| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Miro600V BMW Head Moderator BMW E46 325Ci coupe ... The City of Sin | 2007-03-22 16:52:21
Auta z linków kolegi daffsm są sprowadzone, czyli nie jeździły cały czas po PL. Dlatego założyłem, że mówimy o importach.
[ wiadomość edytowana przez: Miro600V dnia 2007-03-22 16:52:54 ] |
sieka BMW 320D Wrocław | 2007-03-22 17:30:57
A uważasz, że podane przez daffsm furki są w dobrym stanie bo z importu? To kombi ide o zakład że ma przejechane 3 razy więcej niż jest podane. Popatrz na dywanik i mieszke. Nawet w niemczech można wydymać zawieszenia bo w sumie nie wiesz do czego był używany. Ten z racji tego, że kombi mógł być mocno eksploatowany.Do tego jak na moje oko progi są malowane i przednia maska jest krzywa. Na temat drugie ciężej coś powiedzieć bo kiepskie zdjęcia. |
daffsm Ozimek | 2007-03-22 21:02:46
No i o takie info mi chodziło. Dziękuję. Obie furki odrzucam i poszukam czegoś innego. Coraz bardziej się przekonuję do znalezienia kogoś co pomoże mi ściągnąć furkę z zachodu.Mam przeznaczone na ten cel 5500 €, za takie pieniądze może znajdę coś w dobrym stanie, a jak nie to poczekam jeszcze troszkę. Co do przebiegu nie boję się go. Wszystko zależy od tego jak było eksploatowane. W swoim mam przejechane 220 tyś. km po Polsce (do wrocka jeżdżę firmowym) i nic nie robiłem przy zawieszeniu, skuteczność na ostatnim przeglądzie 70 % i w dodatku to francuz. Tylko że samochód woził najwyżej dwie osoby i nigdy żadnych ciężkich przedmiotów. Silnik mimo takiego przebiegu chodzi cichutko i żadnych oznak pocenia się. Nie chodzi mi o zachwalanie tylko o pokazanie, że jeśli się dba to można mieć sprawny samochód nawet z dużym przebiegiem. Ja jestem laik w sprawach mechanicznych i blacharskich dla tego was prosiłem o pomoc i taką otrzymałem. Dziękuję, bo po co mam jechać ileś km skoro mogę dowiedzieć się czy warto nie ruszając nigdzie swoich czterech liter. Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: daffsm dnia 2007-03-22 21:08:10 ] |
Miro600V BMW Head Moderator BMW E46 325Ci coupe ... The City of Sin | 2007-03-22 21:10:24
Tego nie powiedziałem. 350 tys rzeczywistego przebiegu dla BMW nie jest wcale jakąś straszą liczbą.
Co złego było w tej drugiej? |
daffsm Ozimek | 2007-03-22 22:29:39
Olali mnie, dość dziwne nie, jak ktoś chce sprzedać samochód? Do tej pory nie dostałem żadnych dodatkowych zdjęć o które prosiłem, tzn silnik, tapicerka i komora bagażnika z wyciągniętym kołem. No cóż czasem tak bywa. pozdro |
sieka BMW 320D Wrocław | 2007-03-23 11:49:36 Miro600V ja nie uważam, że 350tyś dla BMW to dużo bo sam w 2004 roku w maju sprowadziłem E36 320 z przebiegiem 300tyś i samochód chodził lepiej niż Japoniec mojego ojca z przebiegiem 150tyś. Tylko tam są inne drogi i do tego niemiec raczej nie kalkuluje tylko jak trzeba coś wymienić to kupuje nowe, a nie tak jak my polacy zawsze coś kombinujemy. Dlatego nie kupiłbym w życiu samochodu w komisie albo od jakiegoś handlarza. I żeby zakończyć już temat to mając 5500tyś ojro można naprawdę niezłą maszyne kupić. Zastanów się może daffsm czy nie lepiej za taką kase kupić E39. |
rybak102 BMW Friend kołobrzeg | 2007-04-15 19:14:29 |
emate D.G | 2007-04-16 12:36:33 Witam od jakiegoś czasu marzy mi się aby przesiąść się z auta taty do własnego, zastanawiam się nad BMW serii 3 a dokładnie nad modelami E36...
