MotoNews.pl
  

Konkurs na SWAP roku - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
najprawdopodobnie jedno i drugie, seryjny wachacz jest zamontowany w zwykłych gumach które juz jako nowe są jak papucie i wachacz wygina sie gdzie tylko może, jedyne rozwiazanie to unibale ,przynajmniej ja tak zrobiłem i problem znikł
  
 
Cytat:
2004-12-03 20:18:44, rafalmaxi pisze:
najprawdopodobnie jedno i drugie, seryjny wachacz jest zamontowany w zwykłych gumach które juz jako nowe są jak papucie i wachacz wygina sie gdzie tylko może, jedyne rozwiazanie to unibale ,przynajmniej ja tak zrobiłem i problem znikł



a jak wyjanisz ze Twój ciągnie slajdami na oba koła a bis ma wielki problem wejść slajdem i przeważnie mu buksuje koło po wew zakrętu?
  
 
Cytat:
2004-12-03 20:28:35, _Arti_ pisze:
a jak wyjanisz ze Twój ciągnie slajdami na oba koła a bis ma wielki problem wejść slajdem i przeważnie mu buksuje koło po wew zakrętu?



ktos tu ma szpere po prostu
  
 
dostalem od dejty info o jakims słopie ktorego tu nie znamy

wklejam co dostalem:

Panzerwagen z 76 roku:
- silnik 899i na chłodznicy z wartburga i dwóch wiatrakach z nagrzewnicy z poloneza.
- Konstrukcja (burty, płyta podłogowa) wzmocniona
- Alu Enzo Cup + Fuldy (zima Pirelli W160)
- Elektryczne szyby i zamek (sterowanie pilotem)
- tarczowe Brembo na pompie z serwomewchanizmem z Uno
- Tylnie amory gazowe z Bravo 1.9D, przód Red Ryder'y
- Audio MP3 2 x 50 Watt + 2x 150 Watt RMS (chociaż nie wiem czy takie rzeczy dawać do wiadomości publicznej...)
- Szyby przyciemniane piecowo, wnętrze w skórze, dach oczywiście ściągany
- Nagrzewnica z kokpitem z BISa, w środku wiele dodatkowych wskaźników.
- Wysokiej klasy alarm samochodowy z atestem PiMotu + radiopowiadamianie

Bartek Ender



  
 
nie mam szpery jeszcze a powód tego to chyba sama skrzynia zastawki jest tak zrobiona że właśnie tak sie dzieje a wogóle jestem przeciwnikiem szpery w tylnych napedach przy lekkich zakrętach wypycha przód i to mocno
  
 
wlasnie mowiac o 899/903 mialem na mysli Bartka Endera. Fulde z Zabrza oraz Marcela z Gliwic
  
 
Cytat:
2004-12-03 19:49:32, rafalmaxi pisze:
normalnie jak w filmie rejs, a jaka metoda wybierzemy metode głosowania (bez emocji)


Przez podniesienie reki?
  
 
panzerwagen jest dosc ładnie wykonany widzialem na wlasne oczy !!
Ps. swapy mowa tylko o 126 ???czy 125,127 itd tez ??
  
 
niedługo zapodam foty mojego swapa i dopiero bedzie mozna mowic o jakosci wykonania ,wszystko starałem sie zrobic jak najbardziej fachowo i mi sie to udało bo wszystko trzyma sie kupy i dupy i nie ma zadnej prowizory.
  
 
widziałem multum swapow i z nich czerpałem informacje i nowe pomysły i puki co mi wszystko sprawuje sie super no oprucz gaznika ktory mi cos ostatnio sie dupi ale mam zamiar go jutro wziąsc na biurko do domu i rozbiore na mikro i poskładam z sercem i bedzie dobrze mam taka nadzieje a jak to nie pomoze to dam go gdzies do regeneracji
  
 
Moim zdaniem Bis z TRSu nie zawija takimi slajdami bo ma strasznie sztywny zawias , ja tez dawniej taki miałem i wiem ze strasznie nerwowo sie auto zachowywało, tzn nieprzewidywalnie, ale w momencie jak on wchodzi w zakret to dzwiga jedna strone a drugą buksuje natomiast u Rafała to zjawisko przechodzi na przód bo tył siedzi na dwóch kołach ale jak szybko w zakręt wchodzi to dzwiga przednie koło odciążone, z obserwacji na SRSach tak mi sie wydaje, ale może poczekamy aż Nitro sie wypowie na ten temat. Rafał ja myśle ze i tak masz grono zagorzałych zwolenników którzy już zapewne oddają swoj głos na Ciebie , ale to chłopaki w końcu zabawa nikt tu nie wygra złotych majtek ani nic takiego myślę, że kazdy samochód z tego konkursu jest fajny.Np 900 fanie jezdza i niewiele pala, samochód Żurawia i Zoltara to niezłe śmigacze a do tego Zoltar umie pokazać jak to wykorzystać Rafał był protoplastą centrali itd itd, przepraszam że nie wspomnialem o innych swapach ale nie sposób napisać kilka słow na temat każdego bo już ich trochę jest, kazdy ma cos w sobie przedstwia jakies tam matrzenia ewentualnie fascynacje właściciela, każdy jest w czymś dobry lepszy i najlepszy, kwestia kto którego wybierze to kwestia gustu co jak wiadomo nie podlega dyskusji.Pozdrawiam
  
 
Zaproponujcie jakeis sensowne kategorie w ktorych mozna by;pby wybrac swapa i wtedy bedziemy sie bawic. Moje juz znacie - sa w ktoryms watku wczesniej.
  
