[126] Groh - Franky Garage - Strona 28

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bedziemy mieli przy czym się schłodzić
  
 
Ważne gdzie ją założysz - po drugiej stronie baku pod podłogą?

ps. zapomniałem zadzwonić
  
 
Jop
  
 
W końcu się udało wystartować w Maluch Trophy






niestety auta nie były na tyle przygotowane żeby obyło się bez grzebania w nich , w sumie to jedyne co robiliśmy w poznaniu oprócz jazdy po torze




w związku z tym że groszkowy motor odmawiał posluszenstwa , w piatek gie nie wystartowal za to jak dorwal sie w sobote do toru to nic tylko latał bokami




ja w piatek ukonczylem na pozycji 10 ktora odzyskalem na ostatnim okrazeniu na prostej pod mostkiem , za to w piatek zaden z nas nie ukonczyl scigania na mecie u mnie zapchal sie gaznik , u michala auto zgaslo przy obrocie na poboczu i juz nie odpalilo













co do samych zawodow to atmosfera zajebista , impreza w namiocie obok gruba na maxa , wyscigi jak dla mnie po 7 latach bez jazdy bobkie dosc trudne , caly czas walka z przyczepnoscia o utrzymanie sie w czarnym zdazaly sie wycieczki w plener no i raz postawilo mi auto na dwa kola wiec radochy pelno , wynik raczej sprawa drugoplanowa
  
 
Fajnie, że udało się wystartować. Zawsze tak jest, że na początku wychodzą jakieś "choroby wieku dziecięcego" zwłaszcza jeśli nie było czasu na porządne testy. ale już pierwsze zawody za wami i oby następne pozwoliły na jeszcze lepszą zabawę oraz poprawę wyników.

p.s Jeszcze pytanie techniczne - jaką folią oklejaliście szyby ? Chodzi mi głównie o procentową wartość przyciemnienia. Poza tym czy były jakieś problemy z oklejeniem poliwęglanu ?
  
 
folia kupiona na zasadzie poprosze najjasniejsza
do poli przyklejalo sie tak samo jak do szyby

co do przygotowywania sie dalej to zaczynamy od zmiany aparatow zaplonowych na nanoplexy


no i modzimy gazniki bo seryjne nie daja rady

  
 
fuso zepsullllll
  
 
Osz w mordę, tłusto tutaj!
  
 
jak zostałem wywyolany do tablicy to wrzuce pare nowości

mój stojak na kaszla pojechał do PitGTR ratować kolejna bude

DSC_0776 by karolfux, on Flickr

nano już w aucie i ma się dobrze

DSC_0763 by karolfux, on Flickr

bombel dostal pożyczone od przemka biele , przy okazji wpadly haltpasy

DSC_0777 by karolfux, on Flickr

no i pierwsza awaria
DSC_0778 by karolfux, on Flickr
DSC_0779 by karolfux, on Flickr

się zepsiulo
  
 
wczoraj na zywo mialem okazje posluchac silnika w szarym i zobaczyc jak sie wkreca na obroty, jest pelny tassung

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2014-07-02 10:00:39 ]
  
 
z Bolcem ogarnelismy juz naped



wymienilem tez zwrotnice bo moje z zapasow okazaly sie totalna kupa, wiec wpadly nowe




a teraz bomble czeka do 16, pakujemy go na lawete i wyruszamy do Brna tak wiec czymajta kciuki


  
 
Cytat:
przy okazji wpadly haltpasy


Czy będzie ? czy jest lepiej ?
Tzn czy miałeś jużje na pierwszych zawodach, czy nie.?
I czy po zamontowaniu miałeś okazję pośmigać ?

Czy takie polerwanie gardzieli nie zaszkodzi, przepływowi mieszanki ?
A nie lepiej zostawić taką nie dopolerowaną, albo specjalnie walnąć ją na kamieniu, aby zostały perfidne ślady obróbki ?
  
 
Kurde szacun za te Wasze dwa "Malce". Nano montowałeś razem z czuj. podciśnienia czy jedziesz na jednej mapie zapłonu?
  
 
Cytat:
2014-07-03 12:43:27, gregor125 pisze:
Czy będzie ? czy jest lepiej ? Tzn czy miałeś jużje na pierwszych zawodach, czy nie.? I czy po zamontowaniu miałeś okazję pośmigać ? Czy takie polerwanie gardzieli nie zaszkodzi, przepływowi mieszanki ? A nie lepiej zostawić taką nie dopolerowaną, albo specjalnie walnąć ją na kamieniu, aby zostały perfidne ślady obróbki ?



na pierwszych zawodach nie mialem haltpasow wiec nie wiem jak to zagra , zawsze po treningach mozna bedzie je zdjac

co do polerki to szczerze przyznam sie ze robilem gaznik wg strony deniora i byla tam informacja zeby polerowac to wypolerowalem czy to przeszkadza w przeplywie nie wiem

Cytat:
2014-07-03 13:19:48, Zbysio007 pisze:
Kurde szacun za te Wasze dwa "Malce". Nano montowałeś razem z czuj. podciśnienia czy jedziesz na jednej mapie zapłonu?



bez czujnika wiec na jednej mapie
  
 
Zajebisty macie podnośnik warsztatowy
  
 
Cytat:
2014-07-03 14:25:23, CEHU pisze:
Zajebisty macie podnośnik warsztatowy



a jak, full profeska
  
 
Cytat:
byla tam informacja zeby polerowac to wypolerowalem czy to przeszkadza w przeplywie nie wiem


To daj znać jak z haltpasami. Lepiej, czy ...
Według mojego skromnego doświadczenia. oraz badanie przepływu mieszanki, na stanowisku, takie wypolerowanie na błysk gardzieli, powoduje straty i to duże, a takę zakłócenie strumienia przepływu, czyli zmniejszeniem predkosci w/w.
Możesz tylko wypolerować przepustnicę.Przemyśl i sprawdź temat. Mozesz mieć problem ze składem na wysokich obrotach. Bedzie raz bogato a raz ubogo. no i będzie wolniejsze napełnianie.
A tak wracając do tematu - to obydwa bardzo ładne cukierki. Widać , że dopieszczone


[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2014-07-04 08:07:44 ]
  
 
Ja uważam, ze polerowanie gardzieli i dyfuzora ma sens.
Sam dłubałem i eksperymentowałem z kilkoma gaźnikami i najlepiej chodziło na spolerowanym do przepustnicy + laminaryzacja kształtu dyfuzora i gardzieli - górna część dyfuzora na półokrągło dolną można było dziury w uszczelkach wycinać.
  
 
Cytat:
dyfuzora ma sens.


Dyfuzora- tak, oczywiście.
  
 
Pozdro z brna dzis ostatni wyscig auto prawie gotowe
Ogolnie nie obeszlo sie bez przygod
Najpierw byl trening ktorego nie pojechalem z braku hamulcow.
Na kwalifikacjach wyszly niedorobki gaznika i w zakretach zalewalo silnik, mimo tego udalo sie dojechac i uzyskac 22czas na 27aut.
No i w koncu wyscig , doslownie po 4 zakretach wycielo mi zaplon i skonczylem jazde jak sie okazalo pekl blok wykrecila sie sruba od pokrywy rozrzadu i urwala 2 zeby w kole pasowym stad brak zaplonu.
W tej chwili w budzie siedzi silnik kolegi helmansa i czekamy na wyscig