MotoNews.pl
11 Kultowe AUTA PRL-u - Archiwum 2008-2009 (219208/0) - Strona 30.5
  

Kultowe AUTA PRL-u - Archiwum 2008-2009 - Strona 30.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niektórzy to już mają niezłą fantazje, np. ZAZ kabrio ,Nie widziałem, ani nie słyszałem o tego typu egzemplarzach, ale kto wie? Widziałem dzisiaj w EMIP-u ze 3 łady, to może też kupię, zrobie na kabrio i po 5 dych wystawie

[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2009-03-30 17:06:03 ]
[ powód edycji: porządki ]
  
 
mam problem z modelem zaz... koła mi sie nie krecą i na dodatek osie sa krzywe ... rozruszalem kola ale jak jedzie to jak po dołach.. co mam zrobic
  
 
Panowie, powiedzcie mi

W JAKIE DNI ukazuje się gazetka w kioskach (?)

/poniedziałek, wtorek, środa itd itp/

bo wiem że co dwa tygodnie, ale nie wiem jakiego dnia ma to być

  
 
Cytat:
2009-01-22 12:58:50, r3mikPL pisze:
Mi właśnie dzisiaj przyszedł rklamowany Polonez i GAZ. Pytałem w biurze gdzie mój Wartburg i ZaZ, ale powiedziałą, że jeszcze nie wysłąne.. :/



A co miałeś uszkodzone w Gazie i Polonezie? Powiem Wam szczerze, że mnie strasznie prześladuje ten Polonez Coupe...
  
 
Cytat:
2009-01-22 15:12:46, buhert pisze:
Panowie, powiedzcie mi W JAKIE DNI ukazuje się gazetka w kioskach (?)


środa
  
 
Cytat:
2009-01-22 15:30:34, GDA pisze:
środa



czyli Wartburg 312 będzie 28 stycznia w środe
a Fiat 125p będzie 11 lutego (?)

PS: to widzę że musza być przecieki jakieś bo na allegro już Wartburgi 312 latają
  
 
nie na 100% ale jestem pewien ze 28 stycznia wyjdzie wartburg 312
  
 
Cytat:
2009-01-22 15:39:18, buhert pisze:
PS: to widzę że musza być przecieki jakieś bo na allegro już Wartburgi 312 latają


Żadne przecieki - wartburgi są już wysyłane w prenumeracie,

kolejno ukażą się:

nr 11- Wartburg 312 Limousine (1963) - 28 styczeń 2009
nr 12- Fiat 125p - 11 luty 2009
nr 13- Warszawa 201 - 25 luty 2009
nr 14- Skoda 120L (1983) - 11 marzec 2009
  
 
to jak w premuracie jest wczesniej niz na wolnym rynku??
  
 
Wszystko zależy kto kiedy zaprenumerował - na dziś można zacząć prenumeratę od nr 12 czyli fiata

ale teraz patrząc na to co jest na allegro to jest to szukanie "jeleni" po raz kolejny - czyli zakładanie aukcji a potem kupno w kiosku i odsprzedanie z zyskiem
  
 
To nie przecieki, to cwaniactwo. Spróbuj zadzwonić to takiego co wystawia takie modele to Ci powie, że ma ale teraz nie może wysłać bo jest za granicą, na feriach lub na delegacji itp... Więc poprostu czeka aż dostanie prenumeratę i wysyła.
  
 
A może jest tu ktoś, kto dobrze zna się na modelarskim fachu i doradziłby mi jak w ogóle zabrać się i jakiś materiałów użyć do budowy prześladującego mnie Poloneza Coupe? Przede wszystkim z czego wykonać słupki, dodatkowe szyby, jak przesunąć linie drzwi itp.
A propos prenumeraty i reklamacji, to nie wiem czemu, ale na dosłanie zareklamowanych modeli też każą czekać 4 tygodnie, co jest dla mnie lekką bezczelnością i najlepsze: ma przyjść do mnie 1 paczka z zareklamowanymi samochodami, 2 z reklamowaną gablotką i 3 z nowymi autami! Paranoja. I to mniej więcej w jednym czasie!
  
 
Cytat:
2009-01-22 15:45:46, GDA pisze:
Żadne przecieki - wartburgi są już wysyłane w prenumeracie, kolejno ukażą się: nr 11- Wartburg 312 Limousine (1963) - 28 styczeń 2009 nr 12- Fiat 125p - 11 luty 2009 nr 13- Warszawa 201 - 25 luty 2009 nr 14- Skoda 120L (1983) - 11 marzec 2009

A ja mam inne wiadomośći

;11
WARTBURG 312 LIMOUSINE (1963)

12
FIAT 125P

13
SKODA 120L (1983 )

14
GAZ WOŁGA 24 (1967)

15
FIAT 126P (1972)

16
MOSKVITCH 407 (1958 )

17
WARTBURG 311-2 CABRIO (1958 )

18
WARSZAWA 223 (1964)

19
ŻUK A-07 (1976)

20
DACIA 1310

21
VAZ 2121 "NIVA"

22
TATRA 603 (1970)

23
WARTBURG 311 CAMPING (1960 )
  
 
szjan-64, potwierdzam twoje zestawienie - widzę, że dostałeś z DeA tą samą listę, co ja. Warszawy 201 nie będzie, bo zewnętrznie niczym się praktycznie nie różni od M 20, natomiast będzie 223 w nr.18 (ale DeA zastrzega sobie możliwe zmiany modeli).
  
