Nowe "WRC" - opis kaszla od Kopacza. - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A moze w WRC zle napisali, moze KOPI powiedzial ze na normalnej skrzyni idzie 140 a Ci tak napisali ze na krotkiej. Bo wg. mnie to nie mozliwe ze na krotkiej 140-to na normalnej pewnie pod 160 by podchodził
  
 
no to sie porobilo na forum ,widze ze moja ranna rozmowa z mitrokiem sklonila go do zarejestrowania na naszym forum ,mam nadzieje ze bedzie to czlowiek ktory obali wiele mitow ktore kraza miedzy innymi wokol maluchow RC i iinych maluchow po 55 KM z pierdem w A gr, wiatm i mam nadzieje ze bedziesz czesto do nas zagladal !!!!!!!! a to tak dla rozrywki ewentualnie gdyby ktos nie wiedzial kim jest mitrok


Mitrok

[ wiadomość edytowana przez: parnel dnia 2004-12-21 18:30:36 ]
  
 
I chwała Wam za to! Niech malce mają 42KM bez lekkiego pierdu, niech będą przygotowane za 1500zł i inne historie....niech mają dysze 135 paliwa i więcej i jeżdzą na U95, na wydechach z firmy Michael. Pozdrawiam w szczególności Mitroka bo w next sezonie jesteś bez konkurencji bo Brymora cosik sapał że nie chce mu się
  
 
Cytat:
2004-12-21 12:36:02, Anonymous pisze:
Po trzecie mam wątpliwości co do maxymalnej prędkości 140 km/h malca na krótkiej skrzyni (skrzyni z 3 i 4 biegiem zgodnym z homologacją A-5188, bo o niej mowa). Gdy hamowałem swój silnik to przy 8000 obr bylo ok. 115 km/h i nie była to wartość widziana na prędkościomierzu (takowego nie mam), tylko wzięta z hamowni.


oj chyba nie wrzuciliscie 4 biegu jak zescie go hamowali. Bis z obr przy 7000 ma dokladnie 140 a skrzynie ma krotka z malucha z przelozeniem glownym takim jak w maluchu 650 bo taka jest homologowana. A-grupowa skrzynia 3-4 krotkie taka jak posiada Pawel Kopacz, na rajdzie krakowskim podczas spadania do lapanowa na czwartym biegu dala 150km/h przy okolo 8200 obr. i to jest pewne jak to że jego maluch jest żółty.
  
 
Cytat:
2004-12-22 21:33:03, 5Turbo pisze:
oj chyba nie wrzuciliscie 4 biegu jak zescie go hamowali. Bis z obr przy 7000 ma dokladnie 140 a skrzynie ma krotka z malucha z przelozeniem glownym takim jak w maluchu 650 bo taka jest homologowana. A-grupowa skrzynia 3-4 krotkie taka jak posiada Pawel Kopacz, na rajdzie krakowskim podczas spadania do lapanowa na czwartym biegu dala 150km/h przy okolo 8200 obr. i to jest pewne jak to że jego maluch jest żółty.


Widać że masz pojęcie o tym co piszesz!! 150km/h na A-grupowej skrzyni żart czy jak!!Chyba że ma dyfer nie wiem jaki długi!!! Skrzynia w życiu na 150km/h A-grupa nie pozwoli!!!
  
 
Cytat:
2004-12-22 21:33:03, 5Turbo pisze:
oj chyba nie wrzuciliscie 4 biegu jak zescie go hamowali. Bis z obr przy 7000 ma dokladnie 140 a skrzynie ma krotka z malucha z przelozeniem glownym takim jak w maluchu 650 bo taka jest homologowana. A-grupowa skrzynia 3-4 krotkie taka jak posiada Pawel Kopacz, na rajdzie krakowskim podczas spadania do lapanowa na czwartym biegu dala 150km/h przy okolo 8200 obr. i to jest pewne jak to że jego maluch jest żółty.