Zależy mi aby auto było wytrzymałe jesli chodzi o silnik i mogło posłużyć mi jeszcze przez kilka lat w miarę bez awaryjnie! Na rynku można spotkać używane mające średnio 150 tysięcy przejechanych do 300 a niekiedy i więcej...Czy to dużo? Bo wiaodmo że można wymieniać oleje, rozrząd, filtry i już po 150-200 tysiącach jeździć padliną bo silnik poprostu już jest zużyty ( tak właśnie bywa z niektórymi markami) Jak jest z waszymi betami? Silniki diesla jak wiadomo są wytrzymalsze a więc w grę wchodzi 25tds lub 2,5td a jeśli o benzynę to chciałbym compcata 318is (niekiedy oznaczany ti) a więc mocniejsza 140 konna wersja lub zwykła 318i w sedanie, ale czy benzyna mająca nawet 300tysi na blacie posluży mi jeszcze przez jakiś czas? Co radzicie? z góry dzięki! pozdrawiam! [ wiadomość edytowana przez: emate dnia 2007-04-16 12:38:54 ] |
Pietras_BMW BMW Friend Warszawa | 2007-04-16 23:58:38
Na bez awaryjność tych aut raczej nie licz
Jeśli zdecydujesz się na diesla to patrz koniecznie na przebieg !!! Jeśli na benzynę to przebieg nie jest aż tak ważny jak w dieslu lecz też jest oczywiście istotny. Jeśli już diesel to tylko tds, bo będzie znacznie więcej kucyków niż w td, ale najbardziej podoba mi się pomysł z 318is. A co przebiegu benzynowców to znam takiego kolo co ma ponad 500 tysięcy przebiegu i jego silnik jest naprawdę w dobrym stanie, jak to mówią jak się dba to się ma. To takie moje skromne zdanie. |
Diro Mercedes Gorzów Wlkp. | 2007-04-17 14:11:05
Ja jako świeżo szukający postaram się wyrazić swoją subiektywną opinię, może ci pomogę: poz. 1 Jeżeli ci zależy na kombi to i zapewne na relingach a ta ich nie ma, posiada reflektory od wersji po lift. ktory był w 2000 roku, co może wskazywać na maniaka które je wymienił żeby mieć lub jakieś przygody przodem, poza tym zderzak do wymiany sądząc po pęknięciu (choć niektórzy by go posklejali), o wyposażeniu nie ma za dużo, ale na bank nie ma skóry i navi a więc dość uboga wersja, ja wolę mieć lepsze wyposażenie w środku niż felgi AC SCHNITZER Z OPONAMI F1 ale to kwestia gustu, na bank był ją b. dokładnie sprawdzał jeżeli chodzi o technikę. poz.2 Z tym "prawie" pełnym wyposażeniem trochę przesadził sprzedający. Ogólnie nie ma się do czego czepić, ale jakoś nie "przemawia" do mnie ten samochód. poz.3 To bym na pewno chciał obejrzeć z bliska. poz.4 Bardzo ładne b. dobrze wyposażone ale cena na bank będzie kosmos. poz.5 W samochodzie za 36000 żeby nie było automatycznej klimy i tylko kaseciak Na bank za te pieniądze można znaleźć coś lepszego.
