MotoNews.pl
  

Kultowe Auta PRL-u - Archiwum 2013 - Strona 33

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-03-15 16:18:00, camilovesky pisze:
Żal tylko, że Tarpan nie jest w wersji Pick-Up, bo kolor trafiony. [ wiadomość edytowana przez: camilovesky dnia 2013-03-15 16:20:17 ]


niestety w wersji pick-up.
  
 
Cytat:
2013-03-15 16:29:04, autaPRL-u pisze:
niestety w wersji pick-up.






Mówię o takim PickUp'ie
  
 
Jeżeli chodzi o najnowszą aktualizację,najbardziej cieszą mnie takie modele jak Tarpan 233 i Polski Fiat 126p Bombel.
Kolor Tarpana jest taki,jaki sobie marzyłem.
Trochę szkoda,że 233 będzie w wersji 237,bo oba Tarpany będą się zlewać po postawieniu obok siebie na półce.
ZIŁ będzie ciekawym dopełnieniem dla modelu 111 oraz innych wydanych już wcześniej limuzyn rządowych.
Zaporożec będzie czerwony tak jak wcześniej przewidywałem.
Kolor trochę do niego nie pasuje i moim skromnym zdaniem powinien być kremowy lub szary.
Co do Bombla,będzie on ciekawym uzupełnieniem dla wydanych już maluchów.
Szkoda tylko,że Fiacik będzie bardzo mały i prawie niewidoczny.
Ale jak to mówią - nie można mieć wszystkiego tak więc cieszę się z tego,co będzie.

Teraz tylko czekam na Beskida 106 i inne prototypy.
Coś czuję,że najciekawsze czasy jeszcze nadejdą
  
 
Co do ziła to niestety jak dla mnie to kolejny zapychacz. Pozostałe modele są ok szczególnie tarpan i maluch. Jestem juz ciekaw kolejnej aktualizacji. Model kolejny po maluchu wyjdzie w moje urodziny . I jeszcze jedno. Ciekawe czy DEA zmieni date pojawienia sie zaz-a? 1.05 to przecież swięto
  
 
Cytat:
2013-03-15 16:35:48, camilovesky pisze:
Mówię o takim PickUp'ie


Rzeczywiscie , przepraszam pomyliłem sie .
  
 
Super by było gdyby był w wersji kombi.
  
 
Cytat:
2013-03-15 16:43:31, piopio30 pisze:
1.05 to przecież swięto



Święto Pracy, więc chyba PRACUJĄ
  
 
Cytat:
2013-03-15 16:54:32, camilovesky pisze:
Święto Pracy, więc chyba PRACUJĄ


Ale kioski nieczynne.
  
 
Nastepnym wydaniem specjalnym bedzie autobus san. A w kolejnym czerwiec/lipiec co typujecie??
  
 
Cytat:
2013-03-15 17:04:05, autaPRL-u pisze:
Nastepnym wydaniem specjalnym bedzie autobus san. A w kolejnym czerwiec/lipiec co typujecie??

Ja mam nadzieje że to będzie Beskid
  
 
Cytat:
2013-03-15 17:06:34, piopio30 pisze:
Ja mam nadzieje że to będzie Beskid


Beskid bedzie raczej w normalnym wydaniu skoro PF 126p Bombel bedzie w normalnym .
  
 
Cytat:
2013-03-15 17:11:33, autaPRL-u pisze:
Beskid bedzie raczej w normalnym wydaniu skoro PF 126p Bombel bedzie w normalnym .

Sorki tak to jest jak się czyta tekst bez zrozumienia Co do specjalnego nr to można długo by gdybac nad modelami. Teoretycznie mógłaby się pojawic np. Nysa 522 słuzba więzienna. Ja jednak czekam na jakąś ciężarówkę oczywiście polską!
  
 
Cytat:
2013-03-15 17:21:11, piopio30 pisze:
Sorki tak to jest jak się czyta tekst bez zrozumienia Co do specjalnego nr to można długo by gdybac nad modelami. Teoretycznie mógłaby się pojawic np. Nysa 522 słuzba więzienna. Ja jednak czekam na jakąś ciężarówkę oczywiście polską!


Nooo fajnie by było gdyby była polska ciężarówka. Jednak Nysa wiezienna czy Żuk SW tez by mnie ucieszył.
  
 
Fiat na stronie KAP ma tablice białe z czerwonymi literami . Nie znam sie na tym , czy prototypy z tego okresu miały takowe tablice?
  
 
Aktualizacja nie bardzo mi się podoba. Ził praktycznie ten sam co był tylko ten jest po drobnym liftingu. Zaporożec może byłby i fajny gdyby nie ten kolor. I jeszcze te tandetne zrobione przednie kierunki.
Tarpan jest bardzo fajny, a Bombel to chyba jakaś pomyłka. Rejestracja nie ta, lusterka tez jakieś dziwne, ale najbardziej tandetne są te koła. I jet jeszcze jeden błąd. Żółty Bombel miał okna w zabudowie. Cóż Tarpana kupię na pewno a nad kupnem pozostałych modeli poważnie się zastanowię.
  
