MotoNews.pl
  

[Luksas]Escort Cabrio Turbo - Strona 26.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Luki, jak lubelskie cabrio wpadnie do was to sikać będziecie
  
 
Cytat:
2010-10-31 20:04:00, Kleszczak pisze:
Luki, jak lubelskie cabrio wpadnie do was to sikać będziecie



Hehe zapraszamy z everlastem
  
 
pożycz cewke
  
 
Cytat:
2010-10-31 18:27:12, Luksas pisze:
Rekordu to się nie pobije nigdy, ale jakiegoś RS'a wydymać już można


masz zdrowy silnik i wiekszosc pewnie wydymasz spróbuj te z poludnia wyruuhac - nawet w najblizsza sobote w jastrzebiu bedziesz mial okazje
osobiscie wole zakrety, bo na prostych to nie ma sie co wysilac - a adrenalina przeciez musi byc !

PS. Nie wiem jak tam wyniki konkursu ale wstępnie gratuluje!!
  
 
@everlast

Wszystko się zgadza, bo zajechanych RS'ów nie brakuje.
Moje auto niestety w zakręty raczej się nie nadaje, bo felgi trochę za szerokie. Ale na prostą.... owszem. Moje czasy znacie, więc weźcie Gej techa w łapy i zróbcie kilka pomiarów... Wtedy zobaczymy o ile jest szybszy zdrowy RS 2000.
  
 
paru takich znam co maja preludy 2.2 albo bmw. Siedza na duupie i sie wychylaja na prostych, a jak przyjda zakrety to juz ich nie widac w lusterku

"Moje auto niestety w zakręty raczej się nie nadaje, bo felgi trochę za szerokie"
i właśnie tym sie cechują najładniejsze Escorty na fefku - wyglądaja ale co do praktyczności to sie nie bede wypowiadal

Jesli chodzi o G-techa to ten silnik, który teraz mam włożony, Yez sprawdzal i z tego co pamietam to bylo to 15.44sec. przy 138PS z wykresu.. Nie wiem jak teraz bedzie po tych lekkich modach i co zrobil odelzony zamach ale myśle że w sobote sie dowiem..
  
 
Cytat:
2010-11-01 11:21:41, everlast pisze:
"Moje auto niestety w zakręty raczej się nie nadaje, bo felgi trochę za szerokie" i właśnie tym sie cechują najładniejsze Escorty na fefku - wyglądaja ale co do praktyczności to sie nie bede wypowiadal


Moj co prawda nie najladniejszy FEFK ale w Wyrazowie dostal pucharek za naj i nie mial problemow na torze z szeroka felga i niskim zawieszeniem - wrecz odwrotnie Nastepnym razem przywioze go na lawecie za pajero i zloje Wam tylki bo nie bede sie obawial awarii i nie moznosci powrotu do domu
  
 
Cytat:
2010-11-01 11:21:41, everlast pisze:
"Moje auto niestety w zakręty raczej się nie nadaje, bo felgi trochę za szerokie" i właśnie tym sie cechują najładniejsze Escorty na fefku - wyglądaja ale co do praktyczności to sie nie bede wypowiadal



Dlatego właśnie, że to konkurs na najładniejszego escorta a nie na najpraktyczniejszego czy najszybszego
  
 
Niestety.. żeby auto wyglądało trzeba sobie trochę odmówić.. Ja nie idę w stronę śmiecia do KJS'ów. Ten wóz ma przede wszystkim dobrze wyglądać i jeszcze lepiej jechać. Porównując jak szybkie są auta nie da się tego zrobić próbą w zakrętach. Od tego jest ćwiartka !
Amen.
  
 
Cytat:
2010-11-01 11:36:07, Seba pisze:
Moj co prawda nie najladniejszy FEFK ale w Wyrazowie dostal pucharek za naj i nie mial problemow na torze z szeroka felga i niskim zawieszeniem - wrecz odwrotnie Nastepnym razem przywioze go na lawecie za pajero i zloje Wam tylki bo nie bede sie obawial awarii i nie moznosci powrotu do domu


hehehe założe ładne boxerki a ćwiartka?cienizna setną za późno ruszysz i przegrywasz...mogę sie z każdym zmerzyć ale na "zaktętach"..
  
 
Seba- czekamy Faktycznie pokazałes ze na 9" i glebie mozna fajnie winkle zjadac

Luksas - napisałes: "Porównując jak szybkie są auta nie da się tego zrobić próbą w zakrętach"
Ale tak sie sprawdza jak szybcy i wściekli są kierowcy Nie bede tu przypominal słów McRae..

