Dlaczego p³yn ch³odniczy ma kolor br±zowy? - Strona 292

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Cytat:
2012-11-10 15:18:25, marianok53 pisze:
Przemo i jak podoba ci sie aktualizacja?? Wydaje mi sie ze Peerka nasza jest o 4 mn za szeroka i widac to na porownaniu z Mexem Co do przeciekow czekajmy na Sroczke on je albo potwierdzi albo zaprzeczy Multicar bedzie na 100% a ktos kiedys powiedzial kumplowi meteorowi niech sobie zmieni kolekcje bo w kapie multicara niebedzie a tu Pozdrawiam i czekajcie na kolejne wiescio-niespodzianki



Najnowsza aktualizacja wg mnie jest ca³kiem w porz±dku.Jak ju¿ pisa³em wcze¶niej,do najnowszych modeli nie pasuje mi tylko Simson.
Co do Jelcza,kupi³em go 2 dni temu i zrobi³ on na mnie du¿e wra¿enie.Jego rozmiary w porównaniu ze Starem 266 czy Jelczem 003 faktycznie s± znaczne.¦miem nawet stwierdziæ,¿e "peerka" jest jeszcze d³u¿sza od GAZ-a 14 Czajki i to o dobre 6-7 cm.Jako¶æ Jelcza nie pozostawia ¿adnych zarzutów.Po odpakowaniu z blistra i dok³adnych testach nic nie odpad³o,co w przypadku jako¶ci modeli KAP trzeba zaliczyæ na wielki plus.Bry³a nadwozia jest poprawna,chod¼ dziwi mnie nieco zastosowanie a¿ dwóch wzorów felg w ko³ach.Z przodu s± gwiazdkowe a'la Fiat,a z ty³u p³askie.Autobus jest do¶æ ciê¿ki,tak wiêc plastik na szczê¶cie stanowi mniejszy procent w jego ca³ej konstrukcji i wystêpuje tylko tam,gdzie powinien.Wnêtrze jest wykonane do¶æ szczegó³owo.Przeszkadzaj± nieco czarne siedzenia,które moim zdaniem powinny byæ bordowe tak,jak w oryginale z epoki.
Porównanie z Jelczem "ogórkiem" przynosi super efekty.Przy PR110 stary 272 wygl±da bardzo ciekawie.Obydwa Jelcze idealnie obrazuj±,jak zmienia³a siê sylwetka w miarê powolnego postêpu PRL-u.Jeden ¶wietnie uzupe³nia drugiego i to w dos³ownym znaczeniu.Z tego powodu z niecierpliwo¶ci± czekam na kolejny modelik autobusu,który miejmy nadziejê uka¿e siê w niedalekim czasie.
Podsumowuj±c,w skali 1-10 dajê najnowszemu Jelczowi 7 pkt.
  
 
Marianok ... Cos mi tu smierdzi ...
Czy moze wiesz cos wiecej nt. multicara i kolejnych przeciekow ?
Twoj nick jest ludzaco podobny do tego goscia z motoszowa co te skody przepowiadal.

Dobra dobra , lepiej poczekac na sroczke i tyle .

Powyzsze pytania sa retoryczne , czyli nie oczekuje odpowiedzi na nie.
Sluza jedynie waszym przemysleniom
Tack så mycket.
  
 
Cytat:
2012-11-10 22:50:33, przemo93 pisze:
Najnowsza aktualizacja wg mnie jest ca³kiem w porz±dku.Jak ju¿ pisa³em wcze¶niej,do najnowszych modeli nie pasuje mi tylko Simson.



Dlaczego Ci simson nie pasuje?
  
 
Zdjecia porownawcze peerki i mexa( akurat skoda)

i naszych modeli


[ wiadomo¶æ edytowana przez: marianok53 dnia 2012-11-11 17:46:56 ]
  
 
Cytat:
2012-11-11 17:44:54, marianok53 pisze:
Zdjecia porownawcze peerki i mexa( akurat skoda) i naszych modeli [ wiadomo¶æ edytowana przez: marianok53 dnia 2012-11-11 17:46:56 ]

super porownanie na ¿ywo i modelików!!!
  
 
Sroczka jezeli czytasz forum
odezwij sie i skomentuj "przecieki" jednego gostka na innym forum.

  
 
Maluch bosmal oraz Traban 1.1 to auta z lat 90-tych, a wiêc osobi¶cie my¶lê, ¿e jak pojawi siê w serii Polonez Caro to KAP siê nie zawali. To tyle na temat Poloneza. Równie¿ Liczê na autobus Autosan bo to kultowy autobusik, ale w wydaniach specjalnych nie mo¿e zabrakn±æ tez Fiata 125p kombi Karetki Pogotowia Ratunkowego, UAZa Milicyjnego i Stara Milicyjnego no i kilku aut s³u¿b mundurowych, które wiele razy wymieni³em.
Zastanawiam siê czy w KAP pojawi siê Syrena 102S. Powinna byæ, a mianowicie mia³a zupe³nie inny grill jak pozosta³e Syreny oraz ciekaw± listwê boczn± równiez odmienna od innych modeli. Nie wspominam o silniku bo tego w modelu nie widaæ
Sroczka7 masz przecieki? Daj znaæ jak mo¿esz i chcesz
  
 
He he przegladam archiwalne fotki I znalaz³em ciekawy model Skoda Tudor, który jezdzi³ w Pogotowiu Ratunkowym Jest tyle kultowych modeli i ca³y czas odkrywa siê co¶ nowego. Wiele ciekawych aut je¼dzi³o w powojennych latach 40-tych i 50-tych i mam wra¿enie, ¿e KAP ten okres troszeczkê pomija, a by³ to PRL
  
