126 DOHC :P - Strona 24

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-04-14 20:36:31, Blady pisze:
maszynka do bimbru ? jak na moje oko za mało rurek



Nie.

Cytat:
2009-04-14 21:45:42, klr pisze:
Dobrze rozumuję, że chcesz wartość napięcia z lambdy pomnożyć x14,7 i w ten sposób otrzymać wartość AFR?



Źle rozumujesz.

Cytat:
2009-04-14 23:06:28, Karcio86 pisze:
nie prościej było by dać wąż ?



Co ja (cenzura)??? Nie było prościej.

Cytat:
2009-04-15 02:02:41, dommel pisze:
Prościej zdecydowanie nie - przy takim ułożeniu wąż na pewno bardzo by się powyginał i nie uświadczyłbyś prostego odcinka Tak na serio - przewiduję spore wyzwanie co do utrzymania tego zbiorniczka na głowicy o ile jest zamocowany na sztywno



To nie zbiorniczek tylko separator, jak na razie trzyma się świetnie i daje bardzo dobrze radę(ani śladu oleju w dolocie).

Cytat:
2009-04-15 08:46:58, michal_bb pisze:
Nie lepiej bylo by zaślepić oryginalne wyjście z pokrywy i "przerzucić" podłączenie przewodów na drugą strone zeby zmniejszyć długość przewodów ?



Nieszczególnie.
  
 
Przecież Krzemowy wie wszystko najlepiej.
Czekam na następną kupkę kabli zlutowaną do jakiejś płytki nad którą ludzie będą się zachwycać
  
 
Wersja 1.0a centralki, nie mam jeszcze wszystkich części.


PS. Dommel i tak sprawa się rypła bo boroki zrobiły tylko 1 szt. płytki.
  
 
Krzemuś dla mnie to jest black magic co ty tam robisz, ale wklej w koncu zdjecie auta
  
 
Napisz coś o funkcjonalności a płytki i tak będziesz jeszcze zamawiał...

I daj znać przy wersji "c" bo Alphy i Bety to za płot



[ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2009-12-07 23:18:22 ]
  
 
Domel, przy tworzeniu oprogramowania po alfie, becie jest zazwyczaj rc - release candidate
  
 
No i wyszło że softwerowcem to ja nie jestem... później jest Vista?

Swoją droga to jak to u Krzemowego płytka wygląda profi!
  
 
Powoduje że po załączeniu zapłonu i zakręceniu rozrusznikiem silnik robi pyr pyr pyr, a po dodaniu gazu robi pyyyyyyyyYYYYYYYYYRRR!
  
 
Ty Krzemowy a może ty nie masz tego malucha?
  
 
1.0b

  
 
o wypas bez kitu obczajcie oooaaaa... super super... Dobra a do czego to służy??
  
 
no jak do czego...... do oglądani
  
 
Cytat:
2010-01-05 23:04:00, Piotrek42gv pisze:
Dobra a do czego to służy??



Znajdź 5 szczegułów różniącch dwa obrazki
  
 
Cytat:
2010-01-05 23:04:00, Piotrek42gv pisze:
o wypas bez kitu obczajcie oooaaaa... super super... Dobra a do czego to służy??



Cytat:
2009-12-08 08:32:09, Krzemowy pisze:
Powoduje że po załączeniu zapłonu i zakręceniu rozrusznikiem silnik robi pyr pyr pyr, a po dodaniu gazu robi pyyyyyyyyYYYYYYYYYRRR!





Cytat:
2009-12-07 23:17:17, dommel pisze:
Napisz coś o funkcjonalności a płytki i tak będziesz jeszcze zamawiał... I daj znać przy wersji "c" bo Alphy i Bety to za płot [ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2009-12-07 23:18:22 ]



Cytat:
2010-01-05 22:13:42, Krzemowy pisze:
1.0b



Mamy jak widać następny egzemplarz mojej vstrikovaci a zapalovaci jednotki, tym razem w wersji 1.0b(ma usunięte błędy z 1.0a ale nie wiem jeszcze jakie ma dołożone ). Dommel, jeszcze jedna seria i dam Ci znać
  
 
Cytat:
2010-01-06 00:54:51, szymon1977 pisze:
Znajdź 5 szczegółów różniących dwa obrazki


- poprawiony układ ścieżek, nie trzeba już lutować białych kabelków na pająka ;
- zielone oporniki (?) zamienione na czarne;
- czarny prostokątny element na dole zamieniony na żółty, żółty prostokątny element w środku zamieniony na większy oba żółte wyglądają podobnie, unifikacja ?? ;
- większy scalak koło żółtego elementu na środku, wygląda podobnie jak 4 pozostałe pewnie w celu jw. ;
- nie zamontowane radiatory .

Teraz Krzemowy może wyśmiać moją indolencję elektroniczną



[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2010-01-06 10:36:06 ]
  
 
Krzemowy: Czy oprogramowanie tego ECU bazuje w jakiś sposób na oprogramowaniu oryginalnego komputera Fiata czy to Twoja radosna twórczość?
  
 
Obok oryginalnego oprogramowania Fiata nawet nie leżało, kod jako taki to wyłącznie moja radosna twórczość.
  
 
Szczyt zalania silnika: benzyna wylewa się tłumikiem... Wsadzenie BDX53C zamiast TIP41C w tym przypadku okazało się chybione... wtryskiwacz otworzył się na stałe.
  
 
Zrób odprowadzeni do baku - przelew inaczej
  
 
Ale miska olejowa jest chyba nizej? Jeszcze pompka do tego