 
Ja chwilami myślę, że trzebaby napisać protest do Deagostini. Z tymi Wartburgami to jest po prostu przegięcie. 353 rozumiem, co prawda Touristów było mniej, ale jednam, 312 to zupełnie inne auto i w latach swojej świetności jeździło ich dużo. Ale po jakiego grzyba Cabrio? Ile tego mogło być w PRL? pewnie kilkanaście. Na dodatek chcą wcisnąć Campinga (w sumie lepiej niż Cabio) a najlepsze, że ma być prawdopodobnie 353 Pick-up, który to był zdaje się nawet rarytasem w NRD a w PRL to już chyba naprawdę było kilka sztuk. 353 Pickup chciałbym mieć, bo jest ciekawy, ale ten Camping, a szczególnie Cabrio mnie wkurzają. Napiszemy coś? Może zmienią zdanie w porę?
  
 
Cytat:
2009-01-22 17:03:44, 1313 pisze:
A może jest tu ktoś, kto dobrze zna się na modelarskim fachu i doradziłby mi jak w ogóle zabrać się i jakiś materiałów użyć do budowy prześladującego mnie Poloneza Coupe? Przede wszystkim z czego wykonać słupki, dodatkowe szyby, jak przesunąć linie drzwi itp. A propos prenumeraty i reklamacji, to nie wiem czemu, ale na dosłanie zareklamowanych modeli też każą czekać 4 tygodnie, co jest dla mnie lekką bezczelnością i najlepsze: ma przyjść do mnie 1 paczka z zareklamowanymi samochodami, 2 z reklamowaną gablotką i 3 z nowymi autami! Paranoja. I to mniej więcej w jednym czasie!



Może na modelarstwie aż tak dobrze się nie znam, ale od paru lat coś tam sobie relaksacyjnie dłubie przy modelach (np.Kingtiger przy moim nicku). A więc zaczął bym od "pozdejmowania" wszystkich plastikowych "elementów" i oczyszczenia modelu z farby (najlepszy jest roztwór z Kreta do przeczyszczania rur - rozrób z wodą wsadź nadwozie i niech poleży ze 2 dni , ale tylko metal, nie pchaj plastiku bo go później nie znajdziesz ), następnie cieniutkim pilniczkiem musisz się pobawić w wypiłowaniem słupka i miejsca na tylne okienko - jako wzór masz plakacik z broszurki. Do "przesunięcia" lini dzwi i likwidacji tylnych użyłbym szpachli modelarskiej - zakitowałbym wszystko, a następnie papierkim wodnym wyszlifował na gładko, potem końcówką skalpela, lub małego "nożyka do tapet" wyskrobałbym wszystkie potrzebne wgłębienia. Jeżeli nie masz kompresorka i aerografu, to pryśnij po prosty sprayem, ale delikatnie, żebyś nie porobił zacieków. Szybki można bardzo ładnie i szybko dorobić z cienkiej przeźroczystej okładki - do zdobycia w punktach introligatorskich. Na koniec poprzyklejaj plastikowe „elementy” klejem cyjanoakrylowym ( super glue, kropelka etz.) i pochwal się wynikami

A i jeszcze zapomniałem o słupkach - zrobiłbym je z grubszego plastiku ( ok.1 mm - np.stara karta bankomatowa)

[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2009-03-30 17:08:16 ]
[ powód edycji: porządki ]
  
 
Dzięki za porady. Myślę, że zabiorę się za to nie wcześniej niż po sesji. Takie życie. A jak myślisz, jak wykonać klamki? Co do malowania, to spoko - w tym mam sporą wprawę! Nie wiem zupełnie co z klamkami i z noskiem.
  
 
Klamki możesz ewentualnie zrobić z kliszy fotograficznej (wyciąć - środek skalpelkiem, zewnętrzne krawędzie wiadomo nożyczkami) i przykleić, dadzą efekt wypukły, a nosek dorobiłbym też ze starej karty, czyli delikatnie zabudowałbym to co jest w oryginale.
  
 
do raflab
sie nie martw ja robie to-to od trzech miesęcy i dalej jestem w lesie [jak widać na zdjęciach]





  
 
no własnie czas ,naj bardziej wartościowa część modelu ,Pokażę fotki jak będa autka gotowe ,proponuje dać szanse wypowiedzi innym ,bo już jakiś czas okupujemy forum