 
Cytat:
2004-12-03 19:45:09, rafalmaxi pisze:
z wyrazami szacunku dla wszystkich ale ja sie nie zgłaszam do konkursu a wszystkich którzy chcieli głosować na mnie prosze o oddanie głosów na kaze to w koncu mój brat bliżniak tylko troche chudszy ps: zoltar nie wiem co takiego widzisz w tym bisie trs (bez emocji)


hmmm...a ktoś tu z tym bisem przegrywa...
  
 
Cytat:
2004-12-03 23:33:08, kaza pisze:
Moim zdaniem Bis z TRSu nie zawija takimi slajdami bo ma strasznie sztywny zawias , ja tez dawniej taki miałem i wiem ze strasznie nerwowo sie auto zachowywało, tzn nieprzewidywalnie, ale w momencie jak on wchodzi w zakret to dzwiga jedna strone a drugą buksuje natomiast u Rafała to zjawisko przechodzi na przód bo tył siedzi na dwóch kołach ale jak szybko w zakręt wchodzi to dzwiga przednie koło odciążone, z obserwacji na SRSach tak mi sie wydaje, ale może poczekamy aż Nitro sie wypowie na ten temat. Rafał ja myśle ze i tak masz grono zagorzałych zwolenników którzy już zapewne oddają swoj głos na Ciebie , ale to chłopaki w końcu zabawa nikt tu nie wygra złotych majtek ani nic takiego myślę, że kazdy samochód z tego konkursu jest fajny.Np 900 fanie jezdza i niewiele pala, samochód Żurawia i Zoltara to niezłe śmigacze a do tego Zoltar umie pokazać jak to wykorzystać Rafał był protoplastą centrali itd itd, przepraszam że nie wspomnialem o innych swapach ale nie sposób napisać kilka słow na temat każdego bo już ich trochę jest, kazdy ma cos w sobie przedstwia jakies tam matrzenia ewentualnie fascynacje właściciela, każdy jest w czymś dobry lepszy i najlepszy, kwestia kto którego wybierze to kwestia gustu co jak wiadomo nie podlega dyskusji.Pozdrawiam


Bis nie wchodzi slajdami bo mu na to nie pozwala skrzynia (nie ma szpery). Dlatego jedno koło kręci się na zakręcie szybciej od drugiego, a poza tym to strata cennych sekund. A koło podnosi się dlatego że nie ma tak dużego rozstawu kół jak np u kol. Chrzana.


[ wiadomość edytowana przez: N_I_T_R_O dnia 2004-12-04 02:48:48 ]
  
 
Cytat:
2004-12-04 02:47:45, N_I_T_R_O pisze:
Bis nie wchodzi slajdami bo mu na to nie pozwala skrzynia (nie ma szpery). Dlatego jedno koło kręci się na zakręcie szybciej od drugiego, a poza tym to strata cennych sekund. A koło podnosi się dlatego że nie ma tak dużego rozstawu kół jak np u kol. Chrzana. [ wiadomość edytowana przez: N_I_T_R_O dnia 2004-12-04 02:48:48 ]




Ja proponuje katerorie kto pojdzie większym bokiem.....
Napewne moi koledzy sie zgodzą hahaha

www.raceman.prv.pl (galeria)
  
 
Cytat:

hmmm...a ktoś tu z tym bisem przegrywa...
szczęście mozna mieć tylko raz (bez emocji)
  
 
Ja myślę, że nie ma co kombinować z kategoriami, bo rzeczywiście śmierdzi to trochę Rejsem (nie Race'em D ). Ale wasz wybór. Ja bym zagłosował po prostu na tego, który wg. mnie jest wykonany najbardziej starannie pod względem technicznym i ogólnie najlepiej przygotowany do sportu. Na żywo widziałem tylko auta rafała, więc pewnie na nie bym zagłosował.No chyba, że rzeczywiście nie chcesz się zgłosić??(nie świruj )
  
 
to ja widzilame na zywo tylko autka, zurawia, devilmicka, qddlatego i porthosa to chyba wszystkie swapy jaie widzialem. i najwieksze wrazenie zrobil na mnie porthos
  
 
a imho to powinnismy wybierac auto takie jakie komu sie podoba a nie czy najlepiej do sportu. zuraw np do sportu auta nie ma a jest ono fajniutkie choc moi faworyci to zoltar i rafal.
  
 
a czemu ma byc konkurs tylko na swapa? Mysle ze skoro konczy sie rok to wlasnie teraz czas na jakies konkursy, pozniej to juz bedzie po zawodach.