| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cesar TOYOTA DRIVER corolla E11 małopolska | 2006-05-16 12:00:52 ile kosztuje montaż klimatyzacji do corolli -chodzi o samą robociznę?
ile kosztuje używana klimatyzacja (komplet), gdzie można ją kupić? czy wogóle się opłaca ją montować , w ASO krzyczą 5000 tyś. Proszę o odpowiedź? |
kajjo TOYOTA DRIVER Toyota RAV4 Kraków | 2006-05-16 19:35:54 Sam montaż klimatyzacji to 500 zł + czynnik R134a - 90 zł.
Nie wiem ile kosztuje używana klimatyzacja bo nie sprzedajemy używanych części - do tego modelu Corolli ciężko będzie zdobyć używkę. Kilka razy widziałem na allegro ale do modelu E12 i ceniono sobie od 2000 zł. A czy opłaca się montować to zależy kto ile ma kasy na zbyciu bo faktycznie komplet samych części to ponad 4000 zł. |
profesorr TOYOTA DRIVER landcruiser ,coro ... okolice brzeska | 2006-05-18 21:34:27 Cromm,na alegro mieli nowe do e 10 po 1800kpl ale już sie podnieśli na 2600 też o tym myśle |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-05-18 22:17:40 po co mi klima, i ciezszy silnik jak nie mam wspomagania
Szkoda zachodu |
profesorr TOYOTA DRIVER landcruiser ,coro ... okolice brzeska | 2006-05-18 22:22:46 pompe do benzyny mam tylko reszta..... |
profesorr TOYOTA DRIVER landcruiser ,coro ... okolice brzeska | 2006-05-18 23:04:00 tzn,do silnika benzynowego |
piwalek Carina E Sportswagon Kraków | 2006-05-22 17:56:22
Witam Byłem w sobotę. To co wyżej 130 razem z płynem Toyoty. Nie powiem mechanik się starał nawet koła przykręcił mi kluczem dynamometrycznym co jak 20 lat jeżdżę jeszcze mi się nie zdarzyło. Pogadać z kajjo tez można - znalazł mi nawet w magazynie nowy haczyk do podpórki klapy urwany kiedyś przy montażu chłodnicy.
Póki co - mogę polecić z czystym sumieniem. Jak w bardziej skomplikowanych naprawach - może kiedyś zobaczymy. Pozdrawiam |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-05-22 19:46:12 Niewątpliwie jest to jedyny serwis w którym ludzie znają sie na toyotach, i nie tylko na tych nowych doświadczenie robi swoje na pewno
|
cesar TOYOTA DRIVER corolla E11 małopolska | 2006-05-22 20:36:05 mam jakieś dziadostwo dotyczące przeglądów w toyotach karolinach co 15.000 tyś km. są tam modele AE111 i chyba EE111.
z tego co wiem Cromm o to pytał. jak podasz ile masz kilosów to ci napisze co należy zrobić.pozdro. aaa i podziekowania dla kajjo za udzielenie szczegółowej informacji dot. klimatyzcji. Prośba - kajjo napisz ile kosztuje przegląd karoliny przy 120.000 tyś i przy 135.000 tyś (oczywiście z wymianami płynów itp) |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-05-23 10:42:57 Ja mam taką sciąge która obejmuje wszystkie corollki chyba do 300tys km ale dalej i tak jest schemat taki sam .
U mnie tylko zmienia sie to ze swieczki wywalam co 10tys km a nie tak jak instrukcja każe, a filtr paliwa co 20tys. Tearz tylko olej i filtr paliwa za rok wszystkie płyny ustrojowe i przypuszczam ze hamulce też i zmienie na podobno fantastyczne EBC wentylowane i nawiercane ktorymi naprawde mozna hamowac przy predkosciach rzedu 150km/h do tego kloce tez EBC zielone. |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2006-05-23 10:54:31
hmm, a normalnymi nie można?? nie odczuwam jakichś problemów z hamowaniem w tym zakresie prędkości...
