie był w stanie zamknąć samochodu. Na szczęście znajomy który przechodził powiedział mi że to tu normalne.

Nic to, próbuje zamknąć przekręcając klucz w zamku i co kolejny zonk pomimo iż obydwa kluczyki działają w stacyjce i guziorami otwierają i zamykają auto nie mogę ich przekręcić ani w drzwiach ani w bagażniku.

Poradźcie czy coś z tym można zrobić na zasadzie wykonania jakiejś sekwencji?
  
 
nikt, nic nie podpowie ...
  
 
kiedy ostatni raz konserwowałeś wkładki zamków???teraz to Ci pozostało zalać je odrdzewiaczem i jak puszczą to będzie dobrze,a jak nie to będziesz musiał kupić nowe.jeśli jesteś zdolny manualnie to najlepiej te wkładki zdemontować z drzwi i je zanurzyć w jakimś odrdzewiaczu i co jakiś czas sprawdzać czy puściły.po wszystkim jak już wkładki będą dobre należy je przynajmniej dwa razy w roku dobrze wypukać,oczyścić i dobrze nasmarować najlepiej półstałym smarem.najwięcej widać i najlepiej się regeneruje takie wkładki jak są zdemontowane i tak polecam zrobić.
  
 
Cytat:
2010-08-12 09:14:53, syd pisze:
kiedy ostatni raz konserwowałeś wkładki zamków???teraz to Ci pozostało zalać je odrdzewiaczem i jak puszczą to będzie dobrze,a jak nie to będziesz musiał kupić nowe.jeśli jesteś zdolny manualnie to najlepiej te wkładki zdemontować z drzwi i je zanurzyć w jakimś odrdzewiaczu i co jakiś czas sprawdzać czy puściły.po wszystkim jak już wkładki będą dobre należy je przynajmniej dwa razy w roku dobrze wypukać,oczyścić i dobrze nasmarować najlepiej półstałym smarem.najwięcej widać i najlepiej się regeneruje takie wkładki jak są zdemontowane i tak polecam zrobić.



Uważasz że to to jest problemem, biorąc pod uwagę iż każdy z zamków zachowuje się identycznie? U mnie samochód jest garażowany, wcześniej czy był, nie do sprawdzenia, śladu rdzy na nim nie widać...

Dzięki za radę, spróbuje, nie zaszkodzi.

pozdr.


[ wiadomość edytowana przez: leguan dnia 2010-08-12 09:51:42 ]
  
 
jeśli w aucie jest założony centralny zamek to ludzie zapominają o zwykłym zamku i kluczyk wkładają tylko wtedy gdy centralny zawodzi,a wtedy jest za późno,ktoś może uwierzył w magiczne działanie odmrażaczy które są robione na bazie alkoholu ,spirytusie lub innej chemii która dobrze odmraża ale i dobrze wypukuje smar z wkładki,po czym robi ona się sucha i nie jest zabezpieczona antykorozyjnie ,a lecąca do niej woda podczas deszczu czy mycia (a karcherem dobrze dozujemy wodę do jej wnętrza,dodając do tego brud) zapadki(ząbki)szybko korodują i nie pracują.dlatego powinno się je dobrze myć i smarować smarem .
tak według mnie jest najczęściej,a czy to jest u Ciebie??? po rozebraniu i zdiagnozowaniu się okaże-ja bym od sprawdzenia wkładek zaczął.

[ wiadomość edytowana przez: syd dnia 2010-08-12 11:07:35 ]
  
 
Witam kolegów. Jestem tu po raz pierwszy i proszę o pomoc w miarę możliwości. Mam podobny problem - Toyota corolla kombi z 2003 roku diesel 2.0 D4D 90KM, nr VIN: NMTEX20E50R006428, System Alarmowy Challenger NT Lexus/Toyota Clifford. Baterie w kluczykach wymienione. Poszukuję procedury do kodowania kluczyków dla tego modelu. Byłem dzisiaj u fachowca i stwierdził, że jest dużo procedur a on nie wie którą wybrać i odesłał mnie do serwisu. Jeżeli ktoś z kolegów mógłby pomóc to byłbym wdzięczny i proszę o ewentualne przesłanie procedury na zbyszekc2@wp.pl .
Pozdrawiam
zbyszekc2
  
 
Cytat:
2010-08-12 18:44:22, zbyszekc2 pisze:
Witam kolegów. Jestem tu po raz pierwszy i proszę o pomoc w miarę możliwości. Mam podobny problem - Toyota corolla kombi z 2003 roku diesel 2.0 D4D 90KM, nr VIN: NMTEX20E50R006428, System Alarmowy Challenger NT Lexus/Toyota Clifford. Baterie w kluczykach wymienione. Poszukuję procedury do kodowania kluczyków dla tego modelu. Byłem dzisiaj u fachowca i stwierdził, że jest dużo procedur a on nie wie którą wybrać i odesłał mnie do serwisu. Jeżeli ktoś z kolegów mógłby pomóc to byłbym wdzięczny i proszę o ewentualne przesłanie procedury na zbyszekc2@wp.pl . Pozdrawiam zbyszekc2


A co obydwa klucze nie dzialaja i w obydwu byly padniete baterie?
Procedure masz na priva,ale czesto sterowniki koroduja.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-08-21 13:28:53 ]
  
 
Cytat:
2007-06-11 19:20:33, panjarekp pisze:
Już sobie poradziłem z problemem odkodowania kluczyka. Wszystko dzięki instrukcjom kolegi Bigelektrona-TOYOTA SPECA Z Katowic.


Odświeżam wątek po latach. Co zrobiłes po włożeniu rozkodowanego kluczyka, jak włączyłeś zapłon? Bo ja w swojej Corolli Verso 1,6 z 2004 r nie daję rady
  
 
Cytat:
2010-10-28 22:20:50, gruber24 pisze:
Odświeżam wątek po latach. Co zrobiłes po włożeniu rozkodowanego kluczyka, jak włączyłeś zapłon? Bo ja w swojej Corolli Verso 1,6 z 2004 r nie daję rady


Masz taki kluczyk ktory wkladasz do szpary ,i przyciskasz przycisk start?A co nie dziala, nie odpala, czy nie steruje zamkiem..


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-10-28 22:48:58 ]
  
 
Wielki Elektronie. Dziękuję za zainteresowanie. W Tobie moja nadzieja. Mam oba oryginalne sterowniki. Oba sterują centralnym i alarmem, jednak tylko jednym można uruchomić auto. Ten drugi po włożeniu nieaktywuje przycisku start/stop i ciagle miga dioda od immo.
Próbowałem 5 razy zapłon do włączenia kontrolek, 6 razy drzwi przy włączonym zapłonie i po zamknięciu drzwi wyjmuję dobry sterownik i wkładam niedziałający. I tu nie wiem jak właczyć zapłon, bo przycisk start/stop jest nieaktywny.