Chyba nie widziałeś na oczy takiej skrzyni człowieku, swego czasu jak miałem A grupową 3-4 z rallycrosu to 110-115 przy max obrotach. Silnik Gtx-a Chojnacki. Nie wiem po co jakieś mity i legendy niektórzy tworzą
  
 
(0,001631*8200*60)/(4,875*1.091) = 150kmh

0.001631km = obwód koła 135/70R13 (1.631m)
8200obr/min * 60min = obroty silnika na godzinę
4,875 = przełożenie seryjnego dyfra
1.091 = przełożenie 4. biegu krótkiej A-grupowej skrzyni


widać kto ma pojęcie
  
 
Cytat:
2004-12-22 22:42:19, schwepes pisze:
(0,001631*8200*60)/(4,875*1.091) = 150kmh 0.001631km = obwód koła 135/70R13 (1.631m) 8200obr/min * 60min = obroty silnika na godzinę 4,875 = przełożenie seryjnego dyfra 1.091 = przełożenie 4. biegu krótkiej A-grupowej skrzyni widać kto ma pojęcie


praktyka z teorią widać nie idą w parze. Kto miał krótką skrzynie ten wie do jakiej prędkości można się rozpędzić
  
 
Nie wątpię że Vmax wynosi 110-115kmh, ale z tego powodu że nikt nie dokręci malucha do 8000obr na IV biegu (tylko do 6000-6200obr/min).
  
 
no dokladnie schwepes na przelozeniu 1,090 maluch przy 8000ma 148 km/h a na serii skrzyni ma 184 km/h wiec temat predkosci jest chyba wyczerpany co do 115 to na krotkiej 3 przy 8000
  
 
szkoda ze Kopi nie jest zarejestrowany na tym forum to by skrobnal co nie co
  
 
Cytat:
2004-12-22 22:42:19, schwepes pisze:
(0,001631*8200*60)/(4,875*1.091) = 150kmh 0.001631km = obwód koła 135/70R13 (1.631m) 8200obr/min * 60min = obroty silnika na godzinę 4,875 = przełożenie seryjnego dyfra 1.091 = przełożenie 4. biegu krótkiej A-grupowej skrzyni widać kto ma pojęcie


Witam Pana teoretyka .. co ma pojęcie teoretyczne bo praktyki no-comments czemu to nie zaglądasz na forum?
Cóż, daje Ci A-grupowy motor po panu Radtke skrzynie A-grupową i drogi schwepesie prosta 2km i jak mi rozwiniesz na końcu na tym konfigu 150km/h na oponach 135/70R13 to bierzesz motor i całego malca do domu jest twój, będzie ze mną Pan Radtke i jego motor, ty bierz kogo chcesz. Może wg obliczeń będzie i nawet 150km/h ale nie na A-grupowej skrzyni Kałuży!!! Nie ma takiej opcji!!!! NIE MA!!!! Znam przypadek po Krawczaku motor na 2 gaźnikach 800ccm na serii skrzyni jechał 164km/h to all ale to tor prosty i dzida do przodu. Tak jak Art 126 pisze nie ma bata.....
  
 
Cytat:
2004-12-23 17:21:35, DaymoN pisze:
Witam Pana teoretyka .. co ma pojęcie teoretyczne bo praktyki no-comments czemu to nie zaglądasz na forum?


Cóż, nie każdy ma takie szczęście że składa razem z Chojnackim/Krawczakiem/Brymorą/Kałużą silniki 62-konne do jazdy na ulicę i jakoś nigdy nie ma czasu żeby pokazać wykresy z hamownii, mimo że je oczywiście posiada.
Cytat:
Cóż, daje Ci A-grupowy motor po panu Radtke skrzynie A-grupową i drogi schwepesie prosta 2km i jak mi rozwiniesz na końcu na tym konfigu 150km/h na oponach 135/70R13 to bierzesz motor i całego malca do domu jest twój, będzie ze mną Pan Radtke i jego motor, ty bierz kogo chcesz. Może wg obliczeń będzie i nawet 150km/h ale nie na A-grupowej skrzyni Kałuży!!! Nie ma takiej opcji!!!! NIE MA!!!! Znam przypadek po Krawczaku motor na 2 gaźnikach 800ccm na serii skrzyni jechał 164km/h to all ale to tor prosty i dzida do przodu. Tak jak Art 126 pisze nie ma bata.....


