MotoNews.pl
11 [Swap 1.1 Spi]Problem z odpaleniem (217438/0) - Strona 4
  

[Swap 1.1 Spi]Problem z odpaleniem - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mialem problem podobny to twojego. Wtrysk chodzil, iskra byla, paliwo niby bylo a zapalic neichcial. Wlewajacmu benzyny w przepustnice chodzil bez problemu, po ustaniu dusil sie i gasl i neimial sily zapalic. Okazalo sie, ze pompa byla wlanieta i dawala za male cisnienie. Wiec zanim wezmiesz sie za grzebanie w elektryce podlacz inna - SPRAWDZONA - pompe. U mnie problem jak reka odjal.
  
 
Ale u mnie przy podłączeniu wszystkiego nie działa wtrysk- na krótko działa, ale wychodzi na to jakby sygnału z kompa nie było, czyżby komp się zyebał? pompa chodzi aż się węże prostują styk nr 18 na kompie- tu jest kupa bo zasilanie do wtrysku dochodzi a nie ma sygnałów z tego styku żeby podawał paliwo... Wszystko inne chodzi, ale patrząc z drugiej strony to gdyby komp nawalił to by chiba nie było iskry albo pompa by nie działała, a nie tylko nie było by tego sygnału... nie mam pojęcia co jest nie tak
  
 
A nie masz podpiętych na odwrót kostek od krokowego i sikacza? W silniku z uno z początku miałem tak odwrotnie podpięte to też nie zapalał.
  
 
sprawdzałem- kolory kabli się zgadzają.

Najnowszy njus: po zmianie kompa z CC 900 zagadał i chodzi zajebiście tylko po wyłączeniu zapłonu- odpięciu klemy nawet silnik dalej chodzi...



[ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2008-11-15 11:50:38 ]
  
 
hmm mam cos podobnego czasem ,auto odpala jeździ bez problemu , ale czasem zdarzy sie tak ze po przekręceniu kluczyka auto nadal chodzi.
  
 
sprobuj odpiac kontrolke z alternatora i wtedy gasic Albo gaś na zapalonych swiatlach... Krzemowy kiedys opisywal to zjawisko i co nalezy zrobic
  
 
to przytocz , co trzeba zrobic
  
 
dioda na przewodzie do alternatora (tak mi poradził elektryk i działa)
  
 
Dokładnie dioda załatwia sprawę potwierdzam
ps. a tak nawiasem to Panie Tyberiuszu mówiłem Ci już o tym tylko pewnie znowu zapomniałeś
  
 
potwierdzam, wlutowanie diody zalatwia sprawe, sam to mialem okazje doświadczyć na kapliczce i na FL-oskich zegarach, dioda na przewodzie alternatora,
  
 
a cos jaśniej jaka to ma być dioda?
  
 
Cytat:

2008-11-15 17:24:50, marcin126 pisze:

Dokładnie dioda załatwia sprawę potwierdzam
ps. a tak nawiasem to Panie Tyberiuszu mówiłem Ci już o tym tylko pewnie znowu zapomniałeś



Alkohol wypala mi mózg ale racja Panie, mówiłeś, mówiłeś tylko o ile mi się to przypomniało, to dalej nie pamiętam na który kabel trza ją zapiąć i jaka to dioda (o jakich parametrach) bo zepsutego zasilacza u mnie brak

Żeby było ciekawiej to mam kolejny problem: podłączałem czujnik
od temperatury w taki oto sposób: licznik z CC700 (te pierwsze modele z kontrolkami jak w bobie) kostki oryginalne maluchowe, tak samo podłączone pod w/w licznik, tylko dodałem jeden kabel (zielono-biały) od seja z kostki od czujnika wody do wskaźnika wedle schematu CC. Po przekręceniu kluczyka wskazówka się wychyla, (wskaźnik działa) ale po nagrzaniu silnika nic nie pokazuje. I stąd moje kilka pytań:

Czy, po pierwsze, dobrze podłączyłem owy wskaźnik?

po drugie, jeżeli dobrze podłączyłem, to jeśli jest walnięty czujnik, to dlatego komp nie daje sygnału ze styku 18 na wtrysk żeby podawał paliwo?
(na moim kompie silnik nie pali bo nie ma sygnału na wtrysk, po podłączeniu kompa z CC900 chodzi jak należy (wskaźnik temperatury i tak nie działa)

po trzecie czy to że nie pokazuje temperatury (zakładając że czujnik jest uszkodzony) dlatego nie działa komputer (nie daje sygnału na wtrysk) czy po prostu jest spierdzielony komputer i czujnik, i nie ma wpływu jedno i drugie na wzajemne działanie?
  
 
przecież czujnik na wskaźnik nie jest polączony w zaden sposob z komputerem.Do komputera jest osobny czujnik
  
 
Uno momento czy jak to tam było... ten czujnik co jest od strony altka nad altkiem, gdzie idzie? i gdzie jest ten od wskaźnika, a gdzie jest ten od kompa?
  
 
Cytat:
2008-11-15 18:47:10, mateuszc pisze:
a cos jaśniej jaka to ma być dioda?



Krzemowa Dokładniej dowolna dioda prostownicza(w sumie nawet niekoniecznie krzemowa tyle że inną ciężko by było znaleźć), np. 1N4001, do kupienia za parę groszy w każdym sklepie elektronicznym i nie tylko elektronicznym.
  
 
albo do wycięcia z zegarów z poloneza, na ich płytce jest ich kilka sztuk
  
 
Sluchajcie mam problem z odpaleniem cc 1.2 16v.
Instalacja przerobiona z instalacji scs 8v i mam taki problem ze nie wiem czy kostka laczaca instalacje ma tak samo rozplanowane piny jak z ccs-a?Z góry dzięki za pomoc
  
 
wszytego kostki maja takie samo rozmieszczenie kabli tak standard
  
 
ok dzięki
  
 
Witam koncze mojego fiata 126p 1.1spi i mam problem a mianowicie brak iskry moglby ktos wstawic fotke tych kabli co maja byc podlaczone ze soba o ktorych mowił żuraw(zdjecia mi sie nie wczytuja;/).Z góry dzieki