Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Starfire lodz | 2004-12-16 16:39:16 Dobra wiem juz ze to uszczelka, babelki leca w w3yrownawczym ;-(
Teraz pytanie ile kosztuje wymiana uszczelki u mechanika? Moze ktos polecic kogos z lodzi? Moze sam to zrobie, jaka uszczelke brac? |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-12-16 16:43:07 jak masz garaż rób sam, o tej porze roku pod chmurką ![]() |
Robin Caro Częstochowa | 2004-12-17 00:45:28 jeśli uszczelka pod głowicę do Poloneza to tylko Goetze |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-12-17 00:59:27
Fabryka chyba stosowala Morpak a nie Goetza |
Starfire lodz | 2004-12-17 09:09:12 nio wlasnie to jaka kupic bo kurcze goetz kosztuje prawie 3x drozej...
Ma ktos jakies doswiadczenie z morpakiem? |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-12-17 09:12:17
Umnie morpak wytrzymal 130 tys km |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2004-12-17 16:18:12
U mnie teżfabryczny był mopark i padl po 127kkm, sam wymieniałem, nowa też mopark - spokojnie jeżdżę i ostatnio nie przekraczam 150km/h to powinna pochodzić ![]() |
janach07 poldek 1.5 Wołomin k. Wa-wy | 2005-01-02 21:33:58 mam pytanie bo jestem w trakcie wymiany uszczelki pod glowica i jaka wkładać mopaku czy goetze i jakie sa różnice cenowe i kosztuje jesdna ile druga a moze calkiem innej firmy
jakie polecacie i jak da rade to podajcie ceny Pozdrawiam ![]() ![]() ![]() |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2005-01-02 21:49:59 Morpak okolo 30 zl Goetz minimum 2 razy drozszy i trudno osiagalny. Morpaki sa bardzo dobre - wkoncu fabryczne uszczelki, niemiecki produkt zapewne niegorszy ale o wiele drozszy.
[ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2005-01-02 21:56:26 ] |
![]() kowalma Polnez Caro Częstochowa | 2005-01-02 23:49:54
Goetze normalnie osiagalne w sklepach, placilem chyba 60zl w wakacje |
![]() Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2005-01-17 18:15:47 W zeszłym tygodniu strzeliła uszczelka w Polaju ojca. Objawy inne niż zwykle: nagle podczas jazdy cichy stuk i zgasł silnik, zapalił bez problemu i dalej było prawie OK. Po ostygnięciu i zapaleniu słaba moc prawie nie dało się jeździć, bardzo duży przedmuch. Pierwsze to pomyślałem że coś zaworami (popychacz, dźwignie, sprężyny). Pomiar ciśnienia 1 i 2 OK 3 i 4 bardzo mało ok. 0,3. Próba olejowa to samo. Zrzuciłem głowicę i walnięta uszczelka pomiędzy 3 i 4 (jak na zdjęciach) i tylko w tym miejscu. Żadnych pęknięć do oleju, wody itp. i typowych objawów uszczelkowych, także myślę że ten post przyda się w diagnozie walniętych uszczelek głowic ![]() |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-01-17 23:27:47 No i ja tez juz po wymianie uszczelki ![]() Przy okazji wymienilem uszczelniacze zaworow. Podsumowanie: - czesci -90 zl - planowanie glowicy - 60 zl - robocizna 150 zl Razem: 300 zl Pozdrawiam Adamus |
![]() krzysiek_rogal Caro GSi Łęczyca/Łódź | 2005-01-18 01:51:52 Witam!
Mam pytanko, czy to czerwone na uszczelce to silikon?? Jeżeli tak to czy nałożony na nią oryginalnie czy dodatkowo ![]() Pytam bo zauważyłem, że u mnie silnik dość mocno poci się pod kolektorem ssącym. Silnik chodzi miodzio, ale zastanawiam sie czy nie zrzucić głowicy i nie zmienić uszczelki. Może to pohamowałoby jeszcze zużycie oleju (uszczelniacze dały bardzo dużo, ale może będzie jeszcze lepiej ![]() -- pozdrawiam Krzysiek Rogala |
![]() Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2005-01-18 12:53:45 Dokładnie to oryginalny silikon z uszczelki Morpak'u. Załóż uszczelkę GOETZE i skończą się problemy z poceniem, pękaniem itp. (prawdopodobnie ![]() |
![]() CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2005-01-18 19:33:28 nie wiem czy przypadkiem nie siada mi uszczelka pod glowica nie zauwazylem rzelewania sie oleju do plynu ani na odwrot na korku nie ma bialej mazi jedyne co mnie dziwi to to ze czasami mam lekko wypchniety bagnet na zewnatrz i wcoraj zauwazylem ze przy tej gumce przy bagnecie pojawilo sie cos mazistego ale w bwrdzo znikoych ilosciach, czy to bardzo zla prognoza?? |
![]() -DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2005-01-18 19:45:49
Mam pytanie czy ta uszczelka GOETZE to jest polska ?? i czy też ma taki czerwony silikon ?? I jaka cena tak około ?? |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-01-18 19:49:36 niemiecka z tego co wiem i nazwa wskazuje i jest tylko do silnikow 1,6 do 1,5 nie ma
|
![]() Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2005-01-19 20:00:55
Na tej stronie kosztuje 32,4zł, w Radomiu kupiliśmy za 59zł. |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2005-02-27 12:42:43 Odświeżam wątek bo chyba potrzebuję Waszej pomocy, pytanie brzmi:
Jak odróżnić padniętą uszczelę głowicy od uszkodzonej pompy wodnej? Bo po objawach wnoszę że mam od przedwczoraj kiepski obieg płynu, tylko nie wiem czy to pompa słabo tłoczy, czy też zatyka się kanał wodny, czy może spaliny dostają się płynu i powstaje korek gazowy blokując przepływ? Zrobiłem na silniku (GLE 1,6 gaźnik + LPG) 60 tyś (jeżdżę od 2 lat) ale nie wiem ile zrobił poprzedni właściciel. Objawy: W czasie jazdy nieoczekiwanie temp. podskoczyła do 115 stopni, po czym spadła do 70 wywalając borygo do zb wyrównawczego i od tamtej pory dzieje się tak średnio 2 x dziennie. Zmieniłem termostat bo myślę że przyblokowany, bez zmian. Teraz tak (po wymianie termostatu): silnik gorący (110 - 115 stopni, na dworze minus 2st.), ale chłodnica zimna, grzejnik (nagrzewnica) zimna, parownik LPG zimny, kolektor ssący zimny - znaczy się brak obiegu płynu, nagle wszystko puszcza płyn idzie w układy i wywala go wyrównawczym na ziemię - przestałem uzupełaniać płyn bo po co. Przynajmniej nie wywala go wyrównawczym ale i nie ubywa, trzyma stały ale dość niski poziom. Po dwóch dniach takiej zabawy: Olej (wymieniany 6.000 km temu) czysty i bez zmian (nie ubyło, nie przybyło) Borygo czyste i bez zmian - poziom niski ale w normie, w chłodnicy pojawiają się bomble, ale nie mam pewności czy to spaliny z LPG czy przegrzane odparowane Borygo). Silnik pracuje równo i czysto jak zwykle zresztą, nie kopci, na mrozie odpala. Łudzę się że to uszkodzona pompa wody, w każdym razie jutro sprawdzę świece, ale nie mam jak sprawdzić kompresji. Ponawiam pytanie: Jak odróżnić padniętą uszczelkę od uszkodzonej pompy wodnej ? Bo drugie podejrzenie to przedmuch na uszczelce pomiędzy cylindrem a płaszczem wodnym ... ![]() |