| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2008-12-01 18:33:05 Seryjne z pickupa... aczkolwiek z czasem trochę "siadły" zresztą po wymianie amorków na nowe i przy okazji twardsze (stare pracowały bez jakiegokolwiek oporu) dupka poszła trochę do góry.
Generalnie w takim położeniu jak na fotce jest też nadkole po max skróceniu wsporników. |
plompek Polonez 1.6C Gliwice | 2008-12-01 21:57:00 Ja mam u siebie w poldku z tyłu resorki 3piórowe z kombi sklepane prawie na płasko(niewiele to obniżyło zawieszenie ) i założone są twardsze amorki KYB z astry F. Narazie zacząłem to "testować" więc dużo nie moge powiedzieć ale wydaje sie że bedzie to sie fajnie zachowywać na asfalciku |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2008-12-04 09:56:36
to by pasowało na przód do 125p? Pasują jeszcze jakieś amortyzatory z innych aut? |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2008-12-04 10:51:14
do zglebionego tyłu pasują przody z MBw123 - bardzo niewielka przeróbka dolnego i górnego mocowania - bil b4 z mietka jest troszke tylko mniej twardy od b6 do kanta
----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
marcin_SCS FSO 125p Szczecinek | 2008-12-05 16:08:08 Od dawna wiem, że muszę szukać sprężyn z TRUCKA, ale ostatnio jak szukałem, to dopiero zacząłem się zastanawiać czy to maja być od 1.5, 1.6 czy od 1.9D, bo każdy pisze, ze Truck, ale nikt nie pisał o wersji silnikowej. Chyba, ze to to samo.
Znacie jakiś sklep w necie gdzie najtaniej kupie nowe sprężyny do trucka ?? |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2008-12-05 18:43:56 daj sprezyny z żuka. z trucka sa za miekkie do ostrego upalania |
plompek Polonez 1.6C Gliwice | 2008-12-09 18:52:53 No jeśli ktoś chce zakładać z żuka sprężyny to musi pomimo tego że takowe są krótsze od poldkowskich o jakieś 2 zwoje to trzeba je dość jeszcze obciąć bo są o wieeeele twardsze od tych które siedziały wcześniej Ja u siebie żukowskie tne o 4 zwoje bo teraz przy obciętych o 1 zwój mam wyzej zawieszenie znacznie od fabrycznego Jak niewidać foty to macie tu linka do porównania spręzyny fabrycznej do żukowskiej
sprężynki [ wiadomość edytowana przez: plompek dnia 2008-12-09 18:54:27 ] |
mauzer64 F&F MEMBER ![]() 21 x fiat Zebrzydowice | 2008-12-09 19:09:45 Jak jest z włożeniem tych żukowskich, wchodzą bez problemu, czy trzeba je jeszcze ściskać?? Chodzi i o te ciachane ----------------- Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850 www.jarcar.net |
mauzer64 F&F MEMBER ![]() 21 x fiat Zebrzydowice | 2008-12-09 19:11:51
Zgadza się, nie jestem zbyt zadowolony, chyba się skusze na żuczka. ----------------- Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850 www.jarcar.net |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2008-12-09 19:18:44 A w mocowanie jak normalnie pasują?? plug&play?? kiedyś czytałem an forum ze trzeba je coś przerabiać?? |
plompek Polonez 1.6C Gliwice | 2008-12-09 19:49:35 No dolne jakoś moze sie da "oklupać" młotkiem ale z górą jest ciężej bo jest tam taka metalowa "wkładka/podkładka" z gumą która jest dość gruba i to też trzeba jakos przerobić. Najlepiej to przeciąć tą wkłądke i gume pod kielich i skrócić długość tego zeby żeby średnica była mniejsza bo i tak sie to wkłada między kielich a sprężynę więc nic niewyleci jak sie przetnie ale ja chyba coś innego dam zamiast tej gumowej podkładki bo dość przeszkadza.
No chyba ze sie jakoś górny i dolny zwój rozszerzy do średnicy polonezowskich. Dużo nietrzeba ale przydałyoby sie [ wiadomość edytowana przez: plompek dnia 2008-12-09 19:52:43 ] |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2008-12-09 19:58:00 a macie jakieś foty jak to dokładnie zrobić?? |
plompek Polonez 1.6C Gliwice | 2008-12-09 20:04:04 Jak znowu ściągne tą sprężyne zeby ją obciąć to porobie pare fotek ale niewiem kiedy dokładnie bo jutro musze jechać kubełki obadać |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2008-12-09 20:12:33 był bym szalenie wdzięczny a skoro ona ma mniejsza średnicę to nie lata na boki?? jeszcze nie rozbierałem zawiasu w moim kancie więc nie wiem
A tarpan jakie by miał springi?? I czy w ogóle ma ![]() |
plompek Polonez 1.6C Gliwice | 2008-12-09 20:47:17 Jak zobaczysz piotrek jak ten zawias u ciebie wygląda to zobaczysz mniej wiecej o co biega nielata na boki bo i tak ma sprężyna mniejeszą średnice niż fabryczna, latałaby jakby miała większą średnice a nie ma. Możliwe że ma taka samą średnice ale zewnętrzną jak fabryczna ale mniejsza jest wewnętrza(niestety) pewnie dlatego że jest grubszy drut(jeśli dobrze pamietam to jak mierzyłem cos ok 16,7mm) |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2008-12-09 22:41:30 Ten spring co go pokazałeś na foto jest jakiś strasznie krótki po obcięciu wygląda jak by sie go dało bez ściągacza wsadzić a masz fotki jakieś jak to stoi po ścięciu z racji że mam dosyć h**ową droge nie mogę przesadzać z glebą ;/ |
KUBOLKU Fiat125p/125p WROCLAW/BELCHATOW | 2008-12-09 22:56:52 jezeli chodzi o tarpana honkera to z tylu i przodu mial resor z mostem bez sprezyn (przynajmniej moj, seria) moze ten rolniczy mial inaczej przod |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2008-12-09 23:28:15
truck+ bil to najlepsze rozwiązanie , no chyba że jakieś ciężkie V pod maską ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |