Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() schuberth HF MEMBER (byly) Hyundai Scoup ... Katowice | 2005-08-17 02:56:24 To jest na bank zle podlaczone - mialem to samo - podswietlenie z samochodu mialem wpiete do masy radia - sprawdz dokladnie najlepiej miernikiem, ew dioda (zarowke) 12V.U mnie radio wylaczalo sie dodatkowo przy wlaczeniu swiatel ![]() |
![]() gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2005-08-17 20:19:42 no Schubert czyli tak jak myslałem, rzeczywiście hyudraulika to duży plus jest
przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywę mozna sobie zrobic regulacje ale ja sam rady chyba nie dam sobie ![]() ps nie mówię że u mnie tak jest ale niedługo wyruszam na mierzenie kompresji i pytam z ciekawości by mnie ktoś w trąbę nie wpuszczał i jak to sie mierzy wykręca się świece i coś sie tam wkłada chyba, ile byście za to zapłacili sorki ale muszę to napisac czytałem już prawie wszystkie posty natem temat,i juz się tak zakręcilem że prosze was o odp. i jeszcze dajcie linka na temat proby olejowej jak to się robi i gdzie u nas na forum ona się znajduje [ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2005-08-17 20:23:31 ] |
![]() schuberth HF MEMBER (byly) Hyundai Scoup ... Katowice | 2005-08-18 12:49:32 Pytanie - jak zdemontowac boczne kierunki coby ich nie polamac - podwazanie juz cwiczylem i dupa. Musze zmienic zarowke i moze przy okazji przemalowac troszku ![]() |
![]() gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2005-08-18 20:11:15 na początek wątku o scoupe lec tam było reddevil wymieniał na te z astry jedynki biale,
pisz jak idzie... |
![]() chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2005-08-18 22:44:58 wiec tak sprawdzalem miernikiem + przy radiu i pokazywalm 12v, odloczylem neon, i dalej to samo, sprawdzilem nawet biegonowsc w glosnikach 9 bo myslalem ze to to) i dalej to samo, wyciganlem jednak aku i ladowalem ponad 8 godz, i jutyro zobacze cvzy to to:0 ,
ps. co do podlacznei aradia , to kazde radio co mailem to bylo tylko wpiecie kostek i tyle , ja tam nic nierobilem, ps2, spr + z aku prosto do raida i to samo bylo,m wiec albo to aku padneity byl troche , albo jakies zwarcei przy kablach glosnikowych, lub w najgorszym prtzypadku radio -- ale to jest nowe ma tydzien wiec mam gwarancje ![]() ale oby to bylo ze aku byl salby ![]() |
![]() NARODEK S COUPE WERSJA AMERY ... Świdnik | 2005-08-26 22:19:59 COŚ NAPISZĘ BO CHYBA NIKT TU DAWNO NIE ZAGLĄDAŁ, NIE PORUSZACIE TEMATU SCOUPIEGO OD PEWNEGO CZASU. CZYŻBY NAGLE NASZE COUPETY STAŁY SIĘ BEZAWARYJNE? ![]() NIE TO CHYBA NIE TO. |
![]() Tomasz1023 HF MEMBER Getz1.3/i 30 1.4/ Będzin/Clonmel | 2005-08-26 22:54:04 Nie............. ja sie muszę uporać z wysprzeglikiem , bo mi cieknie i chyba z hamulcami bo mi bardzo sciąga na lewo samochód, a klocki mają jakies 5 miesiecy a zbierznosc jest ok, oraz wybebeszyć kata bo "umarł"!
Za to drugi w rodzinie Getz jeżdzi i jeżdzi i popsuć się nie chce ![]() [ wiadomość edytowana przez: Tomasz1023 dnia 2005-08-26 23:01:33 ] |
![]() chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2005-08-27 13:34:50 witam zalozylem juz do swojego scopue tlumik KM MALON DP076 chodzi niezle , takim bassem zwlaszcza przy 1200-2000 obr , a pozneij to juz tylkop taki ryk, ale mam nadzieje ze jak sie przepali to przy odjeciu nogi z gau bedzie prykal pierdzial itd. aha ostatnipo na zlocie CRXow w moim miescie scignalem sie z CRXem 105 konnym ( wersja USA) i male baty dostalem, wiecej fotki tu na www.nrg.gorzow.prv.pl a dokladniej w ( Zapraszamy do ogladania
) bylo fajnie i szybko--jechalem jako pasazer V-teca i idze ta fura masakrczynie na kocnu 400m mielismy ponad 170 km/h ![]() ps. nowa wiadomosc ile waza wasze scoupe?? bo moj taki przygotowany do jazdy i sluchanai muzy 1040kg, a powinien 975?? chyba go przeladowlem sprzetem ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: chrzaniu dnia 2005-08-28 01:57:27 ] |
![]() barakus13 Scoupe Sosnowiec | 2005-08-28 13:25:38 Jesli chodzi o próbe olejowa to jest w miare proste.Najpierw wykręca sie jedną swiecę i wkreca manomert w miejsce swiecy,uprzednio oczywiscie wyjmuje sie kopułki z pozostałych siwec żeby silnik nie załapał.Po wkręceniu manometru|(to jest specjalny manometr-z odpowiednim gwintem) kręcimy silnikiem przez 2 moze 3 sekundy.Wtedy manometr pokazuje nam jakie jest cisnienie w komorze(tak robimy z karzdą komorą).Jesli manometr pokazuje mała komprasje to wtedy trzeba sprawdzic jaka przyczyna.A wiec robimy próbe olejową. ![]() |
![]() Fuxio HF MEMBER Hyundai Scoupe GT Łódź | 2005-08-29 14:59:17 Hejka,
co do pytania o wage moj wazy ok. 980 kg - wersja GT Turbo ![]() Mam do Was jedno pytanko... czy ktos z Was regenerował ostatnio moze pompe wspomagania kierownicy? Chyba mnie to czeka a wiem ze podobno lepiej regenerowac niz kupic uzywana z nieznana przeszloscia...? Nowa nie wchodzi w gre bo to ponad 1500 zl ![]() A moze nie trzeba od razu regenerowac ... macie jakies doswiadczenia na tym polu? Z gory wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam, Fuxio |
![]() Tomasz1023 HF MEMBER Getz1.3/i 30 1.4/ Będzin/Clonmel | 2005-08-29 19:49:24 Z tego co wiem i widziałem to w Scoupe są takie same pompy jak w Coltach i Lancerach, a nawet w pierwszych modelach Kia! Pompa jest rozbieralna i naprawialna! Na 98% zawsze pada łozysko! Wiem , bo widziałem jak kolegaw Colcie naprawiał i chyba w kwocie 70zł sie zmiescił(łozysko, jakieś uszczelki, nowy pasek, płyn tez nowy do wspomagania)! Moja juz tez troche głosniej pracuje, ale jeszcze wytrzyma ![]() [ wiadomość edytowana przez: Tomasz1023 dnia 2005-08-29 19:50:11 ] |
![]() Fuxio HF MEMBER Hyundai Scoupe GT Łódź | 2005-08-30 11:53:21 Wielkie dzieki za odpowiedz, juz mnie pocieszyles ![]() ![]() Jeszcze raz dzieki wielkie i pozdrawiam, Fuxio |
![]() SlE3vA Daewoo Nubira Warszawa | 2005-08-30 21:11:20 Witam
Pytanie o kontrolki turbo: mam szesc swiatelek - dwa zielone, 3 pomarańczowe, ostatnia w kolorze krwista czerwień. W czasie jazdy zazwyczaj palą się tylko zielone ale czasem jak sie przyszarżuje to zapalają sie pomarańcze (jeden w porywach do dwóch). Czy wejście w kolor pomaraczowy oznacza ostrzeżenie i należy zluzować trochę? Czy powinno się jeżdzić tylko na zielonych? Jak to tak właściwie wygląda? |
![]() gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2005-08-31 17:56:28 no co ty ![]() |
