Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() fiolek FIAT 131 i Poldek ra ... Poznań | 2012-03-05 21:32:06 Dyskusja na temat obudowy nie została zakończona a ty Gregor nie umiesz sie przyznać do błędu czy poprostu nie potrafisz zrozumieć ze jak masz dzwon VW-> OHV to nie podepniesz pod to skrzyni biegów od 131 czy 132 innej niż w 1 modelach w których była taka jak nasza OHV-kowa????
Fajny człowiek z ciebie i czasem sie wkurwiam jak ktoś Tobie jedzie ale ku**a??? takie coś tu piszesz??? próbujesz kogoś w jajo zrobic czy poprostu się pomyliłeś?? |
![]() jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2012-03-05 21:32:31
Bo jakbyś startował to bys nie widział różnic w dzwonach do małej i dużej skrzyni ![]() |
Piatka F&F MEMBER PF 125p in progress :) Kraków | 2012-03-05 21:37:21 Ludzie wiosna idzie ![]() ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-03-05 22:14:06
Dariusz po raz kolejny piszesz coś co ja bym lepiej nie napisał a co jest sednem sprawy! polać Ci to mało!! ![]() ![]()
no właśnie nic bardziej męskiego?? [ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2012-03-05 22:14:48 ] |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-06 08:09:26
momencik. Pierwszą rzeczą którą sprawdziłem, to czy dzwon VW-FSo bedzie pasować do benzynowego ACE.- pasuje. Wczoraj zaczołem sprawdzać skrzynię od DOHC, jak podpiąć dzwon VW-Fso do tego. W związku że mam kilka skrzyń 132, 131" i jedną od 124 dohc, różniących się obudową. Rozebrałem obudowy sprzęgła - do 132 i 131 nie pasuje, do 124 pasuje. pojechałem z tym wszystkim do specjalisty. Jest możliwość na upartego spięcia tych skrzyń przez redukcję - ale sporo roboty u tokarza. Więc pomysł bez sensu. Tutaj macie rację mój BŁĄD !!!!!! - przyznaję. ![]() Może od tego trzeba było zacząć. ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-03-06 10:33:02
Chcesz coś bardziej męskiego to zrób - ktoś kupi. Oni potrzebują pod vw, zrobili i udostepniają innym - i git. Ale Ty nie chcesz ani kupić tego ani innego dzwonu więc nie rozumiem czemu się tak gorączkujesz. |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2012-03-06 10:37:48 Gregor ja mam najważniejsze pytanie, jaki jest koszt odlania i obrobienia kosza ? Z jaką dokładnością są obrabiane
|
qubek rozne z wiatrolapami ... ~Warszawa | 2012-03-06 10:43:51
I w tym sek. Wspomnialem juz o 1.8, ale w sumie z 1.9TDI jest podobnie. Nie znosze tego silnika, ale fakt faktem jest ze wyciagaja z niego naprawde duze moce i to tu, w Polsce. I mozna latwo znalezc na ten temat informacje, nikt nie wymazuje wielkosci gardzieli uzywanego gaznika jako super hiper tajnej informacji tylko dla krego najbardzije wtajemniczonych. To moze sprawic, ze seryjnie malo porywajacy silnik moze stac sie ciekawa opcja. W koncu dwustukilkudziesiecio konny DF bedzie i tak szybki, nawet jesli jego silnik wazy pierdyliard ton. No i ta zaslona dymna niczym miejski Ikarus w latach 80tych ![]() |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-06 11:42:21
Odlanie i obrobienie to mały pikuś i cenowy i techniczny. Najdroższy jest model dzwonu, który trzeba wykonać, aby zrobić odlew. tutaj dokładną cenę będę znał w tym tygodniu - bo są dwie firmy które to zrobią bez problemu - chodzi o koszty- około 1500 zł. |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2012-03-06 16:50:28 a skoro macie dzwon fabryczny z 125p diesla to mogli byście coś z ceny urwać aby byłą bardziej chrześcijańska ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-03-06 19:45:20
ale gdzie ja się gorączkuje? Jestem bardzo spokojny i zadałem po prostu pytanie ![]() |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-06 21:21:08
Spokojnie, przecież nikt skóry nie będzie ździerał- tak było by po chrześćjansku kokosów, na tym sie nie zbije, ale fajnie by było gdyby było więcej egzemplarzy niż 2. ![]() [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2012-03-06 21:24:41 ] |
![]() CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2012-03-07 10:36:44