a nawiercane, czy nacinane tarcze pokażą Ci jak szybko mogą sie kończyć klocki... 10kkm? 15kkm? różnie bywa
chyba że wiercone tarcze i klocki Kashiyamy - wtedy powinny 30kkm pociągnąć... pzdr |
profesorr TOYOTA DRIVER landcruiser ,coro ... okolice brzeska | 2006-05-23 11:55:07 Wielka ta góra |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-05-23 12:08:34
Najwazniejsze jest bezpieczenstwo i na klockach czy na gumach to ja staram sie nie oszczedzać. Kashyamy i standardowe klocki nie wytrzymują naprawde ostrej jazdy i ostrego hamowania przerabialem to w tamtym roku, wioząc rodząca szwagierke na odcinku 20km. Po ok. 6km nie było juz czym hamować wszystko bylo tak nagrzane ze szok a do tego 5 osob na pokladzie.... Deptałem naprawde mocno w pewnym momencie czulem sie jakby to porownac jakbym hamował moja rolke przy zgaszonym silniku heheh Najlepiej sprawdzic to mozna jadac autostrada z predkoscia ok. 180km/h i mocno hamowac do 100km/h tak z 3 , 4 razy a niekiedy wiecej jak jakis maruda wlecze sie lewym pasem .... Poza tym daje sobie łeb uciać ze hamowanie z 170km/h do zera wykonczy orginalne tarcze i klocki nawet niech to beda kashyama...
pozdroweczka |
kajjo TOYOTA DRIVER Toyota RAV4 Kraków | 2006-05-23 16:58:51
Cennikowy koszt przeglądu dla Corolli: 1) 120 tys km: robocizna 323zł + filtr oleju 33 zł lub 15 zł (zamiennik)+ olej np. Mobil1 5W/50 3,1 litra x 39zł + płyn hamulcowy 23zł (0,75l DOT4) + płyn chłodzący 65zł (5 l) + świece zapłonowe 4x12,50zł 2) 135 tys km: robocizna 244zł + filtr oleju j.w. + olej j.w. + olej skrzynia biegów np. VS200 135zł (2 litry) + filtr powietrza 60 zł lub 35 zł (zamiennik) |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2006-05-23 21:06:33
jak na mój gust, to owszem, masz rację, nie zmienia to jednak faktu, że najlepiej na hamowanie wpływa zwiększenie powierzchni tarcia - czyli większy klocek, i większa tarcza
koszty kosmiczne... ja założyłem tarcze brembo i klocki ferodo premier... jest ok, nawet kilka ostrych hamowań np ze 180 na 60 na tirze wlokącym się pod górę nie zaszkodziło im... a wszystko dzięki chłopakom z wrocławskiej bo tarczki wytoczyli suuuper
pzdr |
Linek TOYOTA DRIVER E11 2.0 D4D Łódź | 2006-05-24 12:09:09 Ostatnio do corolli E11 założyłem klocki od cariny bo mają dużo więcej powierzchni tarcia, klocek bardziej wypełniony jest okładziną a pasuje bez żadnych problemów, założyłem w 20 minut pod blokiem
Może powinieneś spróbować Cromm czy do twojej rolki też będą pasować, najlepiej jest się wybrać ze starym klockiem, koszt niewiele większy a zawsze lepiej hamuje |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2006-05-24 16:19:11
Wielkość klocka i powierzchnia tarczy z jaką się styka jest scisle okreslona i jeśli przy wiekszym klocku nadmiar ciepła nie zostanie odprowadzony w takim stopniku z punktu zetkniecia klocka z tarcza i można odnieść skutek odwrotny do zamierzonego. Wg. mnie takie eksperymenty to igranie ze swoim zdrowiem i życiem
poza tym samo zalozenie klockow to jeszcze nie jest problem dochodzi do tego przesmarowanie zaciskow, a zakladanie nowych klockow na porysowane tarcze z rantem wg. mnie mija sie zupelnie z sensem.. |