| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2005-01-26 21:59:01 mam Lovato już w drugim poldku, w tamtym zrobiłem 50kkm i sprzedałem auto, w tym reduktor ma już 45kkm i nie widać oznak zużycia, więc polecam Lovato |
Redarrow Miłośnik FSO Polonez 1.6 SLE Gdańsk | 2005-01-26 22:16:33 Makaveli. Na moim był cały czas palony na gazie, czy lato czy zima. Ma już 2,5 roku i ponad 150 tyś.km i na razie jest OK. Fakt że nie jest to Lovato! Ale jak na razie nie padł!! |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-01-26 22:27:51 ja tam też palę na zimnym z LPG, ale w tym mam tak zużyte membrany, że raczej tak poniżej zera już nie złapie.... chociaż to też pewnie zależy od jakości gazu....
wnerwia mnie strasznie to,że ten reduktor jest strasznie duży (firmy POL-GAS czy jakoś tak) i strasznie długo trwa wypalanie gazu przy przełączaniu na neutral (a potem na benę)... |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2005-01-26 22:27:52 only lovato ![]() |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2005-01-26 23:19:46
A ten parownik to oczywiście ElpiGaz . |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-01-26 23:58:31
Dokłądnie, zapomniałem dopisać oczywiscie do poprzedniej wypowiedzi. Bardzo fajne reduktorki, reguluje tylko 2 razy w roku, przed zimą i po zimie. |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-01-27 00:04:59
przy wymianie filtra powietrza też warto podregulować... |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-01-27 00:06:46
Dlatego zmieniam przed regulacją |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-01-27 00:12:14
mówisz że usuwasz dławik bardzo dobrze, bardzo dobrze |
![]() kan Miłośnik FSO Zabrze | 2005-01-27 10:30:41 Osobiscie polecam Landi. Mam juz taki drugi parownik przebiegu pierwszego nie pamiętam. Ten co teraz mam ma 120kkm i nie dotykam go wcale. |
Redarrow Miłośnik FSO Polonez 1.6 SLE Gdańsk | 2005-01-27 11:02:54 No ale czy ktoś coś wie na temat reduktora firmy VOLTRAN???? Wysyłam link jakby ktoś chciał zobaczyć http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=40527243
|
![]() kan Miłośnik FSO Zabrze | 2005-01-28 08:21:20 Jeśli bierzesz pod uwagę regenerację parownika to bym uważał z takimi wynalazkami bo mogą być problemy z dostępem do zestawóa naprawczych. Chyba że zakładasz że jak się coś zepsuje to kupujesz nowy. |
Redarrow Miłośnik FSO Polonez 1.6 SLE Gdańsk | 2005-01-28 12:35:33 Własnie naszło mnie jeszcze jedno pytanie. Podobno do niektórych reduktorów (półautmaytycznych) do silników gaźnikowych potrzeba jeszcze dodatkowo jakiś sterownik, gdyż "są one regulowane nie podciśnieniem a obrotami" Jak mam już instalacje gazową i chce zmienic reduktor, ale na Lovato (wcześniej miałem inny) to jak poznac czy bedę musiał cos jeszcze dokupic ?? |
Adamski Polonez 1,5 + LPG Wałbrzych | 2005-01-28 13:08:22
Wow pierwsze słysze o takim czymś Ale moim zdaniem sterowanie podciśnieniem musi być gdyż przy takich samych obrotach silnika mogą wystapić róźne podciśnienia (hamowanie silnikiem, jadza pod górke itp) i dawka gazu obliczana na podsawie obrotów byłaby daleka od doskonałej, a nawet dobrej. No chyba że sterownik dawke oblicza również na podstawie podciśnienia ale wtedy robi sie z tego taka jakby instalacja do wtrysku działająca na gaźniku
Jeszcze troche i dojdzie Lambda, czujnik podciśnienia w kolektorze, czujnik V.O.W.K. i będzie prawdziwy jetronic działający na gaźniku
Ale ja bzdury pisze Serio nie mam pojęcia co o tym sądzić pierwsze słysze o takim reduktorze |
Redarrow Miłośnik FSO Polonez 1.6 SLE Gdańsk | 2005-01-28 14:34:56 Ja po prostu piszę, to co ktoś (kto już kupił taki)mi odpowiedział na pytanie czy warto kupować reduktor firmy, której link podałem powyżej(aukcja na allegro) |