MotoNews.pl
3 Problemy z układem hamulcowym. (25375/12) - Strona 3
  

Problemy z układem hamulcowym. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mike wywazenie nic do tego nie ma. Jesli kola sa zle wywazone to beda drgania. Ja bym sprawdzil hamulce raczej ewentualnie cos w zawieszeniu.
  
 
Witam. A więc zacznę od tyłu skoro z przodu juz wszystko wymieniles
a więc jesli chodzi o dziwne wibracje itp. mozilwe jest tak jak u mojego znajomego że masz BICIE NA BĘBNACH Calkiem jest to mozwile poniewaz w drugiej fazie hamowianie idzie caly tyl i jesli cos tam ci to powoduje to raczej bębny mają bicie i najlepiej przetoczyc ALE JESZCZE LEPIEJ kupic nowe z tego co wiem pytalem ostatnio w sklepie cena jednego wacha sie w granicach 105 zł !!!
Pozdrawiam
  
 
Nie to chyba jednak problem z hamowaniem
Nie zmieniłem tłoczka prawego - i na tą stronę mi ściąga przy agresywnym hamowaniu
Wszystko dzisiaj wyszło jak miałem awaryjne hamowanie, bo żółte miało 5 sek zmiany więc poszedł mi trochę w prawo a tył jakby w lewo
Sprawdzane miałem amortyzatory i wyszło, ze są ok.
Sprężyny zmienione
Zatem jednak chyba czas na zmianę hamulców
Drążki i gumy były sprawdzane niedawno, przy zmianie sprzęgła
  
 
Jeżeli masz drgania na kierownicy, to na 99,5% będą krzywe tarcze hamulcowe, a co do ściągania to może być pompa hamulcowa(padnięta jedna sekcja, w samarce hamulce masz połączone krzyżowo) ewentualnie padnięty przewód elastyczny
  
 
Kurcze - w sumie nie pomyslałem o tym - a to bardzo prawdopodobne
No ale jak to sprawdzić?
  
 
Czy masz krzywe tarcze możesz sprawdzić tylko przy pomocy specjalnego miernika zegarowego,a przewody najlepiej wymienić(jeżeli mają pwyżej 5-ciu lat) koszt jednego przewodu to ok. 15 zł. A czy nie wydłyżyła ci się delikatnie droga hamowania?


[ wiadomość edytowana przez: mechanior dnia 2005-05-16 23:46:19 ]
  
 
Raczej nie A mam miałem problem z odłączeniem - metalowych od gumowych i dlatego zostawiłem
  
 
To dobrze je namocz preparatem firmy CRC o nazwie 5-56 lub płynem hamulcowym i próbuj jeszcze raz


[ wiadomość edytowana przez: mechanior dnia 2005-05-17 00:16:52 ]
  
 
Zastanawiałem się nad zmianą też tych metalowych - ale miałem problem z wykręceniem z korektora - też to samo polecasz?
  
 
Nic leprzego nie przychodzi mi do głowy.
  
 
Może troche odczekam, żebym nie czuł się że wylewam nowy płyn hamulcowy
  
 
CRC jest dobry tez stosowalem i rzeczywiscie lepiej namoczyc porzadnie i odczekac bo pourywasz.I jeszcze warto kupic klucz do przewodow hamulcowych taki przeciety.
  
 
Cytat:
2005-05-17 00:26:05, MikeB pisze:
Może troche odczekam, żebym nie czuł się że wylewam nowy płyn hamulcowy



Zawsze mozesz go zlac go jakiegoś pojemnika, zakłądając na odpowietrznik wezyk i do jego drugiego końca przymocować jakąś butelkę.
  
 
Czyli normalka przy spuszczaniu płynu
Chyba niestety będę musiał wszystkie przewodziki zmienić
Kurcze ciekawe, szkoda że nie ma tych metalowych przewodów w skropionie