O ile dobrze doczytałem to przewidywane cena to 600zł. W mojej opinii to jak za darmo jak na "kustomowy" sprzęt. Nie rozumiem czemu wszyscy by chcieli aby ktoś pracował/starał się/ projektował za darmo. Ludzie, sport motorowy/zabytkowe auta to jest najdroższe hobby na świecie i jak się nie ma kasy to powinno się siedzieć w domu i zbierać podkładki od piwa. Co do pomysłu to nazwał bym go zajebistym. Po co robić dzwony do subaru boksera czy innego v8 ![]() Inną sprawą są regulaminy imprez. Bezsensem dla mnie jest budowanie auta które nie spełnia wymagań żadnego regulaminu poza imprezami "koło trzepaka". Fiat 125p czy to z 1.8T czy 1.9tdi wyląduje w 5 klasie z miśkami i subarynami. Czyli budujemy dla własnej frajdy, z czym oczywiście się zgadzam. Cała świat ściga się zabytkową motoryzacją ale tam doinwestowuje się fabryczne motory. W Polsce zawsze pod prąd. Buduje się przekombinowane wydumki, które o ile w ogóle zostaną dopuszczone do startu to nie mają się z kim ścigać, zresztą i tak większości zawodów nie dojeżdżają. |
![]() andrzej_krakow (S) ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2012-03-07 10:57:52 Swięte słowa - motoryzacja to drogie hobby. Ale cena 600 zeta za dzwon nie jest bynajmniej wygorowana. Ale co tu duzo mówic. na tym forum dla 50 procent uzytkownikow ktorzy chcą sie bawic w rajdy problemem jest wydanie 20 pln na jakis duperel w sklepie i szukają tanszych używek. ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2012-03-07 12:47:16
Tu się z Tobą nie zgodzę,świat starej motoryzacji można podzielić na kilka sposobów budowy auta do sportu: Po pierwsze totalna seria (z może lepszym zawiasem kubłem i pasami). Po drugie auta które są z grubsza zgodne z dawnymi homologacjami Na koniec te które są napędzane nowoczesnymi silnikami z różnych pojazdów innych marek (samochodów czy motocykli) i wszędzie w świecie się ścigają np niemcy anglia włochy czechy jednym słowem wszędzie , tylko u nas są zabetonowane przepisy ot co |
kuras180 Otmuchow | 2012-03-07 22:41:13 Wracajac do tematu jesli dzwon pasuje do 1.9 tdi to napewno wezme na poczatek jeden, i pisze sie jako pierwszy na wsadzenie awx-a asz-ta do poloneza.Mam pare tych silnikow za miesiac wraca do mnie buda z poloneza z klatkowania to zrobie przymiarke samego silnika w komore, dzisiaj ogladalem silnik dokladnie i mysle ze nie bedzie problemu.
Turbo jest u gory nie bedzie chaczyc o nadkole. Ps jesli chodzi o rajdowanie ,upalanie to wkladam cos innego mysle ze najlepsza alternatywa lecz nie tania ale o tym kiedy indziej [ wiadomość edytowana przez: kuras180 dnia 2012-03-07 22:44:09 ] |
qubek rozne z wiatrolapami ... ~Warszawa | 2012-03-07 23:03:11
Ja bym powiedzial ze w Polsce to akurat bezsensem jest budowanie samochodu pod regulamin jakiejs imprezy, a to dlatego, ze u nas organizatorzy probuja co roku zadowolic wszystkich malkontentow i co roku regulaminy "ulepszaja". Jedyne sensowne wyjscie to dbac, zeby samochod nie lamal jakis zasad, kwalifiowal sie do ktorejkolwiek klasy i bawic sie dobrze. A puchary? Latwiej tak: http://allegro.pl/puchar-puchary-kpl-3-pucharow-tabliczka-gratis-i2188759026.html |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-08 07:30:56 po wczorajszych burzliwych konsultacjach do późnych godzin wieczornych - z najbardziej kompetentnymi osobami, w dziedzinie, odlewów i form, zmiana koncepcji.
Taniej, lepiej i szybciej będzie zrobienie tego z kawałka alu (odpowiedniego stopu) - mamy rodzaj materiału, i za pomocą scanowania 3D wrzucenie tego do obrabiarki cyfrowej - frezarki 4 wałkowej? -tak usłyszałem, jeżeli coś przekręciłem, to sorki. także jeszcze chwila cierpliwości. |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2012-03-08 08:01:48 Bez konsultacji sugerowałem to Jesionowi chyba w listopadzie ![]() A tak zupełnie serio to w takim układzie nic nie stoi na przeszkodzie by zrobić taki dzwon pod dowolny silnik / skrzynię. frezarka 4 osiowa się to nazywa ![]() |