MotoNews.pl
  

KME Diego - Regulacja - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupiłem interfejs trochę przestawiłem i efekty takie że dużo lepiej przełącza się na gaz wyłączyłem przewtryskiwanie przed przejściem na gaz było ustawione na duże, przełączanie się w czasie jazdy na benzynę też zrobione zmieniłem parametry ciśnienia i czasu zmiany ciśnienia. Przydała by się gotowa mapa bo nie mam czujnika kalibracyjnego, a resztę już bym dopracował
  
 
Nic tobie nie da mapa od kogoś innego. Każda jest inaczej zbierana ( inny osprzęt, ciśnienie, długości wężyk.ów itp. itd.) Zamontuj czujnik kalibracyjny lub pojedź do fachowca, inaczej nie ma sensu się bawić, można tylko jeszcze bardziej pogorszyć sprawę.
  
 
Jadę do Zgierza do KME dzwoniłem i dogadałem sie żeby mi zrobili pełną regulacje zobacze jak będzie chodzić
  
 
Witam.
Kupiłem interfejs do Diego i chciał bym trochę poprawić
Parametry w mojej instalacji gazowej.
Samochód to Audi A6 2.8 Q
Instalacja gazowa to Diego G3
Wtryskiwacze Valtek czerwone
Reduktor silver.
Więcej parametrów w dołączonych zdjęciach.
Ogólnie instalacja działa poprawnie.
Wydaje mi się tylko że trochę za dużo pali gazu.
Proszę o zerknięcie fachowym okiem co można poprawić .

[ wiadomość edytowana przez: gregjag dnia 2010-09-05 18:46:07 ]
  
 
Nie masz w ogóle mapy benzyny. i rozjazdy masz. Zrób tak. Rozgrzej autko, wybierz się na jakąś ekspresówkę lub autostradę. Skasuj obie mapy, przełącz na benzynę i nazbieraj około 100 okt benzynowych w całym przedziale obciążenia. Później przełączasz na gaz i to samo ( musi to być w tych samych warunkach ). Czyli na każdym biegu w przedziale obrotów 2250 - 2750, podjazdy pod górkę itp. Później dajesz ustaw model, zapyta ciebie czy skasować mapę gazu, i jeszcze raz jedziesz ale tylko na gazie. Mapy benzyny już nie ruszasz. Po nazbieraniu powinny się obie mapy pokrywać ( zielone kwadraty z czerwonymi kropkami ). Daj oblicz nastawy i wklej zrzut ekranu co wyjdzie. Jak się nie będzie pokrywać to jeszcze raz ustaw model i jazda na gazie. Generalnie valteki czerwone są kiepskie a silver to chyba troszkę za słaby do twojego auta
  
 
Witam .
Zgodnie z twoją radą zrobiłem wszystko jak napisałeś,
a to efekt ...
  
 
Jest teraz lepiej. Zastanawiam się czy robocze nie powinieneś mieć ustawione na 1.2. Silver przy tej mocy auta będzie miał pewnie spadki. Niestety zmiana ciśnienia wiążę się z ponownym zebraniem map, ale już jest jakiś punkt wyjściowy. Na razie zostaw, to co ci wyszło wklej na drugim forum do oceny fachowców. Możesz jeszcze ustawić bieg jałowy. Odpal auto jak rozgrzane, wyłącz wszystko, łącznie ze światłami i przełącz na benzynę. Spisz czas wtrysku benzyny i ustaw go przy P1 Tb, teraz przełącz na gaz i patrz na czas wtrysku benzyny. Ma się generalnie nie zmieniać bez znaczenia na paliwo. P1 Tg tak zmieniasz by dojść do tego. To samo robisz z pełnym obciążeniem P2. Możesz też wyłączyć model biegu jałowego i ustawić to krzywą. Krzywa ma przechodzić przez zieloną kropkę i też ustawiamy tak by był ten sam czas wtrysku benzyny na Pb i na LPG
  
 
Ok. zrobię jak napisałeś.
A w ustawieniach nachylenie jest nie za duże -14%
w opisie instrukcji diego pisze że dla sekwencji powinno być od 0do 15%.
A w korektach nic się nie ustawia.
  
 
Korekta po ciśnieniu ma być włączona, po temperaturze też powinna. Dla valteków chyba będzie to duża. Po obrotach to wyższa szkoła jazdy. Najlepiej odkładaj kasę na lepsze wtryskiwacze. Ja też miałem czerwone valteki i nawet nie wiedziałem ile mocy auto traci a mam tylko 133 KM. Zainwestowałem 610 zł w wtryski Hana z listwą i przejściówkami z kabli valteka. Inne auto teraz.
  
 
A jak z tym nachyleniem
tak może zostać -14%

[ wiadomość edytowana przez: gregjag dnia 2010-09-06 21:14:12 ]
  
 
wklej tam do oceny.
Sprawdź jakie masz ciśnienie po odpaleniu auta. To będziemy wiedzieć jak jest na reduktorze. Ja też mam silvera i wiem, że ma on duże spadki. Teraz przy chłodniejszych dniach mam koło 1,27-1,30 na jałowym. Na reduktorze mam 1.30 a w programie 1.00. Dlatego w programie 1.0 bo jak były upały to leciało ciśnienie do 1.14. Więc ty w programie powinieneś mieć przynajmniej 1.20 a kto wie czy nawet gdzieś w okolicach 1.10. Przy tym ciśnieniu powinno nachylenie przybliżyć się do 0.

