MotoNews.pl
  

Elektryczna pompa paliwa pytanie - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No to wsadzam trojnik przed gazniki albo pomiedzy gazniki, najwyzej troche go zgniote na kroccu przelewowym - widocznie w ritmo pompka miala przelew...
Dzieki za pomoc!
  
 
Yapko , jak po testujesz z tym trójnikiem to daj znać czy pomaga , ewentualnie walnij foto w którym miejscu go umieściłeś , pzdr
  
 


U mnie trojnik jest w tym miejscu, gorny przewod to zasilanie z pompy a dolny to powrot do zbiornika
  
 
Odkopuje trupa mam pytanie mam elektryczną pompę paliwa z uno 1.0 na gaźniku mniej więcej o takąhttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=587604941 i zastanawia mnie czy dała by ona rade z 1.8 dohc?? Gra warta świeczki czy od razu kupić zewnętrzną pompę?? a z tą dać sobie spokój ??
  
 
Odkopuje temat i pytam.

Chce zamontowac elektryczna pompe paliwa do fiata 126p bo seryjna mi nie wyrabia powyzej 6 tys. obr/min , silnik sie muli i przerywa. Tak wiec znalazlem dwie pompy paliwa do gażnikow i mam pytania:

-ktora bedzie lepsza

-jak zamontowac pompe poziomo czy pionowo (wydaje mi sie ze poziomo ale moze ma ktos inaczej i mu tez dziala)

-moze juz ktos z was mial do czynienia z tymi pompami i moze cos o nich powiedziec.

pierwsza no name.

http://www.pompypaliwa.istore.pl/sklep,2130,,,03,,pl-pln,360770,0.html

lub druga pierburg, ta za 119zl

http://motomaximus.pl/pompy-paliwa

Sklaniam sie bardziej ku temu pierburgowi (wyzsze cisnienie i wydajnosc).

Taka mała ciekawostka:

dane techniczne pomp pierburg cz.1

dane techniczne pomp pierburg cz.2


[ wiadomość edytowana przez: zolo dnia 2009-07-25 12:07:30 ]
  
 
poziomo i najlepiej nie wyzej niz dno baku, najlepiej ponizej
  
 
Cytat:
2009-07-25 12:14:41, flapjck1 pisze:
poziomo i najlepiej nie wyzej niz dno baku, najlepiej ponizej



A dlaczego? Ja mam pierburga i jest zamontowany wyzej niż bak, wszystko jest ok, można jeździć nawet jak w baku są 3l paliwa
  
 
Wtedy Ci na pewno nie spłynie paliwo z pompy i pewnie trochę dłużej pożyje
  
 
święta prawda mój no name padł prawdopodobnie od za wysokiego zamontowania ;/
  
 
No tak, tylko ze po dłuższym postoju auta, po włączeniu pompy nie mija nawet pół sekundy żeby zrobiła "ciśnienie w układzie" poza tym montaż pompy poniżej dna baku, to wychodzi gdzieś na poziomie miski olejowej chyba
  
 
no wlasnie w maluchu nie ma gdzie zamontowac pampy tak zeby byla ponizej baku, no chyba ze zbiornik ma sie na tylnej kanapie . Ja chyba zamontuje w komorze silnika w najnizszym miejscu po lewej stronie ale jeszcze to przemysle.
  
 
jak sie tak bojicie o splywajace paliwo to wystarczy zalozyc zaworek jednokierunkowy ponizej pompy i sprawa zalatwiona
  
 
zaworek kierunkowy i filtr przed pompe to i tak zaloze
  
 
takie małe pytanko co do sposobu mocowania zewnętrznej elektrycznej pompy paliwa, ma znaczenie czy będzie pionowo, poziomo czy po skosie. Druga rzecz czy jak będzie w komorze silnika a bak z tyłu będzie miało to wpływ przy załączaniu pompy, by nie pompowała powietrza.
  
 
jak zewnętrzna to musi być poziomo i najlepiej przy baku jak najniżej tzn na wysokości dna
  
 
Ja mam pionowo i pompka daje rade tylko trzeba dobrze odpowietrzyć.
Pozdrawiam!

WIk
  
 


Daje sobie bezproblemowo radę.
  
 
a jak z odległością od baku?? bo w maluchu jest blisko, a w 127 chciałem pompę dać w komorze silnika nie musiał bym dodatkowych kabli ciągnąć.
Co rozumiesz o odpowietrzeniu??
  
 
pompa nie chce za bardzo ciągnąć paliwa z baku, pytanie czy pompa za słaba czy musi być bliżej baku??
  
 
A jest zalana paliwem?