[mikatt] mk5 rs2000 + turbo+ 4X4:P - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kółka super Zacny rozmiar felgi jak i oponki Zrób zdjecia za dnia, na jakims róznym parkingu, ciekaw jestem czy wygląda to proporcjonalnie i nie przesadziscie. No i czy na takiej obreczy nie stoi jak terenówka Ogólnie superantos
  
 
felgi piękne , ale hamowniki 278mm aż się proszą ^^
 
 
Cytat:
2009-04-25 17:33:58, Mikatt pisze:
Elo, przyjdzie mi paczka w połowie maja z turbosprężarką i całym osprzętem potrzebnym do jej zamontowania, będzie trzeba kolektor zrobić ale to już mam załatwione, doradźcie w czym muszę pogrzebać by to jakoś jeździło i nie wybuchło , turbina jest na 0.4 albo 0.6 bara ustawiona, co gdzie trzeba będzie podłączyć chodzi mnie w tym momencie o smarowanie turbiny itp.




I jak TURBO przyszło???

[ wiadomość edytowana przez: ARNO dnia 2009-08-28 09:04:03 ]
  
 
Wygląda to kozacko, ale jak się na takich cienkich laćkach jeździ?
  
 
turbo przyszło, kolektor prawie pospawany, węże prawie podpięte, czekam na wypłatę to kupię orurowanie, a jeśli chodzi o te laczki to jest twardo ale jest przyczepość i jest ok,


ide foty porobić

[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2009-08-28 13:29:19 ]
  
 






  
 
EXODUS, jak miło TCS pozdrawia
  
 
Mmmm....Zacny Esik.Pogratulować i ten kolorek...
 
 
pozdro TCS ,
  
 
piekne fele ale starsznie auto wysoko na takich felach

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
kolego powiedz mi jak sie nazywaja te kóleczka? jaka firma?


ladny esior
  
 
Bardzo przypominają moje stare 17'stki, wręcz prawie identyczne Mogę tylko jedną rzecz więc powiedzieć o nich: śliczne
  
 
po południu odpisze bo właśnie z imprezy wróciłem i cięzko mi przypomniec jakie to są;P, amorki regulowane , gt cupline ale czekam na Matki Boskiej Pieniężnej i cos sie zamówi
  
 
kurde nie wiem jak się nazywają te alusie;P, ale chyba rs gt, lub acura racing
  
 
Witam, po małej przerwie
mam pytanie dotyczącą szlifu wału w rsie,czy to opłacalne lub ile to może kosztować , dziękować )
  
 
a coś ty zrobił? mi się widzi że taniej będzie kupić inny blok. chyba że kuty wał wrzucisz, korby i tłoki no to wtedy ma to sens.

własnie, jak tam twoje turbo
  
 
remoncik silnika zacząłem,nowe pierścionki, uszcelniacze i wszystkie uszczelki poza pod głowicą,wał poszedł na pierwszy ogień, cienko to wygląda bo są rysy na wale ;/,ale za to nie mam rantów na cylindrach ;D,
a jeśli chodzi o turbo to mam dopasowany kolektor wydechowy i orurowanie;P, smarowanie prawie gotowe, kaski mało to powoli to idzie
Jeden duży plus to nowe sprzęgło made in Radzikowski: utwardzony docisk, zbrojona tarcza i odelżone koło zamachowe,
więcej z czasem



  
 
no no, idzie to wszystko w dobra stronę, będzie nastepny ponadprzeciętny silniczek powodzenia
  
 
A że tak spytnę: gdzie masz kierunki i pozycyjne z przodu?
  
 
pozycyjne i kierunki są obok siebie, przerobiłem kierunek na dodatkową żaróweczkę, działa i wygląda ładnie, na przeglądzie się nie czepiają