Polonez Caro+ 1.8 GTI - rocznik 1997 - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No wlasnie. Cena calkiem calkiem. Po tyle chodza, tylko zastanawia mnie jedno. Dlaczego jeden jest 4w4, a drugi 4w2. Na obu oznaczenia ze od roverka. Hmm? Ciekawe, ktory lepszy.
  
 
bo jeden jest 1 częścią układu 4-1 a drugi układu 4-2-1.
który lepszy ?? to zależy czy kręcisz często ( prawie nonstop ) silnik do 6-7 tyś czy raczej do 4. w 1 przypadku 4-1 , w drugim 4-2-1
  
 
No chcialbym poprawic dol wiec 4 w 2 w 1. Kruca nie widzialem jeszcze kolektora 4 w 1 zamontowanego na roverku.


[ wiadomość edytowana przez: Senn_PTK dnia 2007-04-20 08:30:00 ]
  
 
http://www.roverki.pl/modules.php?op=modload&name=Nasze_Galerie&file=index&do=showpic&pid=9550

Tu mata filmik jak sie zbiera moj demon. Rzecz dzieje sie gdzies na 2/5 filmiku. Bylem na zlocie MG Roverkow w Modlinie
  
 
No właśnie, wyniki, wyniki !!! Pochwal się, który byłeś.... W pierwszym wyrwałeś do przodu jak z procy, ale w drugim wyścigu jednak już tak dobrze nie poszło na starcie.... Ogólnie mało coś poldka było widać...
  
 
OLI mnie widac tylko w pierwszym wyscigu chyba. Oczywiscie wygralem Potem probowalem sie z 200KM Turbo coupe i 160KM VVC no i wtedy poleglem, ale z reszta nie mialem co robic Ten cabrio co startowal z kreski razem ze mna to 136 konny hondo-rover. Reszta 111 konne
  
 
Mowilem o tym na PTK, ale pewnie nie kazdy z Was tam zaglada wiec podziele sie wiedza tutaj zebyscie w razie swapa podobnego do mojego nie popelnili tego bledu. Otoz walki ssace od 1.4 i 1.8 na pewno nie sa takie same. Zylem w przeswiadczeniu ze sa identyczne, a tu zonk. Moj silnik ma zle fazy rozrzadu na ssaniu. Ciekawe jak bedzie sie zachowywal jak mu zaloze wlasciwy.

Inlet cam:

____________Open______ Close
1.4 Rover ___15 BTDC____45 ATDC
1.8 Rover____12 BTDC____52 ATDC
  
 
Wychodzi na to że rover1.4 ma kąt otwarcia zaworów wynoszący 240 stopni a rover 1.8 - 244 stopnie , tyle że w roverze 1.4 zawory otwierają się wcześniej, natomiast w 1.8 później - myślę że wymiana wałka na seryjny z 1.8 powinna podnieść moment na dolnej partii obrotów oraz przenieść moc max na ciut niższe obroty.

Ja podobnie zrobiłem w swoim 1.6 DOHC z fiata - dałem wałki z 2.0, które wg specyfikacji mają dłuższe czasy otwarcia zaworów o ok 5 stopni, zobaczę jak to będzie się przekładać na moc.
  
 
Walki podmienilem juz kawalek czasu temu, ale jakiejs specjalnej roznicy nie zauwazylem. Ciagnie jak ciagnal czyli jak glupi