![]() Szeefu HF MEMBER Scoupe 1.5 12V 93' LS Oława k/Wrocławia | 2005-09-01 00:32:28 siemanko wszystkim i do wszystkich pytanka dwa: po pierwsze to jaki akumulatorek tzn pojemnosc powinien bys pod maska tak sie teraz zastanawiam bo ja mialem razem z autem 35aH i w sumie czasami musze go doladowac lub jest juz padnieniety trzeba wymienic czy maksymalnie najwiekszy do osobowych mozna wlozyc bez problemu do scoupe czy raczej nie mozna i jaki bylby odpowiedni a drugie pytanko to takie ze moje autko gubi czasami obroty tzn czasami musi poprostu troszke pochodzic i "wskoczyc" i w czasie jazdy jest juz oki a dzieje sie tak np. gdy wylacazm silnik i potem wlaczam nie zawwsze oraz gdy cofam i potem ruszam do przudy to juz czesciej jak siedze w srodku to tak jakby sie "zapychal" i jak depne do konca to sie wkreca ale dopiero jak "wskoczy w obroty" to mozna jezdzic na postoju tez czasami tak bywa troszke mnie to martwi i w sumie chcialbym sie dowiedziec przyczyne i poznac rozwiazanie czy ktos zna rozwiazanie mojego problemu?? ![]() |
![]() Tomasz1023 HF MEMBER Getz1.3/i 30 1.4/ Będzin/Clonmel | 2005-09-01 08:56:53 Bardzo chaotycznie napisany ten post! Musiałem sie skupić aby go przeczytać! ![]() Wsadz 50AH i wystarczy! Jak wsadzisz wiekszy to moze być niedoładowany! Wogóle sprawdź czy masz ładowanie, bo może sie okazac że Aku masz ok i kupisz niepotrzebnie nowy! ![]() Co do obrotów to chyba już było, ale powypinaj kostki koło przepustnicy- od krokowego i od czujnika połozenia przepustnicy i je przeczyść! Może masz tez gdzieś nieszczelność w podcisnieniu! Ja miałem podobnie, tylko że po odpaleniu to miałem obroty ok 200-300 a za jakieś 5 sec. wchodził na 1500!!! Okazało się , że mam uwalonego kompa(słynne kondensatory)! Po wymianie ok! |
![]() Szeefu HF MEMBER Scoupe 1.5 12V 93' LS Oława k/Wrocławia | 2005-09-01 19:50:09 masz racje troszke chaotycznie to napisalem, no coz sam nie wiem dlaczego?! a druga sprawa to taka ze ja tez nie rozumie twojego moze dlatego ze nie jestem mechanikiem co to znaczy "sprawdzic czy mam ladowanie" po pierwsze po drugie co oznacza "nieszczelność w podciśnieniu" moze to glupie ale nic nie rozumie jak mam to sprawdzic w warunkach domowych. co do kostek to moze wyczaje ktore to i je przeczyszcze no i po trzecie "słynne kondensatory" tez nie mam pojecia jak to sprawdzic bo tez mam czasami okolo 1500... sorki za takie pytanai pewnie dla innych banalne ale dla mnie to czarna magia chyba ze ktos mnie pokieruje jezeli komus sie chce.... |
![]() Tomasz1023 HF MEMBER Getz1.3/i 30 1.4/ Będzin/Clonmel | 2005-09-02 13:41:49 Cześc!
Ja też z mechanika(mi)mam tyle wspólnego co z mercedesami ![]() ![]() -sprawdzic czy mam ladowanie- tzn. czy alternator odpowiednio ładuje akumulator! Możesz mieć coś uwalone w alternatorze i nie masz ładowania! A niepotrzebnie będziesz nabywał nowy aku! Najlepiej jedź do DOBREGO elektryka i niech Ci sprawdzi ładowanie! Kosztuje to grosze... -nieszczelności w podcisnieniu- czyli posprawdzaj wszystkie węzyki gumowe idące od przepustnicy, w około silnika! Mozliwe że jakiś spadł lub ma przetarcie i masz przedmuchy! Kondensatory- wystepują w sterowniku , który znajduje sie za bezpiecznikami w kabinie kierowcy! W modelach od 88-94r. hyundaia i mitsubishi i wyżej często sie wylewają, puchną, wysychają i doprowadzaja do dziwnych usterek w samochodzie! Taka ich uroda! Najlepiej to wyciągnij sterownik , rozkręc i sprawdź czy kondensatory(takie grube czarne) są ok! Najlepiej żeby miec swięty spokój to zanies do elektronika niech ci je powymienia! Będziesz miał spokój ...! Poczytaj sobie tez posty o kondensatorach na forum
Poczytaj sobie jeszcze tu na temat ECU (mitsu -hyundai to prawie to samo) wejdź w Dane Naprawczo Regulacyjne a potem Kondensatory w ECU ECU Chyba , że czujesz sie na siłach to sam wymieniaj -jest napisane jak to robić krok po kroku! A tak wygląda twój komp albo podobnie(mozesz mieć napis Bosch) [ wiadomość edytowana przez: Tomasz1023 dnia 2005-09-02 16:02:43 ] |