MotoNews.pl
  

Nowy skrzydlaty ESiór. - Strona 5.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-11-28 21:48:44, krysti612 pisze:
Ojj Koledzy nie ładnie nie ładnie.. szkoda mi najbardziej nowego Forumowicza bo jakos chyba juz nie chce sie wypowiadać w tym wątq.. Z silnikiem to zapewne jest tak jak napisał DarasBB a Wy odrazu pełna para najechaliście na gościa który byc może nie ma pojęcia co siedzi w silniku... Nie czepiajmy się i spróbujmy zaakceptowac samochód i jego właściciela. Może wystarczy pokierować Kolege w jego modyfikacjach coś podpowiedzieć Mi osobiście tez nie podoba sie ten styl.. ale staram sie nie krytykować innych. Nasz nowy Kolega nie idzie po schematach typu RS chce pokazac cos nowego.. może narazie sam nie wie co dobrac i szuka i co mu nie wychodzi Nie czepiajcie sie go już Ale sie spisałem ... żeby tylko to coś pomogło Pozdro



Dokladne,
po co na kogos najezdzac,piec stron na klikane i nikt nie powiedzial,zrob to czy tam to tylko glupie gadanie.

Mi sie tylko nie podoba przod - chrom grill nie pasuje do calosci.
  
 
Włąsnie fajnie wyglada tył i drzwi bo widac ze jest fruwajaca bryka, dzisiaj dzien jest drazniacy wiec kazdy jak se siadzie przy kompie chce sie odstresowac. Ale kolega ma swoja wizje, zderzaki takie sobie gleba sie prosi,a wydech fajnie wyglada tylko według mnie tył jest za wysoko a rura za nisko. Fela dosc fajna. Fat chrom z przodu nie pasuje, i o badlook sie prosi jak i soczewki.
  
 
heh, jak kiedys sie rzucil temat na czerwonego flying snake'a to same ochy i achy na lambodorsy lecialy, a jak ktos nowy zaprezentowal na forum to odrazu zjazd :/ ehh dziwny jest ten nasz klub :/
  
 
takie lambo dobrze wygladaja tylko w komplecie z drzwiami bez ramek dlatego kiedys u siebie zamontuje takie
  
 
Cytat:
2007-11-28 22:31:35, zenq pisze:
heh, jak kiedys sie rzucil temat na czerwonego flying snake'a to same ochy i achy na lambodorsy lecialy, a jak ktos nowy zaprezentowal na forum to odrazu zjazd :/ ehh dziwny jest ten nasz klub :/



nie widzisz różnicy?

hmm....szkoda
  
 
Cytat:
2007-11-28 19:18:05, kamil76 pisze:
...SpiderMANek ten essi jest o niebo lepszy od tej Twojej Fieściny FUN ,ludzie odczepcie się od chłopaka ,na tym forum trzeba okazać się nie lada odwagą żeby pochwalić się swoim samochodem...aż się nie dobrze robi jak się to czyta

W czym jest lepszy? W tym, ze ktos na niego wydal sporo kaski i bez sensu to zrobil. Mogl zrobic to zdecydowanie lepiej...
lambo doors nie przeszkadzaly by tak, jesli by auto miala jakies normalne zderzaki i wydech... No i kolor...
P.S. Ja swojej Fiesty nie tuninguje... tak abstrahujac...

Cytat:
2007-11-28 19:56:12, BUGZ pisze:
odważna propozycja ...no chyba ze lubisz;P a tak pozatym to czego Wy sie tak panicznie boicie tego ze ktos sobie pojdzie????? a niech idzie jak mu nie wygodnie, mnie tez jada za to ze dres jeste i gupi bo żużlon mi w glowie i nigdzie nie ide, trza miec dystans a nie wystawiac auto do oceny a jak sie nie spodoba to pysk od razu, i poten to gadanie ze sam jak mus ie nie podoba to nie pisze... no luuuudzie...

Ja tam tez chodze po domu w spodniach od dresu i lubie poogladac czasem zuzel... Czy to zle?

