| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-01-19 20:07:12 Dzięki Yapko już załapałem o co chodzi |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-01-19 20:10:52 Napisz jaka bedzie roznica w parametrach walka (czas otwarcia, wznios) to cos moze sie uda powiedziec. Na miasto nie potrzebujesz ostrego walka. |
Malkers F&F Wolny Słuchacz :) fiat 126p Dąbrowa Tarnowska | 2006-01-19 20:15:07 Heinrich: wiecie moze jakie ma ceny |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-01-19 20:31:50 Pat: na ulice to najlepiej wiekszy lekko wznios i max 280-290 st. a zmodowac to doprezyc (ale nie duzo bo 903 ma calkiem spore sprezanie, nie to co 650) i ustawic zaplon jak Ci kaze producent walka. Inne mody sa niezalezne od walka, praktycznie tylko stopien sprezania i zaplon powinien wspolgrac z walkiem. Moze posrednio tez inne rzeczy ale w duzo mniejszym stopniu.
Heinrich jest tanszy od pana Halczynskiego ale o efekty trzeba pytac chlopakow z Dolnego Slaska, byly sprzeczne opinie. Od 50 zl za krzywke, tak slyszalem. Walki napawane sa nie do zdarcia a szlifowane trzeba zaazotowac bo sie szybko wytra. |
RUFF 126p i.e Poznań | 2006-01-19 20:40:53 Napisze dla przykładu Mój 284 Chalczyńskiego wyszedł 262 zeta + 60 azotowanie + przesyłki. I silnik ciągnie górą to już jest za mocna jak do spokojnej jazdy (nie krecisz nie jedziesz a pali jak żuk) |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-01-19 21:47:20 Heinrich do 900 etki - 450 zł |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-01-19 22:31:51 Pat, ja u Pavlusa za walek napawany do 128, jak sie pytalem latem chyba to 570 i ani grosza mniej. Teraz Kania wynegocjowal mniej bo zamawial juz troche. Wiec za 200 zl walek do 4 cylindorow to jest swietna cena (jak widzisz Heinrich 450, pewnie napawa, Swiatek pewnie 600-800,robiony ze stalowego walca). 278st to bedzie w sam raz na miasto, 60 KM po modach powinno byc. Do lepszego walka gazniczek dwugardzielowy by byl dobry ale jak ma byc osczednie to i seria bedzie OK. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-01-19 23:12:58 no to bardzo optymistyczna wypowiedz. |
RUFF 126p i.e Poznań | 2006-01-19 23:38:25 Niema bata musisz azotowac jeśli to szlif, 60km taa na miasto.. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-01-19 23:42:50 60 kucy z ładnym momentem to naprawde optymistyczne prognozy przy takich lekkich modach |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-01-20 00:00:37 hehe ja tam i z 50 faktycznych si ebede bardzo cieszyc. wiec git. |
CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2006-01-20 00:15:16 to moze kolega pavulus sie wypowie
900 z groszem
zawory 31 i 29 polerka gazniki 40 co by zaproponowal za walek mocny w jakiej cenie i ile do tego zjechaac glowice czy walek ze szklankami wyslac? co i jak |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-01-20 01:00:54
Prosił bym jednak przez samo H
wnios wałka to wysokość na jaką się wzniesie gdy rzucisz go do góry
Wznios krzywki natomiast przedstawiłem na rysunku
A tu jak przez oszlifowanie można uzyskać krzywkę o większych czasach ( kątach ) i wzniosie.
a do ilu chcesz go kręcić ?? 903cc Wałek 278 Szlifowany*: 195,20 Brutto ( Nie trzeba azotować ) NA codzień Wałek 284 268,40 Brutto Szlifowany (+ azotowanie) Do kjs. lub na codzień dla hardkorowców. Wałek 290 Napawany: 414,80 Brutto Tylko do rajdów / wyścigów i krótkiej skrzyni. Jeśli jesteś pewny że szklanki są dobre (wypukłe) to nie wysyłaj jak nie to wyślij i my wybierzemy dobre. głowicę 1 mm dla 278 i 284. 1,5 dla 290. a no i oczywiście hydraulika wont ( o ile jest ) [ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2006-01-21 18:54:32 ] |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-01-20 10:02:10
No odobra, przesadzilem ale na dwugardzielku z 850 powinno byc prawie tyle. Przeciez 850-tka miala 52KM. A CC Trofeo 70.
[ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2006-01-20 12:04:44 ] |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-01-20 12:03:35 Tzn chodzi mi o to że z jakiegoś tam małego doświadczenia przy tym silniku moge napisać że trudniej jest tam uzyskać troche mocy niż w 650. No i wiadomo to nie jest tak że wałek na ulice +25% , wydech końcowy +10% , gaźnik +10% , głowica lekki splanowanie i polerka kanałów +20%, zapłon + 5 %, wiecie o co mi chodzi.
ps. cc trofeo chyba 65 km / 79 nm klik , przynajmniej na gaźniku. ps.2 Chyba i tak najważniejszy jest moment a nie moc ps.3 Sorry yapko ale wpisało mi moją wypowiedź do twoiej , już to usunąłem (stąd ten napis edycja przez Art126) [ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2006-01-20 12:05:30 ] |
CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2006-01-20 19:17:04 pavlus
chcial bym go wysoko krecic zaworki 31 i 27 planuje tam wsadzisc znalazlem w necie 3 walki 284/285/286 ten ostatni ma cos takiego w opisie "Race, 286 deg, 12.7mm lift " nie wiem zabardzo oco chodzi bo jest tam jeszcze podane inne walki takie "" Fast Road, 270 deg, 10.8mm lift /RACE ONLY 301 deg, 12.6mm lift "" jak co wyslij mi dobra oferte cenowa za wszystko czyli walek i szklaneczki no i co tam jeszcze przy tym walku musze zrobic w silniku zeby banglalo
dzieki |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-01-21 21:35:12
A jakie wałki stosowałeś ??
Nie pisałem że wałek daje 25% tylko że moc wzrasta 10-25% w zależności od pozostałych przeróbek. To chyba jasne, że przeróbki muszą współgrać z wałkiem, dlatego tunning nie jest taki prosty jak by się wydawało, nie zależnie od silnika. CHRYS66 Trochę nie rozumiem, zawory dobiera się do gniazd. Zakładasz najmniejszy jaki 'siądzie' w gnieździe. Chcesz wyrwać gniazdo i włożyć mniejsze???? Wysoko to pojęcie względne, dla mnie wysoko to 8500-9000 ale w przypadku tego silnika to chyba trochę za wysoko. deg - czas w stopniach OWK lift - wznios zaworu race/race only tylko do wyścigów ( krótka skrzynia ) road - turystyczno sportowy. W naszym przypadku: 278- czas 278* - wznios krzywki 6,8 mm - wznios zaworu 10,2 284- czas 284* - wznios krzywki 6,3 mm - wznios zaworu 9,5 290- czas 290* - wznios krzywki 7,4 mm - wznios zaworu 11,1 W twoim przypadku polecałbym raczej 284 chyba że masz krótką skrzynie. Pozostałe przeróbki to głowica 1,5 lub wyższe tłoki. Koło - 30% no i standard kanały, wydech, wyważenie. |