Chromowanie i polerowanie - różne metalowe części - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie wiem czy dobrze doczytalem, ale proszkowe malowanie bezbarwnym odpada, bo traci polysk i jest beznadziejnie, mozna pomalowac wypolerowane felgi klarem, ale tylko bardzo drogim, motocyklowym, bo inaczej tez bedzie matowiec, pozatym kiedy sa pomalowane ludzie mniej dbaja o felgi, nie zauwazaja odpryskow i robia sie szybko wzery, jakby ktos kiedys chcial wypolerowac felgi prosze smialo dzwonic 502424446, niestety na necie jestem bardzo sporadycznie.

pozdrawiam.
  
 
Witam

Szukam bardzo dobrych firm zajmujacych sie chromowaniem czesci samochodowych, jesli ktos z Was zna owy zakladzik prosze o kontakt sprawa jest dosc pilna dla mnie.

Z gory dziekuje
  
 
jest juz wątek o chromowaniu i z tego co pamiętam to wynika z tego że nie ma w Polsce dobrych galwanizerni do chromowania elementów
  
 
Więc może Słowacja, Czechy, Ukraina itp.
Wszelkie doświadczenia i uwagi mile widziane.
  
 
Cytat:
2006-07-06 21:13:19, LifeGuard pisze:
jest juz wątek o chromowaniu i z tego co pamiętam to wynika z tego że nie ma w Polsce dobrych galwanizerni do chromowania elementów

co Ty opowiadasz -każda poważna galwanizernia ma takie warunki :
-trzeba przedmiot przygotować mechanicznie - do doskonałego stanu mechanicznego powierzchni
a -jeśli był uprzednio chromowany trzeba galwanicznie odciągnąć tą warstwę aż do surowego bazowego metalu.
b -mechanicznie doprowadzić do doskonałego stanu powierzchni .
1 jeśli jest to przedmiot ozdobny (np.dekiel) -pierw pokrywa się go warstwą miedzi i kontroluje doskonałość pokrycia + polerka i ponowne pokrycie miedzią .
c .pokrywa się cieniutką warstwą chromu a to warstwą niklu
i jest lustro .
A jak chrom zrobi się ,,techniczny'' to ani nie wygląda ,ani nie jest odporne na korozję (zbyt cienka warstwa bezpośrednio na metal)
i tu jest przyczyna że robią chromy,, techniczne'' bo taniej !!!


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2006-07-07 09:57:08 ]
  
 
ja się tylko sugerowałem wypowiedziami poprzedników którzy temat zgłębiali wcześniej, ale na jedno wychodzi. opłaca się kupić bardziej nowy chromowany element niż chromować go ponownie.
  
 
Cytat:
2006-07-07 09:39:24, LifeGuard pisze:
CIACH............ ale na jedno wychodzi. opłaca się kupić bardziej nowy chromowany element niż chromować go ponownie.



Ale nie wszystko się da kupić i nie wszystko co chcemy aby było już jest pochromowane.
  
 
Ale niestety w Polsce naprawdę nie udało mi się znaleźć galwanizerni, która zrobiłaby to dobrze. Szczytem szczytów było już pochromowanie po znajomości zderzaka do skody. Po znajomości, czyli nie taniej, tylko znacznie porządniej niż normalnie. Zderzak wyglądał przepięknie, nie było żadnych nierówności, żadnych rysek, połysk lustro. A po roku chrom zaczął odpadać płateczkami odsłaniając złocisty nikiel.
Świetnie nie?
Chromowanie kosztowało 300 złotych.
Dodam jeszcze, że samochód jest pieszczony codziennie, trzymany w ciepłym garażu i w zimie nie jest wyciągany nawet. Nawet jak mucha nasra, to jest to myte delikatnie i wycierane do sucha irchą. Więc ciekawe co by było gdyby wóz był eksploatowany normalnie.
  
 
Cytat:
2006-03-27 00:04:30, czeczun pisze:
poza tym, fantachrome to gówno. Mnóstwo opinii jest takich, że F. się na maksa łuszczy i schodzi. Jest bardzo nieodporne na warunki atmosferyczne.


Znalazłem to ostatnio w necie (pochodzi toto ze strony firmy):


REGULAMIN PRZYJĘCIA TOWARU:
W przypadku nie zadowolenia klienta z usługi firma Fantachrome nie jest zobowiązana do przywrócenia pierwotnego wyglądu powierzchni

WARUNKI GWARANCJI:
Firma Fantachrome Poland Sp. z o.o. udziela do 12 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę fantachromowania
Okres gwarancji jest procentowo zmniejszany w zależności od warunków eksploatacyjnych
lekkie - minus 0% dla przedmiotów usytuowanych wewnątrz lokalu bez kontaktu dotykowego z powierzchnią
średnie - minus 50% dla przedmiotów usytuowanych wewnątrz lokalu z kontaktem dotykowym z powierzchnią dla przedmiotów usytuowanych na wolnym powietrzu bez kontaktu dotykowego z powierzchnią .
ciężkie - minus 75% dla przedmiotów usytuowanych na wolnym powietrzu z kontaktem dotykowym z powierzchnią

Gwarancja nie obejmuje:
uszkodzeń mechanicznych (powstałych przy napinaniu powierzchni powłoki, pojedynczych uszkodzeń np. rys, zadrapań, otarć, odprysków pouderzeniowych, długotrwałego działania czynników ściernych lub polerujących)
uszkodzeń chemicznych (powstałych przy oddziaływaniu środków żrących: kwasów, rozpuszczalników, detergentów na bazie rozpuszczalników, płynu hamulcowego, olejów, odchodów ptasich i t p.)
uszkodzeń cieplnych (powstałych w wyniku działania temperatury powyżej 100°C)
uszkodzeń i wad powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z zaleceniami użytkowania, konserwacji lub przechowywania
użytkowania elementów narażonych na kontakt warunków atmosferycznych w okresie roku.
  
 
witam, a czy ktoś z was zna, słyszał lub robił cos u tego pana?:

http://www.photoblog.pl/built4speed

pozdrawiam
  
 
a czytać umiesz? polerka, nie chrom.
  
 
Takie wypolerowane też jest ładne. Szkoda tylko, że efekt na aluminium taki nietrwały.
  
 
Jest tam trochę części chromowanych z aluminium i znalu.