[125p]Obnizanie 125p - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Seryjne z pickupa... aczkolwiek z czasem trochę "siadły" zresztą po wymianie amorków na nowe i przy okazji twardsze (stare pracowały bez jakiegokolwiek oporu) dupka poszła trochę do góry.


Generalnie w takim położeniu jak na fotce jest też nadkole po max skróceniu wsporników.
  
 
Ja mam u siebie w poldku z tyłu resorki 3piórowe z kombi sklepane prawie na płasko(niewiele to obniżyło zawieszenie ) i założone są twardsze amorki KYB z astry F. Narazie zacząłem to "testować" więc dużo nie moge powiedzieć ale wydaje sie że bedzie to sie fajnie zachowywać na asfalciku
  
 
Cytat:
2008-11-28 12:38:17, stasiu pisze:
tak wygladaja przednie od manty, kadett, ascona, tu akurat koni http://www.allegro.pl/item491158960_koni_82_1886sport_manta_b_ascona_b_kadett_c.html



to by pasowało na przód do 125p?
Pasują jeszcze jakieś amortyzatory z innych aut?
  
 
Cytat:
2008-12-04 09:56:36, nds pisze:
to by pasowało na przód do 125p? Pasują jeszcze jakieś amortyzatory z innych aut?


do zglebionego tyłu pasują przody z MBw123 - bardzo niewielka przeróbka dolnego i górnego mocowania - bil b4 z mietka jest troszke tylko mniej twardy od b6 do kanta



-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Od dawna wiem, że muszę szukać sprężyn z TRUCKA, ale ostatnio jak szukałem, to dopiero zacząłem się zastanawiać czy to maja być od 1.5, 1.6 czy od 1.9D, bo każdy pisze, ze Truck, ale nikt nie pisał o wersji silnikowej. Chyba, ze to to samo.
Znacie jakiś sklep w necie gdzie najtaniej kupie nowe sprężyny do trucka ??
  
 
daj sprezyny z żuka. z trucka sa za miekkie do ostrego upalania
  
 
Ja zawieszenie zrobilem tak z przodu sprezyny z trucka diesla o 2 zwoje uciete bo nie chce miski stracic do tego amortyzatory z zelaznych zapasow dziadka gazowe monroe do fiata maja krotszy skok i sa twarde a na tyl poszly amory od astry gsi -40 mm i tyl usiadl.Jesli ktos chce to i jedne i drugie amorki mam w garazu wiec moge sie troche tego pozbyc pozdro
  
 
No jeśli ktoś chce zakładać z żuka sprężyny to musi pomimo tego że takowe są krótsze od poldkowskich o jakieś 2 zwoje to trzeba je dość jeszcze obciąć bo są o wieeeele twardsze od tych które siedziały wcześniej Ja u siebie żukowskie tne o 4 zwoje bo teraz przy obciętych o 1 zwój mam wyzej zawieszenie znacznie od fabrycznego

Jak niewidać foty to macie tu linka do porównania spręzyny fabrycznej do żukowskiej

sprężynki

[ wiadomość edytowana przez: plompek dnia 2008-12-09 18:54:27 ]
  
 
Jak jest z włożeniem tych żukowskich, wchodzą bez problemu, czy trzeba je jeszcze ściskać?? Chodzi i o te ciachane

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
Cytat:
2008-12-05 18:43:56, Walezy pisze:
daj sprezyny z żuka. z trucka sa za miekkie do ostrego upalania



Zgadza się, nie jestem zbyt zadowolony, chyba się skusze na żuczka.

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
A w mocowanie jak normalnie pasują?? plug&play?? kiedyś czytałem an forum ze trzeba je coś przerabiać??
  
 
No dolne jakoś moze sie da "oklupać" młotkiem ale z górą jest ciężej bo jest tam taka metalowa "wkładka/podkładka" z gumą która jest dość gruba i to też trzeba jakos przerobić. Najlepiej to przeciąć tą wkłądke i gume pod kielich i skrócić długość tego zeby żeby średnica była mniejsza bo i tak sie to wkłada między kielich a sprężynę więc nic niewyleci jak sie przetnie ale ja chyba coś innego dam zamiast tej gumowej podkładki bo dość przeszkadza.

No chyba ze sie jakoś górny i dolny zwój rozszerzy do średnicy polonezowskich. Dużo nietrzeba ale przydałyoby sie

[ wiadomość edytowana przez: plompek dnia 2008-12-09 19:52:43 ]
  
 
a macie jakieś foty jak to dokładnie zrobić??
  
 
Jak znowu ściągne tą sprężyne zeby ją obciąć to porobie pare fotek ale niewiem kiedy dokładnie bo jutro musze jechać kubełki obadać
  
 
był bym szalenie wdzięczny a skoro ona ma mniejsza średnicę to nie lata na boki?? jeszcze nie rozbierałem zawiasu w moim kancie więc nie wiem
A tarpan jakie by miał springi?? I czy w ogóle ma
  
 
Jak zobaczysz piotrek jak ten zawias u ciebie wygląda to zobaczysz mniej wiecej o co biega nielata na boki bo i tak ma sprężyna mniejeszą średnice niż fabryczna, latałaby jakby miała większą średnice a nie ma. Możliwe że ma taka samą średnice ale zewnętrzną jak fabryczna ale mniejsza jest wewnętrza(niestety) pewnie dlatego że jest grubszy drut(jeśli dobrze pamietam to jak mierzyłem cos ok 16,7mm)
  
 
Ten spring co go pokazałeś na foto jest jakiś strasznie krótki po obcięciu wygląda jak by sie go dało bez ściągacza wsadzić a masz fotki jakieś jak to stoi po ścięciu z racji że mam dosyć h**ową droge nie mogę przesadzać z glebą ;/
  
 
jezeli chodzi o tarpana honkera to z tylu i przodu mial resor z mostem bez sprezyn (przynajmniej moj, seria) moze ten rolniczy mial inaczej przod
  
 
a wg mnie ze sprężyny z żuka to można sobie zrobić dobry łom lub breszkę, drut ma 22mm srednicy i w kancie to pracuje chyba buda zamiast spręzyny...
  
 
Cytat:
2008-12-09 22:58:00, Poramancza pisze:
a wg mnie ze sprężyny z żuka to można sobie zrobić dobry łom lub breszkę, drut ma 22mm srednicy i w kancie to pracuje chyba buda zamiast spręzyny...


truck+ bil to najlepsze rozwiązanie , no chyba że jakieś ciężkie V pod maską

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek