Wzrost cen paliw do naszych ładnych - Strona 27

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-08-18 22:33:41, Krzysztof-Fleszer pisze:
A w Iraku 4 polskie grosze za litr paliwa! 4 grosze!!!!! Jade do Iraku, tam jest RAJ na ziemi


Teraz przynajmniej wiesz, skąd takie beznadziejne klipy z wyścigami

A tutaj coś ciekawego Oblicz ile zaoszczędzisz montując instalację LPG
  
 
A ja nie zamierzam przerabiać autka na gaz.Wychodzę z założenia,że skoro stać mnie na samochód to stać mnie i na benzynę do niego.Poza tym ostatnio przekonałem się,że jednak lepiej mi chodzi na 98 niż na 95 i przerzuciłem się na taką.Okazuje się,że i przy gaźniku 98 wystarcza na dłużej niż 95.A poza tym lubię te zawistne spojrzenia innych kierowców,którzy swoje bolidy tankują gazem,a ja dumnie podjeżdżam sobie pod dystrybutor z napisem 98.
  
 
No ja na razie też nie narzekam wywaliłem gaz a dzisiaj pierwszy raz w życiu zabrakło mi paliwska...dobrze że już w koninie. Zrobiłem 130 km i spaliłem 15 L beny
  
 
A u mnie żadna limo nie ma gazu i jeszcze nigdy nie tankowałem:]
No i oczywiście Simon powtarza to co inni mówią Czasem nieważne dla takich, że spala średnio 15-20l:] A ja muszę się pochwalić, bo pierwszy raz samarki spalanie wyszło mi ok7l - poł trasa pół miasto
  
 
Cytat:
Zrobiłem 130 km i spaliłem 15 L beny



hehehe, uroki

depnij troche, to i 20 wskoczy na setke
moj cielak pali od 6,3 przy spokojnej jedzie w trasie - do 18 przy meczeniu ostrym po miescie... I kazde auto ma mniej wiecej taki rozrzut. Zuzycie w 80 proc zalezy od stylu jazdy, a reszta to dopiero technologia silnika, stan drogi, itp... przynajmniej ja tak uwazam, moze sie myle....
  
 
Cytat:
2005-08-21 21:44:54, adasco pisze:
hehehe, uroki depnij troche, to i 20 wskoczy na setke



Aktualnie przy niewyregulowanym weberze 20 na 100 k m to dla mnie nie problem, wystarczyłoby jak piszesz, mocniej przydusić. Musze zmniejszyć dysze paliwowe i dysze wolnych obrotów. może kiedyś zmnieszcze sie w 8 . Jak na razie jest to niemożliwe-no ale sam tego chciałem...........coś za coś. Teraz autko ładnie sie zbiera....

  
 
Cytat:
A poza tym lubię te zawistne spojrzenia innych kierowców,którzy swoje bolidy tankują gazem,a ja dumnie podjeżdżam sobie pod dystrybutor z napisem 98.



Ciekaw jestem ile tys km robisz rocznie?
  
 
A mi na trasie wyszlo ponizej 7mniu nana na!

ponizej 7 litrow na 100km!!!

przypominam 2xdellorto,1.6ccm, cr ~11,1:1, 296 cam
  
 
Cytat:
2005-08-21 23:47:28, Grzesiek pisze:
Ciekaw jestem ile tys km robisz rocznie?


Ja Ci mogę powiedzieć
Ale tak w ogóle, to prawda - więcej się przejedzie na 98, fakt że jest lekko droższa, ale silnik na takiej kulturalniej pracuje, do samarki leje 95, bo podejrzewałem niedawno, że ktoś mi wysysa paliwo:]
A jak jeździłeś Krzysztofie na taki wynik? Jak to mówią "jak emeryt na wakacjach"?
  