Cytat:
2007-11-28 20:44:47, RemikGT pisze:
Asior idz sobioe do garazu tuninguj AX co. a nie tu w meslkie rozmowy sie wcinasz


He... Asior nie przejmuj sie, ja tez mam male jezdzidelko i spotykam sie z ignorujacymi mnie i dyskryminujacymi sytuacjami na drodze...
Ale tu niespodzianka, Pająk nie odpuszcza... Astrze 1.6 8V dzisiaj dokopalem...
Gosc mi po hamsku zajechal droge... No to go wyprzedzilem odjechalem deczko i po hamplach... awaryjne, szyba w dol i wyklad o tym co zrobil zle... Nie brachal, nawet przeprosil...

[ wiadomość edytowana przez: SpiderMANek dnia 2007-11-28 22:49:28 ]
  
 
Cytat:
2007-11-28 22:31:35, zenq pisze:
heh, jak kiedys sie rzucil temat na czerwonego flying snake'a to same ochy i achy na lambodorsy lecialy, a jak ktos nowy zaprezentowal na forum to odrazu zjazd :/



Auta niby takie same, ale różne wykonanie i inny styl całości.....więc wyglądają też inaczej i komu innemu się podobają.......

Cytat:
ehh dziwny jest ten nasz klub :/



to akurat fakt

to, że RS Style naprawde ładnie wygląda w escorcei wiemy wyszyscy 90% osób na forum, którzy robią "tuning" (a raczej styling) idzie tą drogą.

Każdy chce mieć "inne auto" ale mimo to 90% robi a RS style - to jest fakt 1

fakt drugi, że 50% tych osób albo wpakowało siano w przygode z RS 2000 albo zrobiło SWAPA na RS 2000 itp. I zwyczajnie ich zżera zazdrość że kolega "uzyskał łatwym sposobem" (mam nadieje ze potwierdzi" 25km dodatkowej mocy, podczas gdy inni wpakowali kupe kasy żeby miec podobny efekt


Cytat:
Asior idz sobioe do garazu tuninguj AX co.
a nie tu w meslkie rozmowy sie wcinasz




męskie ------- >

Tuning AX`a -------> Takich aut się nie TUNINGUJE przynajmiej ja nie mam zamiaru.......




ps. SPIDERMANEK - bo niektórzy uważają, że osoby które nie zrobiły nic ze swoim autem nie powinny komentować i udzielać porad (moim zdaniem jest to chore). Nie każdy traktuje swój wózek jako "przedłużenie" (jak niektórzy) i nie każdy kupił poto żeby tuningować,niektórzy poprostu zwyczajnie użytkują i nie latają ze ścierką zaraz po tym jak ptak na niego nas^&*
  
 
Cytat:
2007-11-28 22:55:58, Asior pisze:
męskie ------- > Tuning AX`a -------> Takich aut się nie TUNINGUJE przynajmiej ja nie mam zamiaru....... ps. SPIDERMANEK - bo niektórzy uważają, że osoby które nie zrobiły nic ze swoim autem nie powinny komentować i udzielać porad (moim zdaniem jest to chore). Nie każdy traktuje swój wózek jako "przedłużenie" (jak niektórzy) i nie każdy kupił poto żeby tuningować,niektórzy poprostu zwyczajnie użytkują i nie latają ze ścierką zaraz po tym jak ptak na niego nas^&*

AMEN
  
 
To ja powiem cos od strony technicznej EEC-IV.

Otoz istnieje mozliwosci zmiany (podobno) okolo 900 map i roznych danych w EECIV (a samochod jest z 1996 roku, wiec na pewno jest to EECIV). Nawet powiem Wam, ze nie wydaje sie to byc trudne, kiedys moze jak bedzie mi sie nudzilo zloze fejsik do modyfikacji pamieci EPROMU. Tylko jest jedno ale:

1. Otoz zmiana oprogramowania lub jego kasowanie w ogole nie wchodzi w gre - zaszyte jest w mikroprocesorze - ale nam jest to w ogole niepotrzebne, gdyz algorytmy ktorymi ECU sie posluguje sa na bardzo wysokim poziomie (przypomnijmy, ze w poznych latach 80 byl to najbardziej zaawansowany sterownik na rynku).