Nie ma sprawy - przyjedź tym malcem do Krakowa i rozpędzę go do tych 150kmh tyle że nie na prostym 2km odcinku ale z góry (ewentualnie na hamownii), bo piszemy tu o możliwości skrzynii, a nie silnika który nie jest w stanie pokonać oporów powietrza przy tej prędkości.
Jeśli dalej twierdzisz że nie ma takiej możliwości to nie wiem co myśleć o tej uczelni którą skończyłeś
  
 
Cytat:
nie wiem co myśleć o tej uczelni którą skończyłeś



Zawodówka jak zawodówka.....
  
 
Cytat:
2004-12-23 19:38:47, schwepes pisze:
Nie ma sprawy - przyjedź tym malcem do Krakowa i rozpędzę go do tych 150kmh tyle że nie na prostym 2km odcinku ale z góry (ewentualnie na hamownii), bo piszemy tu o możliwości skrzynii, a nie silnika który nie jest w stanie pokonać oporów powietrza przy tej prędkości. Jeśli dalej twierdzisz że nie ma takiej możliwości to nie wiem co myśleć o tej uczelni którą skończyłeś



Bo nie da się rozpędzić chociaż bym nie wiem co robił mówie o mozliwości skrzyni (dzisiaj rozmawiałem z Kałużą), ponadto przeczytaj co napisał Mitrok o prędkości....ja dzisiaj pojechałem na tą góre i z górki około 900m max miał 120km/h nie pojechał więcej, cóż....co do szkoły zostawie to bez komentarza ....
  
 
Cytat:
2004-12-23 19:59:22, Jesion128 pisze:
Zawodówka jak zawodówka.....



Ależ oczywiście panie doktorze....zawodówke to ty nawet za 10 lat nie skończysz bo tępych brzeszczotów jak ty nie nie nauczą tłuku fałszywy, hamski rowie. I nie obrażaj ludzi z zawódki bo właśnie Ci po zawodówie budują najlepsze motory do sportu....tłuczku....Nie masz co powiedzieć to nie zabieraj głosu włazidupo jedna....


[ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2004-12-23 21:29:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2004-12-23 21:32:39 ]
  
 
Cytat:
2004-12-23 21:26:43, DaymoN pisze:
Bo nie da się rozpędzić chociaż bym nie wiem co robił mówie o mozliwości skrzyni (dzisiaj rozmawiałem z Kałużą), ponadto przeczytaj co napisał Mitrok o prędkości....ja dzisiaj pojechałem na tą góre i z górki około 900m max miał 120km/h nie pojechał więcej, cóż....co do szkoły zostawie to bez komentarza ....


no cóż.. skoro ze 110-115kmh w maluchu z RC się zrobiło 120kmh w "drogowym", to poczekam aż się zrobi 150kmh

a przy jakich obrotach miałeś te 120kmh? 9000?
  
 
eh.....wylazi z was serio zgnilizna zamiast dyskutowac to uprawiacie chlew......
  
 
Chlew czy nie ale tekst byl konkretny hehe falsywy hamski rowie bede to musial zapamietac. co do predkosci i obrotow to nie zapominajmy ze neiktore liczniki naprawde bardzo przekjlamuuja.
  
 
Cytat:
2004-12-23 21:34:15, schwepes pisze:
no cóż.. skoro ze 110-115kmh w maluchu z RC się zrobiło 120kmh w "drogowym", to poczekam aż się zrobi 150kmh a przy jakich obrotach miałeś te 120kmh? 9000?



schwepes! Zadam Ci pytanie jechałeś kiedyś na takiej skrzyni? Na seryjnej nie problem na 3 biegu zrobić 100km/h!!! Zrobisz to na skrzyni od Kałuży?? Zgodnie z twoją odpowiedzią pojechałem, górka z Cz-wy i dzida za cholere nie pojechał więcej niż 120km/h nawet przed 120km/h.


[ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2004-12-23 21:42:06 ]