Najstarszy i najmlodszy Polonez i 125p wsrod nas - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-11-26 23:57:08, hetman pisze:
Tak. Tylko ze w traktcie "remontu" prawie wszystkie elementy wnetrz i blacha zostali usuniete. Tylko zostalo oryginalny silnik, skrzynia, most, itd. Nawet szybe zostale wymienione. Czyli tyle wazne elementow stracone. Pozatym remont nie bylo zbyt profesjonalnie zrobione... Ale silnik, full wypas!!!!



Zastanawiałem się nad nim, a kiedy już podjąłem decyzję o kupnie i zadzwoniłem by się umówić, okazało się że auto sprzedane - kupił ktoś z warszawy

-----------------
Może i stary, ale za to brzydki.
  
 
Skoro tak to ja staje do konkursu na najmlodszego rovera

Plus rocznik 97'
Pierwsza rejestracja 01.10.1997
Numery nadwozia : SUPB01ELBVW111990
Numer silnika: 14K4FK75516829
  
 
Cytat:
2006-11-27 09:16:43, Senn_PTK pisze:
Skoro tak to ja staje do konkursu na najmlodszego rovera


Farciarz, Pistacja jest starsza o 1831 nadwozi i 80 silników

Ale seledynowy spokojnie wygra konkurs na najstarszego dziadka ze stajni FSO Powertrain Ltd.:
Nadwozie: SUPB01EKBRW695280
Silnik: 14K4FH57881831
AD: 1994
 
 
Bolo ostatnio kupił bardzo wczesnego rovera - o ile dobrze pamiętam zdjęcia z giełdy F&F, to jeszcze ma szerokie fotele.
  
 
Ja mam ciągle dowód, podłużnicę i blachy od składaka - wąskiego caro, VIN rok 80, pierwsza rejestracja 1995

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2006-11-27 11:21:33, OLO pisze:
Ja mam ciągle dowód, podłużnicę i blachy od składaka - wąskiego caro, VIN rok 80, pierwsza rejestracja 1995


a podłużnicę odcinałeś po spawach wykonanych podczas przewałki nadwozia, czy wybrałeś jakiś inny tor cięcia blach?
 
 
W gratisie jest kawałek przegrodu czolowej, podłogi i belki przedniej

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2006-11-27 09:16:43, Senn_PTK pisze:
Skoro tak to ja staje do konkursu na najmlodszego rovera Plus rocznik 97' Pierwsza rejestracja 01.10.1997 Numery nadwozia : SUPB01ELBVW111990 Numer silnika: 14K4FK75516829


Sa znane sporo mlodsze - jak chocby moj egz. i Adamadn, a byly jeszcze z 1998 r.
Najstarsze sa sporo wczesniejsze od autka Robrega - o jakies 50k.

Pozdrawiam
Adamus
  
 
jak to szło w nic śmiesznego? "i znowu drugi, w podstawówce drugi, w pluciu do sufitu drugi, w szkole filmowej drugi i tu też... znowu drugi..."
 
 
więc ja startuję w konkurencji na najmłodsze Caro MR93 :
SUPB01CEHVW869562
silnik CEO359396
rok produkcji 1997, data sprzedaży 5.03.1997

BTW - czym różni się VIN w plusach ? z tego co widzę, to numer kolejny nadwozia jest jakiś niższy ?.. .. u mnie jest te 870 tys a plusy które widziałem mają od jakiś 100 tys ..
  
 
Wiem, wiem adamus, ale przez chwile bylem najlepszy hehe. Ciekawe kiedy dokladnie zszedl ostatni rover. Jaki to miesiac? A tak wogole to jak spotykam plusoroverka z 98 roku to z reguly jest to atu. Czyzby rabali tylko sedany na koniec produkcji?


Robreg, 80 silniczkow to bardzo blisko Nasze poldki sa jak bracia

[ wiadomość edytowana przez: Senn_PTK dnia 2006-11-28 07:19:13 ]
  
 
Abstrachując od tematu to Polski Fiat 125p ma już 39 lat !!!!
"Szkolny montaż licencyjnych Polskich Fiatów rozpoczęto 28 listopada 1967 roku. Do końca tegoż roku wykonano 75 pojazdów. "
Żródło
  
 
Za rok to będzie co świętować Szkoda że znowu na jesieni można by było przejechać się kolumną
  
 
a moja byla przejsciówka jak sie prezentuje moze byla jedna z ostatnich bo miała klamki czarno-srebrne
rok 1990.
nr nadwozia: SUBP01ABF00435814
nr silnika: 0520073
pierwszej rej. nie znam
spisane z umowy sprzedazy mam nadzieje ze bez blednie
  
 
To i ja dopiszę swojego:
buda: SUPB01CBH00631926
motor: CB0138965
wyprodukowany: 11.01.1994
kupiony: 12.01.1994
pierwsza rejestracja: 13.01.1994

nie miał nakładek na progi, za to kanapowe fotele

ciekawym dziwolągiem było caro z 93(wrzesień albo październik), metalowe podszybie, brak daszka plastikowego na masce, szeroki zawias i okrągłe zegary
  
 
Z evo I mam szansę na najmłodsze caro MR93. Znajde tylko umowę K-S

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Mój chyba może pretendować do tytułu najmłodszego 94' ,wśród aut forumowiczów oczywiście
Pierwsza rejestracja 27.12.1994, SUPB01CBHRW713283.
  
 
(MR93) Ja co do 94 to tez mogę startować choć sporo juz było przed nim jest z lutego SUPB01CBHRW637084 moja przesłanka do wszystkich może wpisujcie na sam początek w nawiasie konkretnego modelu by ułatwiło wyszukiwanie konkretów

[ wiadomość edytowana przez: Lukasz-PTK dnia 2006-11-28 21:50:47 ]
  
 
Cytat:
2006-11-28 16:58:27, GRZALA pisze:
To i ja dopiszę swojego: buda: SUPB01CBH00631926 motor: CB0138965 wyprodukowany: 11.01.1994 kupiony: 12.01.1994 pierwsza rejestracja: 13.01.1994 nie miał nakładek na progi, za to kanapowe fotele ciekawym dziwolągiem było caro z 93(wrzesień albo październik), metalowe podszybie, brak daszka plastikowego na masce, szeroki zawias i okrągłe zegary


Bardzo ciekawy egzemplarz, ale skad pewnosc ze samochod wyprodukowano dzien przed zakupem???

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2006-11-28 14:58:55, cendra pisze:
a moja byla przejsciówka jak sie prezentuje moze byla jedna z ostatnich bo miała klamki czarno-srebrne rok 1990. nr nadwozia: SUBP01ABF00435814 nr silnika: 0520073 pierwszej rej. nie znam spisane z umowy sprzedazy mam nadzieje ze bez blednie


Prawie - powinno byc SUPB01ABF00435814
Przejscioweczki robili jeszcze w maju 1991.

Pozdrawiam
Adamus