 
Cytat:
2013-03-15 15:39:04, Driftking pisze:
Ruszyłem głową i zauważyłem że kolega pisał po mnie dublując mnie. Czas sprawdzałem,mi taki przypadek nigdy się nie zdarzył!



I po co dyskutujesz jeżeli nie masz racji? Sprawdziłem od strony technicznej.
A tak całkowicie "OT"


Najważniejsze Przykazania Usera


Nie będziesz zawracał adminowi dupy nadaremno.
Czcij admina swego i polecenia jego bo możesz mieć gorszego.
Nie wyzywaj.
Nie spamuj.
Nie flooduj.
Nie wygaduj za plecami słów przeciw adminowi swemu.
Nie pożądaj władzy admina swego.



Ani żadnej funkcji, która jego jest.



-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Cytat:
2013-03-15 18:22:04, Kazik353 pisze:
Aktualizacja nie bardzo mi się podoba. Ził praktycznie ten sam co był tylko ten jest po drobnym liftingu.



"Po DROBNYM liftingu"? Najważniejsze ponarzekać...

  
 
Cytat:
2013-03-15 12:02:04, kap21 pisze:
ale powiedzmy sobie szczerze,że nr specjalny Star 200,Jelcz 003 straż pożarna,Star 660 papamobil mogłybyć już w skali 1/43.Wgl na allegro widziałem Ikarusa 280 w 1/43 ale za ok.400zł.Szkoda bo Żuka straż pożarną zrobili w 1/43 a Jelcza w 1/72,a wcale nie byłby taki wielki.

...a tak wygląda porównanie w/w Ikarusa 280 z Polonezem z serii KAP - skala 1:43



Cytat:
2013-03-15 17:27:44, autaPRL-u pisze:
Fiat na stronie KAP ma tablice białe z czerwonymi literami . Nie znam sie na tym , czy prototypy z tego okresu miały takowe tablice?

...zapewne jego rejestracja to S 042PR (czerwone lictery i cyfry na białym tle). W owych latach były to tzw tablice rejestracyjne próbne. Wydawane były na określony okres czasu. Wyróżnik S to województwo katowickie.
A tak na marginesie - ten "bombelek" z KAP-u ma kolor prototypu z szybkami w nadbudowie. O ile dobrze pamiętam i kojarzę to "bombelek" w prototypie bez szyb miał kolor bordowy albo stalowy ("zomowski").

I jeszcze moje fotki BESKIDA






[ wiadomość edytowana przez: Piotr1-60 dnia 2013-03-15 21:01:40 ]
  
 
Cytat:
2013-03-15 19:49:22, mAbZ pisze:
"Po DROBNYM liftingu"? Najważniejsze ponarzekać...



Drobny jest , tylko dach ten sam
  
 
Cytat:
2013-03-15 16:38:46, przemo93 pisze:
Trochę szkoda,że 233 będzie w wersji 237,



Błąd kolego, Tarpan 233 nie będzie w wersji 237 tylko w wersji standard! Trzy cyfrowy numerek nie ma nic wspólnego z typem nadwozia.

Jeżeli kogoś temat interesuje to proszę:

Cytat:
Oznakowania typów nadwozia
233/7s - standard
232/7k - kombi
233/7p(?) - pickup (metalowe burty)
233/7rs - skrzyniowy


Oznaczenia cyfrowe 233, 235, 237, 239 - oznaczają poszczególne wersje rozwojowe.
- 233 to najstarszy, "klasyczny" Tarpan (kierunkowskazy i klamki z fiata 125p klasyka itd)
- 235 - najprawdopodobniej pozostał prototypem, a do produkcji wdrożono tylko część z jego modyfikacji, jako model 237
- 237 - zewnętrznie Tarpan po liftingu - kierunkowskazy ze 126p, nowy zderzak i atrapa przednia (z czasem także błotniki z przetłaczanym rantem, ale nie od razu!)
- 239 - diesel

239 występował tylko jako standard i skrzynia

I jak wspominałem - jeżeli przed oznakowaniem literowym pojawiła się litera F (F233, F237) oznaczało że pojazd jest wyposażony w silnik Fiata

Cytat:
- standard ("podstawowe", z przesuwną ścianką) z plandeką lub hard-topem
- kombi (czyli bez ścianki wewnątrz; z zabudowanym na stałe tyłem)*
- pick-up
- skrzyniowy.
numerek nie miał nic wspólnego z typem nadwozia




Cytat pochodzi z forum nysavan.mojeforum.net, o Tarpanach opracowane przez Dziwnego Maga i przeze mnie.


[ wiadomość edytowana przez: monter410 dnia 2013-03-15 22:59:20 ]