Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2010-02-15 19:15:42
roznice jakie napotkaliscie wynikaja prawdopodobnie z tego ze do skrzyni 131BB1A1005 zalozyliscie dzwon ze 131AB1A1005, roznica jednej literki i rocznika {przed i po polowie 1977roku, po wprowadzeniu 2.0} robia roznice w rozmiarze lozyska, i rodzaju walka wychodzacego ze skrzyni... tak sadze ![]() tu foto tej "nietypowej" skrzynki ze 131 ktorej dzwon wymaga przerobienia dolnego lozyska., ja mam ten sam numer na skrzyni z argenty i na dzwonie ze 131, wiec mam nadzieje ze ominie mnie przerabianie obudowy ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2010-02-15 19:18:36 ] |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2010-02-19 07:03:31
auauauaaaa ![]() |
faownik81 F&F Wolny Słuchacz :) FIAT CC / 900 Pionki | 2010-02-19 16:32:33
Troche razi.... ![]() |
![]() Bubu125 VW Golf III Fiat 125 Nowy Wiśnicz | 2010-02-20 11:18:03 Mnie nie razi .... ![]() ![]() ![]() |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2010-02-20 15:26:49 przykre . |
![]() Lukasz-PTK Polonez 2.0/TC/MPI Białystok | 2010-03-13 12:18:29 Panowie Historię zostawmy historykom ![]() ![]() ![]() ![]() a tak wygląda od M42: ![]() Jak widać w M44 szybciej spotyka się drugi z trzecim, nie wiem czy to poprawia obniżenie maksymalnego moment, ale pewnie jakiś cel w tym mieli by to przerobić. Osobiście na początku się troszkę ![]() ![]() ![]() Ale to nie wszystko zakupiłem sobie jeszcze kolanko z Argenty by wydłużyć troszkę dolot powietrza, a zarazem by auto czerpało zimniejsze powietrze zza reflektora bardziej nastawiam się na moment a czy to coś da, zobaczę ![]() ![]() |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2010-03-13 23:03:17
łod a loł kułaliti wędlina from wilydż |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-03-14 12:30:34 Jakbyś się Pomarańczowy zapoznał z projektem to byś wiedział ![]() że to: dwa zero osiem fał turbo loł budżet projekt ![]() |
![]() Lukasz-PTK Polonez 2.0/TC/MPI Białystok | 2010-03-14 12:37:06 Kania może napiszesz coś o swoim projekcie ![]() ![]() |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-03-14 12:44:52 Ja ten projekt wspierałem tylko know how.
Prowadzeniem, wykonaniem i uruchomieniem zajmowały się inne osoby i może one się tu wypowiedzą co z czym połączyli i jak ![]() |
![]() Bubu125 VW Golf III Fiat 125 Nowy Wiśnicz | 2010-03-14 12:58:35 No jak ktos chce cos wiedziec to sie podziele bo robilem przy tym i jeszcze kilka osub.... |
![]() Lukasz-PTK Polonez 2.0/TC/MPI Białystok | 2010-03-14 12:59:09 Kania, ale mi się obiło coś o uszy o fiacie 2,0 16V Turbo ![]() ![]() |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-03-14 15:03:14 Aaaa..., tak robi się taki projekt. Na razie nie ma się czym chwalić na razie przebudowa zawieszenia przedniego i układu kierowniczego.
Jak będzie się czym chwalić to wrzucę do mojego tematu o nim. P.s. Na razie silnik spięty ze skrzynia na "dużym" sprzęgle i rozrusznikiem planetarnym i czeka na przygotowanie nadwozia i dokończenie montażu. Co do kolektora wydechowego z is to do fabrycznego 2.0 8v i "zgrzebnego" 1.6 8v jako zamiennik żeliwiaka może być. |
![]() swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-03-17 23:27:16 potwierdzam że kolektor 1.6 is świetnie się sprawdza w nieco zgrzebanym 1.6 ![]() Jak ktoś chce coś więcej wiedzieć w sprawie tego turbo 8v niż tu napisałem , to pytać o konkrety ![]() Kurde , Kania_ zamrodować to mało bo ten projekt miał jeździć juz 2 lata temu i poustawiałem juz kilka VTECów na objechanie i nie mogę się doczekać ![]() |
![]() Lukasz-PTK Polonez 2.0/TC/MPI Białystok | 2010-03-18 16:49:35 Ja to puki co nie porywam się na temat Turbo, 16V jak ja zrobię to będzie dobrze Czyli w 1,6 się sprawdza, więc zobaczę jak w seryjnym 2,0 się sprawdzi mam nadzieje, że nie przymuli ![]() ![]() |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-03-19 00:29:35 Spoczko Święty projekt, już, już i tuż, tuż. ![]() |
![]() swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-03-21 11:15:19 Kolejny ciekawy projekt , zdjęcia szpiegowskie ![]() Fotka kolektora z tipo z przepustnicą po drugiej stronie - gniazdo przepustnicy jest wspawane z poloneza GSI: ![]() Przepustnica ma docelowo być większa z jakiegoś Opla na multecu lub z tego co wiem to pasuje ponoć z Daewoo Nubiry ![]() Alternator z poloneza z kołem z opla z silnika z22se - pasuje ![]() ![]() A tutaj trzeba się zmieścić z wydechem ![]() ![]() A Kania - jak nie skończysz projektu do wakacji to wpadam z Miśkiem , Bubu i Rudym i sami to wrzucimy do twojej budy ![]() [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-03-21 11:17:19 ] |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-03-21 11:33:41 Do wakacji to praca ma być obroniona ![]() Tak więc kant będzie po badaniach stateczności i kierowalności ![]() |
![]() swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-06-13 21:47:40 No to czekam na wyniki , w miedzyczasie przygotowywuję głowicę 16v pod dohc:
Spawany kolektor na razie seria z turbo: ![]() ![]() ![]() ![]() Dolne runnery pochodzą z coupe turbo - co najciekawsze są inne jak zwykłe n/a - po pierwsze mają większą średnicę, po drugie w innym miejscu gniazdo wtryskiwacza - turbo ma bliżej głowicy. To tak jako ciekawostka Tutaj już próba przepustnicy - słuszny męski wymiar - fi 60 z nissana 100nx GTI - SR20DE. ![]() Przy okazji z listwą paliwa wyszły ułamki i musiała pójść z n/a 16v, z turbo nie ma możliwości przerobienia prostym sposobem i nie siądzie w żaden ludzki sposób ,a z tipo 8v ma inny rozstaw,zresztą ta z 16v też musi zostać przespawana i skrócona. Fotki wkrótce. [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-06-13 21:49:40 ] |