2. Jedyne co nas interesuje to pamiec EPROM (czyli tak zwany bardzo popularnie i zle wg mnie - CHIP). Niestety jest to pamiec 8763, ktora w zasadzie wystepowala tylko w tym ECU i praktycznie nie ma na rynku zadnego programatora do przeprogramowania jej.

3. Przeprogramowania pamieci nie dokonuje sie za pomoca zlacza diagnostycznego. EECIV ma jeszcze jedno zlacze - J3 umieszczone z tylu i za pomoca niego mozna dokonac zmiany w pamieci EPROM.

4. Przed taka modyfikacja nalezy odczytac stary program, przyswiecic UV na kostke pamieci i dopiero wgrac nowy. Mozliwe jest rowniez zalozenie dokladki do zlacza J3 z jakas inna pamiecia i zmuszenie EECIV do czytania z niej.

5. Nie jest mozliwe w takim silniku uzyskanie przyrostu mocy rzedu 25 KM bez ruszenia walkami. Owszem, slyszalem o tym, ze zmieniajac fazy rozrzadu za pomoca regulowanych kolek rozrzadu i zmiany programu udalo sie uzyskac taki przyrost.

6. Do autora watku - chocby nie wiem jak dobra byla elektronika, jak szybka, jak wyspecjalizowana, to praw fizyki sie nie oszuka. Mozesz lac paliwo, tylko ze bez powietrza i tak nie ulegnie ono calkowitemu spaleniu, zdusi moc samochodu, zmyje film olejowy z gladzi i nie pojedzie. Co najwyzej zmniejszy temperature spalania.

Peace - masz ciekawy samochod, ale potwierdz najpierw te moc, ktora uzyskales na hamownii, wtedy bedziemy mogli dalej dyskutowac nad moca Zeteca
  
 
Cytat:
2007-11-28 23:08:20, toradek pisze:
To ja powiem cos od strony technicznej EEC-IV. Otoz istnieje mozliwosci zmiany (podobno) okolo 900 map i roznych danych w EECIV (a samochod jest z 1996 roku, wiec na pewno jest to EECIV). Nawet powiem Wam, ze nie wydaje sie to byc trudne, kiedys moze jak bedzie mi sie nudzilo zloze fejsik do modyfikacji pamieci EPROMU. Tylko jest jedno ale: 1. Otoz zmiana oprogramowania lub jego kasowanie w ogole nie wchodzi w gre - zaszyte jest w mikroprocesorze - ale nam jest to w ogole niepotrzebne, gdyz algorytmy ktorymi ECU sie posluguje sa na bardzo wysokim poziomie (przypomnijmy, ze w poznych latach 80 byl to najbardziej zaawansowany sterownik na rynku). 2. Jedyne co nas interesuje to pamiec EPROM (czyli tak zwany bardzo popularnie i zle wg mnie - CHIP). Niestety jest to pamiec 8763, ktora w zasadzie wystepowala tylko w tym ECU i praktycznie nie ma na rynku zadnego programatora do przeprogramowania jej. 3. Przeprogramowania pamieci nie dokonuje sie za pomoca zlacza diagnostycznego. EECIV ma jeszcze jedno zlacze - J3 umieszczone z tylu i za pomoca niego mozna dokonac zmiany w pamieci EPROM. 4. Przed taka modyfikacja nalezy odczytac stary program, przyswiecic UV na kostke pamieci i dopiero wgrac nowy. Mozliwe jest rowniez zalozenie dokladki do zlacza J3 z jakas inna pamiecia i zmuszenie EECIV do czytania z niej. 5. Nie jest mozliwe w takim silniku uzyskanie przyrostu mocy rzedu 25 KM bez ruszenia walkami. Owszem, slyszalem o tym, ze zmieniajac fazy rozrzadu za pomoca regulowanych kolek rozrzadu i zmiany programu udalo sie uzyskac taki przyrost. 6. Do autora watku - chocby nie wiem jak dobra byla elektronika, jak szybka, jak wyspecjalizowana, to praw fizyki sie nie oszuka. Mozesz lac paliwo, tylko ze bez powietrza i tak nie ulegnie ono calkowitemu spaleniu, zdusi moc samochodu, zmyje film olejowy z gladzi i nie pojedzie. Co najwyzej zmniejszy temperature spalania. Peace - masz ciekawy samochod, ale potwierdz najpierw te moc, ktora uzyskales na hamownii, wtedy bedziemy mogli dalej dyskutowac nad moca Zeteca