 
Cytat:
2005-08-21 21:12:06, MikeB pisze:
No i oczywiście Simon powtarza to co inni mówią


Nie co inni mówią tylko co ja ciagle powtarzam
  
 
Nie jak emeryt, bo z kazdej gorki moglem zdejmowac noge z gazu zupelnie, a nie robilem tego.
Po prostu, zawsze dobrze dobrany bieg, i stale otwarta rownomiernie przepustnica.
Myslac z sensem taki pomiar nie jest wiarygodny zbytnio, wiec to bedzie gdzies +/- 0,5 litra albo wiecej. Ciekawe czy by cos spadlo wiecej jak bym swiatla zgasil.
Teraz silnik ma wieksza sprawnosc, mniej sie cisnie teoretycznie aby uzyskac to samo,powinien mniej palic, ale zeby utrzymac np wolne obroty nalezy dostarczyc mu wiekszej ilosci paliwa.
Zreszta nie wiem, nie wymadrzam sie, dla mnie to i tak jest superowy wynik, bo liczylem 10l/100km, w porywach 9l. A tu taka mila niespodzianka.
  
 
Zdejmowanie nogi z gazu,to jeszcze ne jazda emeryta.Zawsze można przy zjeździe z górki wrzucić na luz
  
 
Cytat:
2005-08-22 14:02:03, simon2107 pisze:
Nie co inni mówią tylko co ja ciagle powtarzam


i nietylko Ty
Wydaje mi się, że dlatego tak pali, bo po prostu wreszcie ma taki zapas mocy, jaki powinna mieć Twoja łada Krzysztofie
  
 
Ja też jestem zaskoczony ( mile) zuzycem paliwa przez fleszera ładę. to fakt ,że nie szarżował - ale nie wiem czy wszyscy znają drogę przez Słowację ( wysokie i nieskie tatry , potem do Egeru z Ozd ( przez góry bukowe). Dość ostre serpentynki, hamowanie , wyprzedzanie( w tym jest naprawdę mocna - i ten dźwięk przy pełnym otwarciu przepustnic
Myslę,że założenie dwoch gaźników( oczywiście dobrze ustawionych , piątka skrzynia i nie jest źle . A w razie czego - porządne kopyto się przydaje i na drodze i na róznych"imprezach"
paweł
  
 
Dzsiaj zatankowałem na BP benzynę za 4,53 za litr.......a jeszcze wczoraj za 4,45, a dwa dni temu za 4,43....a tydzień temu za 4,39.

Kiedyś na stacji mi powiedziano że bena dojdze do 5 zł...... ad zsiaj usłyszałem ze będzie po 6 zł.


p.s. pozdrawiam
  
 
Taaa.....co mnie tylko utwierdza w przekonaniu, że trzeba bardziej płatnej pracy poszukać:] Bo diesel to chyba też nie jest rozwiązanie:]
  
 
diesel sie zrowna z cena PB a nawet bedzie drozszy, bo obecnie jest na niego mniejsza akcyza niz na benzyne a juz mu nieduzo brakuje do zrownania sie.... a to wszystko przez glupote amerykanow, bo zachcialo sie im taniego paliwa ze wschodu...
  
 
No właśnie...więc chyba zostaje tylko gazzzzz:]
  
 
Jeszcze nie.zawsze pozostają tzw paliwa alternatywne.W Brazylii jeżdzą na alkoholu, w Polsce powstają pierwsze instalacje do produkcji oleju napędowego z rzepaku.Czyli w najbliższej przyszłości zamiast Weberów,czeka mnie pewnie SWAP silnika 1.9 TDi z VAG do Łady i własna instalacja do wytwarzania oleju napędowego z rzepaku w garażu
  
 
Cytat:
2005-09-04 12:04:45, simon2107 pisze:
Jeszcze nie.zawsze pozostają tzw paliwa alternatywne.W Brazylii jeżdzą na alkoholu, w Polsce powstają pierwsze instalacje do produkcji oleju napędowego z rzepaku.Czyli w najbliższej przyszłości zamiast Weberów,czeka mnie pewnie SWAP silnika 1.9 TDi z VAG do Łady i własna instalacja do wytwarzania oleju napędowego z rzepaku w garażu



Widze Simon, ze czytujesz Przekrój