[ wiadomość edytowana przez: paweldk dnia 2010-09-07 09:01:03 ]
  
 
Witam.
@ paweldk to znaczy gdzie mam wkleić?
A co do ciśnienia to mam sprawdzić jak odpalę samochód zimny i jak jest jeszcze na benzynie czy w momencie jak się przełączy na gaz.
A jak zmienię ciśnienie w programie to odnowa muszę zbierać mapę benzyny?
  
 
Panowie jest ktoś tak łaskawy aby napisał w podpunktach kolejność regulacji-ustawienia map Diego G3.
  
 
Na początek się przywitam. Jestem nowy

Czy ktoś z forumowiczów mógłby pomóc ustawić odpowiednio gaz w moim samochodzie?

Kupiłem kabelek i zrobiłem zrzuty ekranu z programu, patrząc na forum okazało się, że moje mapy wyglądają jakby ktoś je przeżuł i wypluł, a powinny być w jednej linii.. Próbowałem sam ustawić nowe mapy, wykasowałem stare, ale nowe po przejażdżce nie chcą się zapisać, nie mam żadnych punktów i nie wiem dlaczego..

Proszę o pomoc.
  
 
Witam wszystkich.
Poniżej link z moją regulacją instalacji AKME w Dodge Caravan 3,3l
Niestety zmuszony jestem sam ustawiać bo w Bielsku Białej i okolicach nie ma dobrego gazownika, większość robi to na chybił trafił, a to mnie rozwala. Wolał bym zapłacić ciut więcej i żeby podeszli do tego profesjonalnie jak np w Zgierzu, dla mnie trochę za daleko żeby się tam wybrać.
Dlatego znalazłem się tutaj żeby wysłuchać cennych uwag.
Spalanie po mieście to 18l, trasa 14 - 15l przy prędkości nie przekraczającej 110km w 7osób z bagażami to mój wynik z wyjazdu na mazury.
Zmieniłem:
nachylenie z 22 na 0%
przesunięcie z 2 na 1,9
Mapa właśnie z tych poprzednich ustawień.
Kiedyś mi spalał trasa 11,5l/110km/h, miasto 15l, był bardzo słaby aż strach było wyprzedzać, nie wiem jakie w tedy były ustawienia.

Proszę o rady.
Dziękuje
Wojtek
  
 
Witam,

co może być powodem takiego zachowania?

dodaję gazu, natychmiastowo ciśnienie spada i przełącza na benzynę.
gdy dodaję gazu bardzo powoli, jak widać na wykresie jest dobrze.

Silnik: 2.0 16V 133KM
Instalacja: Diego G3
Reduktor: Scorpion Mini
Wtryski: Valtek 3ohms
Czujnik ciśnienia: PS-CCT3
Czujnik poziomu gazu: KME PW
Dysze: 2,2 mm


filtry gazu wymienione (fazy ciekłej i lotnej)
po podłączeniu do notebooka mam błąd:
ERROR 1041 - zbyt niskie ciśnienie lub zbiornik gazowy pusty


Czy ogólnie ciśnienie nie powinno być w granicach 1.10 1.20 ?
u mnie jest chyba za dużo.


[ wiadomość edytowana przez: ketjow17 dnia 2011-03-18 17:26:12 ]
  
 
powodem była mała nieszczelność przy czujniku ciśnienia
  
 
mysłowice chłopcy robią kme profesjonalnie polecam bylem i jest ok warto tel.506036312
  
 
Witam,

Mam problem z LPG, z rana podczas przełączania się na LPG auto gaśnie (na biegu jałowym) lub podczas jazdy strasznie go zamula wtedy np. jadąc 100km/h zwalnia do 80km/h i tak na odcinku 100-300 metrów. Dodatkowo nie pokazuje ilości gazu w zbiorniku (ciągle pali się czerwona lampka) - wyświetla się komunikat (ERROR) E1041 - zbyt niskie ciśnienie gazu lub zbiornik pusty. Kasowanie nie pomaga nawet jak zbiornik jest pełen. Proszę o pomoc bo pseudo gazownicy nie potrafią wyregulować normalnie w Szczecinie. Poniżej screeny.

Auto to Citroen Xsara Picasso 115 km, 1,8 16V benzyna + LPG



















[ wiadomość edytowana przez: djzabka dnia 2011-03-28 10:35:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: djzabka dnia 2011-03-28 10:51:45 ]
  
 
Witam , po zrobieniu kalibracji nie mam mapy gazu i wyświetla mi ze dusze sa zbyt duze . A auto jak jest zimne na gazie to gasnie nie wiem o co chodzi jak mozecie to prosze o pomoc ...

BMW e39 528ia





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us