|
ptasiek BMW Friend BMW 520i 24v '95 / 5 ... Leigh / Manchester | 2007-04-19 01:31:47 witajcie bracia i siostry kupuje bmke po raz drugi mym zywocie i mam zapytanie:
co sadzicie o tym glutowatym nalocie na korku oleju? kupuje taka jedna 528 z 97r i wszystkie jakie ogladalem mialy mniej lub wiecej tego syfku.... czy to jest normalne bo sie skrapla para wodna w silniku itp... tak jak czasem leci woda z tlumika? i ta wilgoc to powoduje? zachorowalem i sie nie moge wyleczyc! jestem szalony. jakies zolte amorki ma, obnizona troche, fajne fele i co mnie m.innymi rozwala to elektrycznie podnoszone zaglowki. prosze uprzejmie o porade. po ogledzinach nie stwierdzilem zadnych podejzanych stukow ani korozji a zawieszenie wyglada supcio. Zdawalo mi sie ze jak sie nagrzal to silnik niznacznie falowal na biegu jalowym.... nie wiem co myslec. help
LINK [ wiadomość edytowana przez: ptasiek dnia 2007-04-19 01:33:52 ] [ wiadomość edytowana przez: BeeMWe dnia 2007-04-19 11:09:48 ] [ powód edycji: adres URL ] |
morbidmark BMW Friend BMW E 39 528 elblag | 2007-04-26 18:45:13 posidam bmw z tym silnikiem nalot moze byc spowodowany kiepsikiej jakosci olejem lub samchodem jezdzil jakis emeryt maks 2000rpm i samochod potrzebuje troszke szybszej jazdy raz na jakis czas ale stawiam ze raczej jest to kiepski olej 2.8 jest bardzo dobrym silnikiem lecz trzeba lac markowe syntetyczne oleje to silnik wytrzyma bez problemu 500 -600 tys pozdrawiam
|
morbidmark BMW Friend BMW E 39 528 elblag | 2007-04-30 00:20:53
|
doktor80 SAMARA Poznan | 2007-04-30 11:25:32 Witam wszystkich i mam do was pytanie zamierzam kupic BMW E-30 Sportcoupe i w gre wchodzą tylko dwa silniki 2,5litra(171KM) i 1,8is (136KM)
Chciałbym zebyście mi doradzili co i jak ile takie palą itd. Z góry dziękuje. |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2007-04-30 12:50:17
oo zdrowe podejscie a ja bym sie osobiscie ograniczył do 2.5 ale niestety te silniczk sa paliworzerne :/i ciezko ci bedzie dostac w dobrym stanie tak samo jak ciezko Ci bedzie dostac is-e w E30..
Zalezy tez na co stawiasz czy dynammika czy ekonomika ale uwazaj na zwykłe instalki gazu (I,IIgen) w is-ie bo strzeli raz a dobrze i wynalazek ze zmiennymi fazami dolotu slag trafi a przy okazji i pół silnika
Co do spalania to tutaj.. pzdr |
doktor80 SAMARA Poznan | 2007-04-30 12:57:55 Akurat co do gazu to nie chce auta z gazem
Chodzi mi o to czy to jest duza roznica w spalaniu między 1,8is a 2,5i i czy naprawde czuć ruznice tych 30koni pomiędzy tymi silnikami, jakie jest przyspieszenie w jednym i drugim i Vmax [ wiadomość edytowana przez: doktor80 dnia 2007-04-30 13:04:38 ] |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2007-04-30 13:41:17
Jak nie chcesz gazu to pikus. Róznica jechałes kiedys 4 cylindrowym silnikiem ?napewno jechałes kiedys 6 cylindrowym silnikiem? Skoro spalanie nie jest dla Ciebie istotne jak wywnioskowałem z wypowiedzi to przejedz sie i nie bedziesz miał watpliwosci co brac!
Co do osiagów to poszukaj.. |
BeeMWe (S) BMW Master (Moderator) BMW 525 24v Olsztyn | 2007-04-30 13:57:38
Mało kto chce auto z gazem, ale pogadamy po 20-ym tankowaniu i po 10-ej podwyżce ceny benzyny
Ale jeżeli koszta nie mają znaczenia, to wybrałbym KONIECZNIE silnik 2.5 Osobiście polecam, chociaż nawiasem mówiąc to mi jest już mało pod maską. Pozdrawiam i udanych łowów. |
doktor80 SAMARA Poznan | 2007-04-30 14:28:51 Jest istotne spalanie ale GAZU NIE ZAŁOZE, dlatego pytam jak to jest z tymi silnikami, ja wiem ze co 6garków to 6.
Jechałem (prowadziłem) beemką 525i 24v (192PS) i ogolnie wiekszego wrazenia na mnie nie zrobiła ale moze to przez to ze wazy ok.1500kg. |