[MKVII] Modyfikacja lamp Morette - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odkrywcze tylko ja nie mam instalacji przy lampach kolego a z auta wychodzi kostka, która nie jest koniecznie standardowym łączem na żarówkę H4.
  
 
Masz żarówki i silniczek i swoją kostkę i to łączysz.
Może czegoś nie wiem jak jest u Ciebie, ale dla mnie tak to wygląda. Kwestia oczywiście schematu.
A jeśli do tego masz jakąś niestadnardową złączkę, to tym bardziej instalacja z innych lamp może nie pasować.
http://img856.imageshack.us/img856/7480/8523683631.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/3605/8523683634.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/8277/7c2c1.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/4839/9cd9d2b8d1df2020.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/8972/8c5b1.jpg
http://img194.imageshack.us/img194/5221/7cdf1.jpg
jakby foty nie ablały, daj maila, to Ci podeślę.


[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2012-02-22 08:17:17 ]
  
 
Dzięki za zdjęcia, na pewno się przydadzą.
Ja nie mam przy lampach żadnej instalacji, dlatego muszę sam są stworzyć.
Instalacja ze standardowych lamp nie podejdzie bo tam są inne żarówki.
Widzę, że przekaźnik jest tylko jeden, myślałem że brakuje mi drugiego, ale to chyba normalne jednak.
Czy światła drogowe są podłączone pod jeden przekaźnik?
Z kostki w aucie idzie do łącza żarówki H4 następnie do drogowych przez przekaźnik?
  
 
jak chcesz, to mogę Ci narysować, jak taką instalkę zrobić, zarzuć kolory kabli w Twojej wiązce i jak masz w morette, to coś pomyślimy.
  
 
Cytat:
2012-02-22 12:40:39, snuffy pissze:
Z kostki w aucie idzie do łącza żarówki H4 następnie do drogowych przez przekaźnik?



prawidlowo w morette swiatla mijania powinny byc na zarowce H1, a swiatla drogowe na H2, ale praktycznie wszyscy maja na H4. jesli cie nadal interesuja fotki to zrobie jak mam u siebie. ja mam morette na 2-ch przekaznikach. dzisiaj bede rozbieral lampy wiec moge pare tych fotek zrobic.
  
 
Nie bardzo łapię, w jakim celu są przekaźniki przy lampach, skoro orginalnie w escorcie drogowe i mijania mają swoje przekaźniki. No chyba, żeby przy włączeniu drogowych, paliły się również mijania...
  
 
Cytat:
2012-03-07 07:39:29, smallsize pisze:
prawidlowo w morette swiatla mijania powinny byc na zarowce H1, a swiatla drogowe na H2, ale praktycznie wszyscy maja na H4....



pierwsze slysze zeby na swiatlach mijania byly H1 pomimo tego ze przez moje rece przewinelo sie juz 5 kpl. morette ( wersja z MKVII ) wszystkie mialy oryginalne reflektory mijania Valeo (czy jak kto woli Ciebie) i we wszystkich byly gniazda na zarowke H4.

W MKVII jest to zrobione tak ze jeden reflektor (H4) obsluguje normalnie swiatla mijania i drogowe, a dodatkowo przy zmianie swiatel na drogowe zapala sie drugi reflektor (dalekosiezny H2) ktory jest wlasnie podlaczony przez przekaznik znajdujacy sie przy jednym z reflektorow.


[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2012-03-07 09:57:12 ]
  
 
Cytat:
2012-03-07 08:07:25, surec pisze:
Nie bardzo łapię, w jakim celu są przekaźniki przy lampach, skoro orginalnie w escorcie drogowe i mijania mają swoje przekaźniki. No chyba, żeby przy włączeniu drogowych, paliły się również mijania...

macku dokladnie tak jak mowisz, ale tez spada obciazenie instalacji co polepsza oswietlenie drogi (lampy swieca lepiej)
  
 
Cytat:
2012-03-07 09:59:51, smallsize pisze:
macku dokladnie tak jak mowisz, ale tez spada obciazenie instalacji co polepsza oswietlenie drogi (lampy swieca lepiej)


Obciążenie jest to samo, a nawet większe, bo żarówkę musisz zasilić i tak z aku (tyle samo weźmie Watów), a i przekaźnik swoje weźmie. Do tego musisz poprowadzić 4 kable, a nie dwa.
  
 
server juz nie pamietam gdzie to przeczytalem. Nawet nie chce mi sie tego szukac. Malo wazne to jest.

Maciek ja mam u siebie 2 kable, a nie tak jak piszesz 4. W kazdym badz razie to rozwiazanie poprawia oswietlenie drogi.
  
 
a może mi ktoś powiedzieć jak zrobić w lampach rsowych żeby na długich świeciło tez długie żarówki h4 w komorze swiateł mijania?
  
 
Cytat:
2012-03-07 13:49:02, shadk-k pisze:
a może mi ktoś powiedzieć jak zrobić w lampach rsowych żeby na długich świeciło tez długie żarówki h4 w komorze swiateł mijania?


zewrzeć oba światła przez diodę.
  
 
gdzie co jak?

do zarowki ktora odpowiada za swiatla mijania (H4) podłączone są tylko dwa kable, do swiatła długiego gdzie znajduje się żarówka H3 są dwa kable - nie wystarczy że jeden z nich zmostkuje do wolnej nóżki na H4?
  
 
Wystarczy

Z tym, że mocno obciążysz instalację. Lepiej pociągnąć kabel z aku poprzez bezpiecznik i przekaźnik, a przewód z żarówki od długich podłączasz pod cewkę przekaźnika.

[ wiadomość edytowana przez: Pele19m dnia 2012-03-07 15:37:26 ]
  
 
to trzeba zadzialac i zobaczymy jak bedzie swiecic
  
 
Tak, Pele ma rację, mostkujesz nie przed diodę, tylko przez przekaźnik, ale wtedy musisz pociągnąć jeszcze jeden kabel zasilania (najlepiej przez dodatkowy bezpiecznik i najlepiej bezpiecznik od razy przy aku). Ja robiłem przez diodę, ale moje żarówki nawet podłaczone 4 razem, pobierają mniej mocy niż zwykła H4.
  
 
Widzę tutaj kilku fachowców do morette wieć może pomożecie...escort i focus to 2 bratanki wiec system podłączania obastawiam na podobny jak nie identyczny:

Jak podłączyć temorettki...gość od którego je kupiłem powiedział że:
- podłączyć kostki raz
- połączyć lampy miedzy sobą dwa (to chyba te kabelki żółty i brązowy)
- podłączyć jakiś kabel pod masę a jakiś pod aku (szkoda że nie mam żadnych wolnych kabelków, w jednej z lamp jest też przakąźnik jakiś czy coś -widoczne na focie)

Ktoś pomoże?

  
 
Jakie masz żarówki w lampach i jak wyglądają wtyczki i żarówki w orginałach i moretkach? Porównamy i będzie jasne jak to połączyć.
  
 
Sprawdzę,zrobie foty i dam znać...Jedne żarówy na pewno są H7
  
 
a więc tak; żarówki są 2 x h7 +t4w
lewa lampa ma 2 kostki z czego w jedna wpina sie ta kostke (przekaznik), a druga do wtyczki z samochodu. dzisiaj podlaczylem tylko wtyczke to na postoju nic sie nie swiecilo a na drogowych i mijania swiecily sie obie soczewki jednoczesnie...tyle wiem