Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLI_F50 Miłośnik FSO F50 Polonez Środa Wlkp./ Konin | 2007-07-22 00:37:25 No właśnie, wyniki, wyniki !!! Pochwal się, który byłeś.... W pierwszym wyrwałeś do przodu jak z procy, ale w drugim wyścigu jednak już tak dobrze nie poszło na starcie.... Ogólnie mało coś poldka było widać... |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2007-09-20 08:17:58 Wychodzi na to że rover1.4 ma kąt otwarcia zaworów wynoszący 240 stopni a rover 1.8 - 244 stopnie , tyle że w roverze 1.4 zawory otwierają się wcześniej, natomiast w 1.8 później - myślę że wymiana wałka na seryjny z 1.8 powinna podnieść moment na dolnej partii obrotów oraz przenieść moc max na ciut niższe obroty.
Ja podobnie zrobiłem w swoim 1.6 DOHC z fiata - dałem wałki z 2.0, które wg specyfikacji mają dłuższe czasy otwarcia zaworów o ok 5 stopni, zobaczę jak to będzie się przekładać na moc. |
Senn_PTK CARO+ 1.8 K16 Warszawa | 2007-12-17 13:23:02 Walki podmienilem juz kawalek czasu temu, ale jakiejs specjalnej roznicy nie zauwazylem. Ciagnie jak ciagnal czyli jak glupi |