Fiat 125p 1973- kilka pytań. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Lusterko mam takie jak to ze zdjęć , tylko że czarne i bez lampki
I dzięki Wszystkim za informacje, oczywiście czekam na więcej
  
 
Cytat:
2005-02-25 09:41:18, arturw pisze:
dla ciekawych data pierwszej rejestracji to 11.04.1973. czyli auto z początku roku. Naprawdę początek modelu przejściowego



A moje maleństwo zarejestrowano dwa dni później 13.04.73
  
 
Cytat:
Jak pisal Kao i inni, worek, tyle ze z metalowym zamknieciem (tym tzw. korkiem), z ktorego wychodzi rurka. I nie tyle matalowym, co aluminiowym, ale nie plastikiem. Pasuja oba modele, niemniej jednak purysci mowia inaczej )


To trzeba przywrócić trybunały inkwizycyjne i zaprzysiąc je do nowej misji

Artur, widzę jednak, że cięgnie Cię do tych starych gratów. Coś widać jest w tym, że jak się już raz sięgnie to się uzależnia od tego na całe życie . Wierzę, że tym razem się nie zniechęcisz. Klasyczny fiacik czy coupetka to tak czy siak dla wielu obiekt westchnień. W każdym razie gratulki i pełnego zadowolenia z posiadanego autka.
  
 
Cytat:
Jak juz Ci pisali inni, znaczek fabrycznie byl na tej zaslepce. Ale w przypadku montazu radia, zeby jednak ladnego znaczka nie chowac do szuflady, ludzie montowali go na klapce schowka, wiercac odpowiednie dziurki.
Radia tez byly dwoch rodzajow - wloskie Autovoxy i pozniejsze polskie 'krotkie' radia, ktore miescily sie pomiedzy deska i nagrzewnica, weic wycinalo sie do nich dziure w metalowej zaslepce,
lub tez pelnowymiarowe radia, do ktorych stosowano metalowy stelaz i plastikowa oslonke, ktora pomagala wyjsc radiu z otworku i ladnie go zamaskowac.


Co nieco dla zobrazowania:

  
 
Cytat:
2005-02-25 11:29:17, arturw pisze:
A tak wogóle to są dostepne w sklepach części do mechanizmu zmiany biegów z pionowym lewarkiem ? Wiecie tak pytam bo wydaje mi sie to z lekka abstrakcją , iść do sklepu i upić graty do Fiata z 1973 roku



MR-y z pionową dźwignią zmiany biegów produkowano do 1984 chyba, jeszcze trochę ich jeździ, więc części też powinny być dostępne. Bodajże coś koło 2000 roku pomagałem koledze wymonotować skrzynię z MR-a '81, pionową i pamiętam że szczerzył się strasznie jak kupił jakieś elementy do niej, bo już się bał czy nie trzeba będzie wsadzić polonezowskiej i tunel przerabiać.

Pozdro
Tony

-----------------
Może i stary, ale za to brzydki.
  
 
Abstrakcja to może być w przypadku poszukiwania akurat takiego lewarka.
W kwestii innych części wydaje mi się to całkiem możliwe.
Dziwnym zbiegiem okoliczności spotkałem ostatnio człowieka posiadającego mały prywatny magazyn nowych części rodem z FSO. Ku mojemu zdziwieniu posiada np oryginalne boczki w kolorze piaskowy do pierwszych modeli 126p, czy też wiśniowe do syrenki.
Także znależć jeszcze idzie - sporo rzeczy.
Pozdrawiam.
  
 
Mam pytanie czy to coś w tym fiacie pod zderzakiem to element tuningu z epoki czy też jest to czyjaś wesoła twórczość żeby fiacik lepiej wyglądał
i czy może ktoś widział coś takiego??? Wygląda fajnie.
  
 
Chodzi Ci o numery rejestracyjne? Nie, to jest taki bajer nowoczesny żeby sobie fajnie wyglądał
  
 
to cos tez jest w prototypie DF 125p 4x4 z norblina ale tam jest czarne pewnie plastik to moze chronbilo przed jakimis uszkodzeniami
  
 
To jest taka nakładka na dół przedniego pasa, widziałem ją niedawno na super zachowanym wczesnym MR-rze z roku '76. W odróżnieniu od reszty blacharki był to jedyny element przerdzewiały. Tu jak przypuszczam w ramach restaurowania tą nakładkę wychromowano. Mój MR'86 takiej nie posiadał, chyba że odpadła/została zdemontowana zanim go posiadłem.
  
 
To faktycznie jest nakładka ale u mnie jest to tak ujeb... konserwacją, że zawsze myślałem, że jest to całość z pasem przednim.
Thx


[ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2005-05-29 21:09:18 ]
  
 
To może jest ten spoiler o których wspominano w Szczecińskim?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2005-05-29 21:35:41, OLO pisze:
To może jest ten spoiler o których wspominano w Szczecińskim?


Spoiler w "Szczecińskim" był z dwóch zagiętych dużych kawałków blachy. Pomiędzy nimi był przelot, zeby powietrze ładnie opływało miskę olejową.
  
 
Cytat:
2005-05-29 21:52:35, Grzech pisze:
Spoiler w "Szczecińskim" był z dwóch zagiętych dużych kawałków blachy. Pomiędzy nimi był przelot, zeby powietrze ładnie opływało miskę olejową.

  
 
a co to jesrt ten "Szczeciński"
  
 
Szczeciński & Szczeciński - "Poprawa ekonomicznosci i dynamiki samochodów osobowych. Akcja ksiażki toczy sie na etapie - fiat 126p, 125 i polonez

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."