| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2010-11-13 07:54:46 czesio1333
do jakich pojemności są u Ciebie klasy w KJS-ach ? bo jak dla mnie budowanie malucha 1,1 czy 1,2 do KJS to porażka - lądujesz w klasie gdzie zostajesz zjedzony przez inne auta. A zostajesz zjedzony trakcją i hamowaniem, bo seryjne 1,1 czy 1,2 75hp w maluchu nie robi szału na kręciołach i w 95% przypadków dostaje po tyłku od 650tek. Jeżeli robić malucha swapa do kjs, to przynajmniej w sensownej klasie. Wątpię aby central pomógł w robieniu wyników. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2010-11-13 10:06:44 Eeee tam takim tokiem myślenia to najlepiej wstawić silnik np od cbr-ki 900 i wtedy byś miał sto coś koni w klasie do 903 Szału może nie robi 1.1 albo 1.2 i fakt jest sporo lepszych aut w tej klasie, ale też są do objechania... Swapem można tak samo objechać mocniejsze auta, jak maluchem swapa Aczkolwiek swoją drogą jeśli ja bym robił centrala to tylko i wyłącznie z silnikiem motocyklowym Chociaż fajną sprawą mieć5 biegów, silnik w środku, normalne przeguby, normalną skrzynię biegów, strzały ze sprzęgła, ostre starty bez obawy że się coś ukręci itp... |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2010-11-13 11:07:19 Tybek będziesz na KZK 21.XI w Łodzi ?
Tutaj nie chodzi o względne extrema finansowe, ale jeżeli robić auto z takimi nakładami pracy, to przynajmniej żeby na starcie było konkurencyjne w stosunku do innych aut w swojej klasie. Mnie ciakawi prowadzenie się swapów centrali, z tylnym zawieszeniem od dawcy silnika - ostatnio pojawiło się parę takich konstrukcji i poza tym że pokazywane są zdjęcia cudów związanych z liczeniem geometrii, przodami bez resora, gwintami itp, to nie ma dowodów na to że coś takiego skręca |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2010-11-13 11:30:23 Przecież byłeś w Bydgoszczy to wiesz jak jeździ central
|
czesio1333 fiat 126p, panda Krasiczyn | 2010-11-13 11:36:36 co do kolektora ssacego mam od znajomego K.K kolektor alu z przepustnica prawie 80mm z boku ale foto wrzucę jak najszybciej sie da narazie połamany jestem po zderzeniu z jeleniem central w brzuch jelenia na motorze a tak przy okazji szukam czaszy i lampy przedniej do gsx r 600 2001.
a co do tego układu wtryskowego nie mam nic do zarzucenia cały sezon jeździł dobrze. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-11-14 00:13:25 Żurafff i Portos wypierdalajta na twitera czy inne gówno a nie sadzicie się tu o ch*j wie co!
Swoją drogą zuraf ty chyba nie masz 13 lat a od kiedy pamiętam to do wszystkich masz ale i zawsze na siłę próbujesz wtrącić swoje 3 grosze, nie wchodź tu w ogóle albo zamilknij, bo to kolejny temat który po tobie muszę sprzątać!! |
jacol_placol F&F Wolny Słuchacz :) 126p 1,2mpi, Octavia. warszawa | 2010-11-14 07:54:38 NIE DRAPAĆ SIĘ KOCIARSTWO!!!! |
Garberro Fiat 126p ST 73/82 Suwałki | 2010-11-14 08:23:09 A tak żeby wrócić do tematu... Auta
Jest sposób na pozbycie się szybciej łapiącego tyłu... w UAZ-ach (nie bić za przykład) w takich konwersjach ham. gdzie jest dokładnie ten sam problem, stosuje się trójnik na przewodzie hamulcowym z powrotem do pompy. Co go eliminuje częściowo bądź całkowicie (bywa różnie) ale najczęściej w Polonezwoskich Lucasach. Więc efekt w przypadku 125 powinien być podobny. |
Milten F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-11-14 10:51:52 Żuraw zejdź ze sceny już |
CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2010-11-14 11:09:31 Chciałem wszystkim przypomnieć iż groźby pisane w internecie sa karalne. Zuraw kolejna twoja zaczepka na forum bedzie automatycznie skasowana, groźbę albo obrazę będe zgłaszał na policje. Resztę poproszę o spokój - szczególnie klubowiczów. |
czesio1333 fiat 126p, panda Krasiczyn | 2010-11-17 21:00:23 |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2010-11-17 21:31:14 Miałbym prośbę- mógłbyś pokazać więcej zdjęć tylnej części auta (chodzi mi o tą konstrukcję trzymającą tylny zawias i zespół napędowy) oraz jakieś foto od spodu auta- jak to jest wspawane w budę? ![]() |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2010-11-18 08:27:22 ten kolektor ma być do silnika N/A a jeśli tak to czemu się nie schodzi 100% 75% 50% 25% ?? |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2010-11-18 11:02:17 Na to samo zwrocilem uwage. Powietrze powinno rozchdozic sie rownomiernie pomiedzy cylindrami wiec zeby zachowac ta zasade, puszka musi sie zwezac. Zobacz jak zrobione sa kolektory do stilo czy sieny, bo to bardzo podobne silniki:
Poki masz go jeszcze na wierzchu, przerob na podobny do tych na fotkach i bedzie napewno lepiej. |
czesio1333 fiat 126p, panda Krasiczyn | 2010-11-18 14:59:34 co do zdjęć to postaram się wrzucić jak najwięcej na razie zacząłem przerabiać i stanąłem z robota z powodu wypadku na motorze (połamany obojczyk i zdrutowany ). na razie jestem uziemiony, a co do kolektora znajomy mi mówił o tym zwężeniu i zrobiłem lekkie zwężenie ale widzę że za małe po bardziej komentarzach wiec zwężę dzięki za podpowiedzi |
killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2010-11-18 22:32:05 albo taki? abarthowski
|
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2010-11-19 21:55:41 Ponizej mas zkolektory robione do tych silnikow:
![]() |