AMEN ONCE AGAIN
Takiej odpowiedzie kgos w temacie podkrecania oczekiwalem...
  
 
Wirtualna Polska zawitała i na FEFK.

Panowie nie krępujcie się, kolega już nie pisze, ale może jeszcze czyta.
Przelećcie się po nim jeszcze ze dwa razy, a zobaczycie, jutro napewno poczujecie się lepiej w pracy, w domu, dzień będzie piękniejszy.
  
 
Mnie tam rybka ile ten Escort ma mocy, może mieć i 150KM. Z wyglądu auto jest też w miarę, trochę przekombinowane ale nie szalejcie, że to wioska, kolega kupił takie zderzaki bo widocznie mu się podobają. Jest i obniżenie, ładne felgi, progi które połowa z nas chciałaby mieć... Na zdjęciach wszystko wygląda na ładnie spasowane, nie ma tam fuszerki, a że styl się Wam nie podoba to trudno. Komentować też trzeba z umiarem, bo nikt nie jest tu wyrocznią odnośnie dobrego gustu, wystarczy rzut oka w profile niektórych mieszających nowego klubowicza z błotem.
  
 
A mi się nie podoba krótko zwiężle na temat, widzi się właścicielowi to ok i tak ma być, a komentarze typu pozytywny negatywny zawsze coś wniosą i dadzą do myslenia twórcy własnego wymarzonego wozu.
  
 
Cytat:
2007-11-28 22:40:02, SpiderMANek pisze:
He... Asior nie przejmuj sie, ja tez mam male jezdzidelko i spotykam sie z ignorujacymi mnie i dyskryminujacymi sytuacjami na drodze... Ale tu niespodzianka, Pająk nie odpuszcza... Astrze 1.6 8V dzisiaj dokopalem... Gosc mi po hamsku zajechal droge... No to go wyprzedzilem odjechalem deczko i po hamplach... awaryjne, szyba w dol i wyklad o tym co zrobil zle... Nie brachal, nawet przeprosil... [ wiadomość edytowana przez: SpiderMANek dnia 2007-11-28 22:49:28 ]



bidulka się pożaliła...ale fakt faktem sporo jeżdżę z Michałem i nie odpuszcza....nie przyjmuje nawet komentarzy że jeździ jak taksiarz

niestety kierowcy na naszych drogach...nie mają kultury i z niektórymi tak trzeba
  
 
No i kolega pokasował fotki z profilu i się już nie odzywa... co narobiliście...
  
 
w sumie mam wrażenie ze po przeczytaniu kilku wątków był pewien ze w jego powpadają "Achy i Ohyyyy" a tu FEFK. Każde forum ma swoj "beton" nie do ruszenia. Ja w swoim internetowym stażu tylko do 2 forum należę/ należałem (fefk i bmwklubpolska)

Słowa o jego aucie nie powiedziałem złego a sie przywalił do fotek w profilu wiec świadczy o gościa niedojrzałości


[ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2007-11-29 18:49:03 ]
  
 
Widać również było podstawowy brak znajomości tematu. Czym nie należało się chwalić.

  
 
znalazlem to na innym forum,niewiem czy to napewno ten sam-moze rozwiejecie moje watpliwosci i zerkniecie
tu ?

a w profilu na tamtym forum pisze tak :
Silnik: Benzyna
Pojemność silnika: 1.6
Moc silnika: 125
Rocznik Escorta: 96
  
 
Ten sam. I chyba komentować nie trzeba
  
 
sie kolega spłoszył, ale wy jestescie, wiecie co