 
Chcia³em w formie porz±dkowej zwróciæ uwagê na jeden nagminnie pojawiaj±cy siê b³±d na forum.
Nie istnieje co¶ takiego jak Jelcz Mex.
To Jelcz 272, a Mex to jedynie dopisek.
Tak jak w Fiacie 125p, jest "p" na koñcu, albo w Syrenie 102S, jest "S" na koñcu.
Autobusy z serii Karosa (nadwozie autobusowe firmy Karosa), powstawa³y jako Skoda 706 RTO MTZ i Skoda 706 RTO MEX.
S³owo Mex znaczy³o w czeskiej terminologii Miejski EXportowy, czyli w polskiej ju¿ nic nie znaczy³o, bo nie by³ eksportowy...
Tak wiec dla mnie oznaczeniem s³ownym jest Karosa, jako¶ pominiête przez DeA. A je¶li chodzi o symbol to polskie oznaczenia to 043 lub 272 dla naszych Jelczy "Ogórków"

Tak wiêc nie twórzmy nowych fikcyjnych nazw bo to przek³±mywanie historii. Bo zaraz kto¶ pomy¶li, ¿e Jelcze przyjecha³y z Meksyku
 
 
>przemo93
Ka¿da ciê¿arówka i autobus maj±cy na tylnej osi ko³a bli¼niacze ma felgi pozornie inaczej wygl±daj±ce.
Ko³a bli¼niacze maj± identyczne obrêcze (felgi) jak ko³a przednie tylko obrócone drug± stron± (zewnêtrzne), dlatego wygl±daj± inaczej. A w Jelczu PR110 na tylnej osi s± "za³o¿one" dodatkowe dekle (ko³paki) i tyle.
Identyczne felgi bêdzie mieæ np Star 266, który na wszystkich osiach ma ko³a pojedyncze, ze wzglêdu na trakcjê terenow±
 
 
Co do prototypów nie widzia³em tu (mogê siê mylic) tego autka
  
 
Jest to Warta 1, prototyp Tarpana


[ wiadomo¶æ edytowana przez: monter410 dnia 2012-11-14 17:19:03 ]
  
 
Panowie i co powiecie o dzisiejszej IFIE>>

Sroczka odezwij sie i zdradz nam ta tajemnice w ktorej polowie przyszlego roku mozemy sie spodziewac dlugo oczekiwanego multicara m25!!

I powiedz nam jaki bedzie nastepny numer specjalny
Typuje ze wkoncu bedzie pf fiat 125 pogotowie ratunkowe
  
 
Mam IFÊ. Model jest przeciêtny. Za du¿o chromu a tak poza tym mo¿e byæ. Oceniam go na 6,5/10. A co do Passata w zapowiedzi wygl±da jak milion dolarów. Ma nawet dwukolorowe tylne ¶wiat³a i super ko³a.
  
 
Odebra³em dzi¶ przesy³kê z £ad± 2102 i Fiatem Pand±.Po otwarciu przesy³ki okaza³o siê,¿e obydwa modele nie s± takie idealne.£ada okaza³a siê w ogóle nie skrêcona,a ¶rubka "lata³a" sobie luzem w blistrze.Gdy przykrêci³em j± na swoje miejsce,£ada nadal by³o lu¼na,a drugiej ¶rubki nie uda³o mi siê odkryæ.Przyklei³em wiêc podwozie autka do nadwozia ta¶m± klej±c± i jako¶ siê ono trzyma.Ponadto,odpad³o mi lusterko od strony kierowcy.Zamierzam reklamowaæ £adê w najbli¿szym czasie i mam nadziejê,¿e DeA rozpatrzy mój wniosek.
Co do Fiata Pandy on tak¿e nie by³ idealny.Gdy postawi³em go na ko³ach,okaza³ siê on mocno przekrzywiony w lew± stronê,tak jakby kto¶ go mocno przycisn±³.Oprócz tego ko³a s± krzywe i musia³em dodatkowo poprawiaæ ¼le za³o¿one opony.
Podsumowuj±c,tym razem zawiod³em siê na DeA.My¶lê,¿e wydawnictwo powinno lepiej kontrolowaæ swoje produkty,gdy¿ przez takie "buble" jak w moim przypadku traci cenne punkty w porównaniu z konkurencj±.
Zastanawiam siê,w jakim stanie przyjd± do mnie IFA i Passat.
  
 
wklejcie prosze zapowiedz passata.
  
 
Zapowied¼ Passata.

  
 
Passat w zapowiedzi wygl±da bardzo obiecuj±co.Ciekawe,jak bêdzie prezentowa³ siê na ¿ywo.Kilka razy w historii KAP zdarzy³o siê ju¿,¿e model w zapowiedzi rózni³ siê nieco od tego w oficjalnej sprzeda¿y.Chiny maj± jeszcze nieca³e 2 tygodnie na poprawki,tak wiêc nie chwalmy dnia przed zachodem s³oñca
  
 
Ubolewam tylko, ¿e to wersja po liftingu, Bo B2 z pierwszej serii by³y u nas znacznie czê¶ciej spotykane zarówno jako liftbacki jak i kombi. Wersja poliftingowa nie by³a ju¿ tak powszechna.
Ale to tylko moje zdnie i nie musicie siê z nim zgadzaæ.
Pozdrawiam
  
 
A IFA to koszmarek, trzeba bêdzie kupiæ wcze¶niej wydan± limuzynê i przek³adaæ. Przynajmniej atrapê i ko³o zapasowe ;-(