Polonez za 150 tys - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mysle ze trzeba zalozyc inny watek bo sie OT zrobil duzy.
I tam wypisywac roznice miedzy poldkiem 2.0 grupy II IV i B
Moze i rzeczywiscie polonez grupy II mial poszerzenia a grupy IV nie.
Skladajac fakty w jedna calosc tak wlasnie wychodzi.
  
 
przyglądam się waszej dyskusji, i panowie respect dla waszej wiedzy.

ale i ja może coś dodam.
oglądam sobie klip z rajdu festiwalowego (kiedyś był na F&F) i w roku '88 Pn pomalowany był na żółto w czerwone pasy i nie miał poszerzeń błotników, więc nie wiem czy był to 1600 czy 2000.
na filmie pojawia się również żólty PN w niebieskie pasy z poszerzeniami (ale nie wiem z którego roku to ujęcie było). może jak by któryś z was to obejrzał to coś byście powiedzieli więcej niż ja
  
 
Jojo a masz możliwości wrzucenia tego na jakąś stronkę albo cuś?

Orzech racja tak będzie dobrze Ja wrzucę przy okazji listę homologowanych aut od 1961 roku
  
 
samochody z klipu o którym mówicie pochodzą najprawdopodobniej od prywatnych kierowców
Wyjątek stanowi jedno ujęcie żółto-granatowego Peloponeza który jest na bank z fabryki (OBRSO)

P.S
Postaram się wkrótce załączyć zdjęcia mojego auta do którego dołączyłem orginalne poszerzenia błotników
  
 
Zgadzam sie z winiarem jedynym polonezem z obrso jest zolto granatowy poldek z poszerzeniami reszta polonezow to auta prywatne wystarczy poptarzec na rejestracje na tych autach.
Mam ten filmik zaimuje 24MB wiec poczta nie wysle a nie mam mozliwowsci wrzucenia tego na serwer niestety
  
 
ten obr-owy ma próbne numery, a te prywatne poldki to malowane były przez właścicieli czy może były to odkupywane od fabryki samochody w starszych barwach?

ten film jest jakiś dziwny, nie można zapisać zrzutu ekranu.
  
 
efesowiec
spróbuj emulem
  
 
ten jaśniutki żółty w czerwone pasy to jest moim zdaniem pomalowany poprostu specjalnie z zachowaniem "stylu" OBR-SO
  
 
film wrzuć TUTAJ
a potem daj linka na forum...

(7dni wystarczy żeby chociaż częściowo się rozszedł)
  
 
Chyba go gdzieś widziałem, faktycznie tylko jeden jest chyba fabryczny.
  
 
Cytat:
2005-11-10 19:34:28, Jojo pisze:
ten obr-owy ma próbne numery, a te prywatne poldki to malowane były przez właścicieli czy może były to odkupywane od fabryki samochody w starszych barwach? ten film jest jakiś dziwny, nie można zapisać zrzutu ekranu.



Wydaje mi się że Ci którzy nie mieli szans na to aby jeździć w teamie fabrycznym budowali auta z seryjnych które malowali na różńe sposoby także wizualnie b podobnie do aut fabrycznych
Poza tym auta które były wysłużone w fabryce czyt. "zabite" zostawały odsprzedawane prywatnym kierowcom
  
 
Ciekawe czy "zabite" wersje 2000 FSO wypchnęło do prywatnych kierowców, czy je zupełnie zlikwidowali (wybebeszając to co się jeszcze mogło przydać, a resztę wywalając na złom)??
  
 
Na koniec zamieszzcam zrzut ekranowy z rajdu Polski 1986 (na 90%), na zdjęciu widać Borewicza w wykonaniu C-klasa, ale z nadkolami i szerokimi ATSami


Mam jeszcze drugie zdjęcie z drugim Polonezem numer 14 - z Szerlą za kierownicą. Po numerze 9 wnoszę, że to samochód Mariana Bublewicza, kierowcy numer jeden w FSO SPORT, dysponującego namocniejszym Polonezem wśród kierowców fabrycznych z FSO.

[ wiadomość edytowana przez: eFeSOwiec dnia 2005-11-11 10:54:56 ]
  
 
odswiezam watek, mialem probelm z netem ale juz wszytsko ok jutro postaram sie ten film wrzuc zeby kazdy mogl sciagnac.
Narazie podam linki do dwoch ciekawych skanow artykulow, jeden skan z serwisu poloneza rally ktory kiedys obiecalem.
Na drugim skanie warto zwrocic uwage na pierwsze zdjecie gdzie widac troche zmieniona deske rozdzielcza

pierwszy sakan
drugi skan
  
 
NA TEJ STRONIE
Widac poloneza rajdowego z kwadratowymi swiatlami, postaram sie jakos niedlugo zamiescic skan z motoru zdjecia takze poloneza rajdowego z kwadratowymi swiatlami. Na tej stronie widac jeszcze wmiare dokladnie deske poloneza grupy B lub grupy II
  
 
Cytat:
S vozem také jezdili Marian Bublewicz a Holowczik



Myslalem, ze umre ze smiechu! Holowczik
  
 
Kiedys wrzucalem ten skan na forum ale moze nie wszyscy maja, artykul poswiecony zastosowaniu wtrysku w polonezie rajdowym.
skan
  
 
Te dwa skany są rewelacyjne To tylko dowodzi faktu, że FSO SPORT było działem z prawdziwego zdarzenia. Pełen profesjonalizm NIe widzę jednak tego Poloneza z kwadratowymi światłami.
  
 
Właściciel tego Poldka za 150.000zł wpisał się niedawno w naszej księdze gości.
  
 
Cytat:
2005-11-26 16:16:17, mati_lecha pisze:
Właściciel tego Poldka za 150.000zł wpisał się niedawno w naszej księdze gości.


Hehe jasne - to na szczęście nie Piotr Zaleski, a z treści wpisu wnioskuję że to jakiś młody człowiek i do tego z fantazją w głowie