[Wydech] - inny tłumik i różne przeróbki - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kiedys chcieli 160 na allegro chodza po 170. A teraz 180. Ale moze byc ciekawy ten tlumiczek.
  
 
Czy ktoś ma w swoim poldolocie wydech od Tekla Motorsport
Jeżeli tak to proszę o kilka słow na jego temat
Czy zaszły jakieś zmiany po jego zamontowaniu

Pozdrawiam
  
 
to produkują tekle do poloneza/fiata 125p ?
słyszałem ze robia tylko do malucha
  
 
ja mam ten tlumik. Jest delikatna zmiana dzwieku na szczescie nie zbyt glosny. Ja wiem czy on cos zmienia??? moze ciut lepiej ciagnie. Ale trzeba wywalic jeszcze pozostale dwa tlumiki, a wtedy efekt napewno lepszy.
  
 
Koniu jeśli chcesz zobaczyć oferte tych tłumników to zobacz sobie na stronce[URL=http://www.tekla-motorsport.1000lecie.pl]

Mają niezłe ceny dlatego poruszyłem ten temat
  
 
nie kupujcie tego Voyteck kupił, założył i z tego co widziałem wczoraj, to już końcówka zaczyna rdzewieć, bo jakieś takie rdzawe przebarwienia widać na chromie, efekt dźwiękowy słyszalny tylko na postoju (na wolnych obrotach trochę burczy). Wiem, że nie chodzi o to, żeby tłumik sportowy był głośny, ale jak już go ktoś tak nazwał, to niech się chociaż trochę odróżnia od seryjnego podczas jazdy.
  
 
Burczeć burczy, Ale jakosć naprawde kiepska...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
hehe to nie rdza od tlumika. Wszystkie rury i tlumiki mam tak pordzewiale ze strach. Po wczorajszym zlocie mysle se cos tu nie tak. Zauwazylem ze strasznie duzo wody mi wylatuje z rury (nie wiem czemu?? Jak ktos wie to czekam na sugestie) i wlasnie ta woda ma taki rdzawy kolorek; wypulkuje cala rdze z tlumikow. Po przetarciu szmatka znowu odzyskalo swoj pierwotny kolor i nalot zniknal. A pozatym za te pienieadze to mi i tak wszystko jedno.
  
 
Wiem wiem stary post ale mam pytanko ajk tam ten tlumik od "wiedzmy" tekli jeszcze sie nie rozpad bo troche czasu mineło bo jka jest wporzadku to tez zamowie sobie bo mi sie ostatni rozpada
  
 
jeszcze jezdzi i po przetarciu szmatka wyglada ja nowy .
A wykonanie no coz... jaka cena...
  
 
Zgadzam sie z przedmowca, narazie nie ma dziur
  
 
Hej

Ostatnio mysle nad jakas modyfikacja wydechu.Chce aby byl bardziej glosny.Myslalem o tym azeby w miejsce srodkowego wstawic rure a zamiast koncowego przelotowy od starego Poloneza.Wczesniej juz wywalilem katalizator i mam tlumik od starszego Caro.Chce sie dowiedziec czy bedzie to glosniej chodzic i czy co najwazniejsze nie zamuli mi samochodu.A moze sa jakies lepsze rozwiazania, oczywiscie ktore nie wymagaja duzych nakladow finansowych
  
 
Ja od paru dni smigam z rura zamiast koncowego - chodzi troszke glosniej, ale nie jest to w zaden sposob uciazliwe.
  
 
A tak bardziej serio - zdaje sie KEEN ( sorry jezeli sie myle...) wspominal cos o gościu który robi układ wydechowy UWAGA - Podwójna rura gięta od kolektora ( bez dwururki - spaliny sie nie mieszają!) do samego końca samochodu - BEZ TŁUMIKÓW
To musi mieć ciekawe brzmienie......
  
 
No ja dzisiaj założyłem Teklę i jak narazie daje bardzo miły bas nie tylko podczas jazdy lecz takze podczas postoju. ZDECYDOWANIE źle wygląda chromowana końcóka tego tłumika. Nie dość, że jest za małej śednicy to jeszcze jest osadzona zdecydowanie za nisko. Dobrze, że ze starego tłumika została mi chromowana podgięta śliczniutka rura.... i od razu idzie do wspawania w najbliższych dniach. . Krótko mówiąc pojeździmy -zobaczymy.... a koszt niewielki bo za tłumik dałem 80 zł... co prawda po znajomosci.
  
 
Witam.
Czy ktoś z was kiedys kombinował np. przy własnych przeróbkach wydechu jakies tam dospawanie końcówki rury do tłumika lub wyciecie jakieś tłumika ( chodzi mi o DF).lub tym podobne sprawy.
Orientujecie sie czy można kupić plastykowe nakładki na progi ale polonez? lub czy pasuja od poloneza te progi?
POZDRAWIAM

[ wiadomość edytowana przez: BIAŁY dnia 2004-03-14 13:11:59 ]
  
 
pasowac nie pasuja ale da sie przerobic...
zajebsty efekt samochodu sportowego jest jak zrobicz taki wydech: kolektor gsi, pierwszy tłumik pn caro bez kata, 2 tłumik pn/caro.
konczy sie nad mostem ale brzmi naprawde sportowo...
  
 
Mój brat zafundował sobie tłumik KM do DF. Przelotowy tyle że wlot i końcówka mijają się.
Wawalił końcowy, założył nowy nabytek i..... nic. Żadnego efektu.
Troszkę się zdenerwował i z tego wszystkiego wywalił przedni i zamiast niego wspawał rurę.
Dźwięk przerósł najśmielsze oczekiwania. Przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu do czterech tysięcy delikatny basowy pomruk, który nie odbiega zbytnio w dB od oryginału.
Dopiero po przekroczeniu 4tys., lub gwałtownym wciśnięciu gazu ryczy jak rasowy Rajdowy FIACIOR - miód dla moich uszu.
A wszystko za 180PLN + spawanie 20.
  
 
No widzisz vazyl-180zł+20 spawanie...A ja śmiem twierdzic,że bardzo podobny efekt byłby po pozostawieniu tylnego tłumika fabrycznego i wywaleniu środkowego...I mamy jakieś 25zł+20 spawanie A reszta na piwko i gazik
  
 
Ja w swiom poldku zastapilem pierwszy tlumik koncowym przelotowym . W DF jest identyczny wydech wiec powinno zagrac. Daje fajne brzmienie.