Pomyśl wyjdzie mi np na 1/4 15.8sec, zaloze 14", wyrzuce kanape, całe audio, gaz, opróżnie zbiornik i out wszytsko co zbedne i bedzie 14.9sec ale po co? bez sensu. Jesli by o to chodzilo to wkladam graty z RS do fiesty i juz jest 14,5sec bo 700-800kg mozna zrobic lekko a nie tak jak my mamy po 1200kg..

0,5sec na prostej w ta czy w ta nie robi na mnie wrazenia wole doinwestowac w prowadzenie, bo bezpieczeństwo najważniejsze!

Nadmuchasz 0,5-0,8bara zestriosz i wszyscy tu obecni kierowcy escortów na prostych sie kryją no nie wiem jak tam Damian z Gdyni..
  
 
Cytat:
2010-11-01 12:11:53, lukirs pisze:
hehehe założe ładne boxerki a ćwiartka?cienizna setną za późno ruszysz i przegrywasz...mogę sie z każdym zmerzyć ale na "zaktętach"..


i otóż to!
  
 
Nie wszyscy są tacy sami i nie wszyscy preferują zakręty czy proste.
Chcąc porównać auta - nie kierowców najlepiej jest to zrobić na prostej. Ja osobiście nie chce zrobić najszybszego auta na ćwiartkę z Escorta, bo to bez sensu. Chcę tylko mieć ładnie wyglądające auto, które to będzie dobrze się napędzać.
  
 
Cytat:
2010-11-01 12:33:06, Luksas pisze:
Chcąc porównać auta - nie kierowców najlepiej jest to zrobić na prostej.



no fajnie, tylko po co auto które nie chce skręcać? wystarczy popatrzyć na TG i testy na torze, na papierze "super auta" (ale nie tylko) wyglądają niesamowicie, na prostych również, wjeżdża na tor i porażka na maxa.

co do twojego cabsa, to widziałem na żywo i jest super...
  
 
Ja jestem podobnego zdania jak Lukas Auto ma się prezentować dobrze i w miarę przyzwoicie jeździć Jestem pełen podziwu i wielki szacun dla kolegi , za doprowadzenie tego cabrio moim zdaniem do ideału , tym bardziej , że nie poprzestał tylko na wyglądzie zewnętrznym . Pełen pakiet Visual + performance

Cytat:
2010-11-01 12:21:05, everlast pisze:Nadmuchasz 0,5-0,8bara zestriosz i wszyscy tu obecni kierowcy escortów na prostych sie kryją no nie wiem jak tam Damian z Gdyni..



Co do auta to jest już dużo lepiej , auto zostało jeszcze lepiej podregulowane niecałe 0,5bara zaczyna robić ładne zamieszanie .Pierwsza zmiana oleju już za mną Na przepustkach jeżdżę ile się da Po dotarciu porządna regulacja na rolach na 1,25bara i pomiar .

Jeszcze raz Lukas Szacun za Cabsika i mam nadzieję , że na N/A się nie skończy i jednak suszareczka zagości u Ciebie pod maską , bo frajda niesamowita
  
 
Cytat:
2010-11-01 14:39:26, kub3k pisze:
no fajnie, tylko po co auto które nie chce skręcać? wystarczy popatrzyć na TG i testy na torze, na papierze "super auta" (ale nie tylko) wyglądają niesamowicie, na prostych również, wjeżdża na tor i porażka na maxa. co do twojego cabsa, to widziałem na żywo i jest super...



ale bez sensu dyskusja.... kazde auto skreca, a jestem pewny ze Lukasza Escort napewno radzi z tym sobie o wiele lepiej niz seryjny Escort.


[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2010-11-02 17:20:58 ]
  
 
Cytat:
2010-11-02 17:19:30, _Maly_ pisze:
ale bez sensu dyskusja.... kazde auto skreca, a jestem pewny ze Lukasza Escort napewno radzi z tym sobie o wiele lepiej niz seryjny Escort.




I na tym dywagacje zakończymy
  
 
Jako, że dzięki Waszym głosom moje auto zajęło pierwsze miejsce w corocznym konkursie na najładniejszego Escorta FEFK 2010, chciałbym Wam serdecznie podziękować. Ciesze się, że moja praca nie poszła na marne i ktoś ją docenił. Dziękuję też Wszystkim tym którzy włożyli swój wkład w nagrody dla zwycięzców tegorocznej edycji konkursu. Nagrody jak i sama myśl, że moje auto zdobyło pierwsze miejsce w konkursie, są po prostu fantastyczne ! Dlatego też zachęcam wszystkich do startowania w konkursie.

Na prawdę warto !

A poniżej załączam zdjęcia nagród jakie otrzymałem:



  
 
Jeszcze raz gratulacje
  
 
Gratulacje