[RemikGT]-RS2300 - Red Devil - NA SPRZEDAŻ - Strona 49.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-05-26 09:17:32, RemikGT pisze:
lusterka w czarnym połysku,klamki


  
 
maluj co chcesz, ale wg mnie klamek nie tykaj.

Zawsze klamki w kolorze mi się bardziej podobały.... w czerni to mi escortem CL zalatuje
  
 
to sa niewiążące propozycje które przelatuja przez mój mózg
Teoretyczne bajanie
Na razie nic i tak nie robię.
Moze w przyszłym miesiącu,póki co piaste trzeba wymienić.
  
 
Z zewnątrz jest petardzioszka , nie tykał bym żeby nie przedobrzyć Tak jak kolega michu07 powiedział , podziałać z wnętrzem
  
 
tylko co ja mam tam zrobic ,podsufitka zrobiona(Michu robił), tapicerki z 16 załozone ,reszta stan bdb, tak ze jedynie to te elementy do obszycia skórka.
Spokospoko ja napewno nie przedobrze
  
 
Zgadzam się z przedmówcami, nie tykaj klamek! A jeśli chodzi o czarne elementy to pomyśl o dymionych kierunkach.


[ wiadomość edytowana przez: entmag dnia 2010-05-27 17:16:59 ]
  
 
Remik - zawsze możemy rozszerzyć zakres prac o obicie słupków a,b,c materiałem z podsufitki - deska do flokowania, zmiana tapicerki siedzeń na czarną przeszywaną grubą czerwoną nicią
 
 
Z wyglądu to bym tylko dodał czarne szyby przód i większe felgi i będzie git majonez .
  
 
dobra szyby robie w poniedziałek
  
 
nie myślałeś o zmianie progów na zenderki z MKV? bo te to jakieś takie "łódki"
  
 
Cytat:
2010-05-27 21:32:16, piotroski05 pisze:
nie myślałeś o zmianie progów na zenderki z MKV? bo te to jakieś takie "łódki"


progi z mk5 zendera sa bleeeee jak juz to normalne zendery.
poki co progow nie ma. robie detale bo jestem w trakcie zbierania srodków na zrobienie glowicy w NOS a to wyniesie gzieś 1,5- 2 kola wiec nie ma co szaleć.
  
 
Remik, nie lepiej byłoby wstawić 1.8 Zeteca i go uturbiać ? spokojnie 200ps by wypluł..... a tak zrobisz RS`a i kit wie ile będzie miał (w sensie koszta/kasa)
  
 
Asior ale to nie bedzie juz Rs2000.
Turbienie zeteca to koszt ok 10 kola jak nie więcej.
Widze jak to Artur robi i nie dam rady do przyszlej wiosny a mocne N7A jest realne na moją kieszen biorąc pod uwage ze ja oprocz tego chce normalnie zyć(na tym samym poziomie) i to ze od Grzee mam naprawdę super blok silnika.i resszte czesci z dwoch innych silników,
Poza tym jesli osiagnę 180ps co jest bardzo realne .po rozmowach z panami z NOS jestem pewny ze nie powinno byc problemu to w Rs naprawde bedą to zwawe ps biorąc pod uwage jak sobie radzi ok 150.

  
 
pzreczytalem posty i ja sie wypowiem...

ciemne przednie szyby zle mi sie kojarza... ( dresik, ciemne okulary itp.itd) ale to tylko moze moje uprzedzenie. Co do NOS to nie jestem pewien czy dol silnika wytrzyma nagle pier#$@&dolniecie, w koncu konstrukcja dosc starawa jest...

ale to tylko moje widzi mie sie... ja sie nie znam
  
 
Cytat:
2010-05-27 22:58:46, RemikGT pisze:
Asior ale to nie bedzie juz Rs2000. Turbienie zeteca to koszt ok 10 kola jak nie więcej. Widze jak to Artur robi i nie dam rady do przyszlej wiosny a mocne N7A jest realne na moją kieszen biorąc pod uwage ze ja oprocz tego chce normalnie zyć(na tym samym poziomie) i to ze od Grzee mam naprawdę super blok silnika.i resszte czesci z dwoch innych silników, Poza tym jesli osiagnę 180ps co jest bardzo realne .po rozmowach z panami z NOS jestem pewny ze nie powinno byc problemu to w Rs naprawde bedą to zwawe ps biorąc pod uwage jak sobie radzi ok 150.



hmmm co do kosztów, to znajomy z klubu 306 uturbiał GTI u Grabowskiego (przed modem 167ps, po modach 251ps) i z tego co wiem wyszło ok 10kpln, ale oddał auto, poczekał 1-2mc i odebrał. Składając samemu pewnie byłoby taniej...

Już piszesz, że wstępnie potrzebujesz 1.5-2kpln, do tego jeszcze pewnie trochę siana dojdzie.... (nie liczę już kosztów poprzedniego remontu rsa), jakbyś to wszystko pozliczał to do turba już wiele by nie brakowało.

Ale jakby nie patrzeć jak ma być rs2000 to niech będzie. (chociaż szkoda, że w 2300 nie idziesz)..... z drugiej strony.... zrobiłbyś 230ps i na końcu byś miał problem bo nie byłoby trakcji.... i tak w kółko
  
 
Cytat:
2010-05-27 23:57:53, srvrserver pisze:
pzreczytalem posty i ja sie wypowiem... ciemne przednie szyby zle mi sie kojarza... ( dresik, ciemne okulary itp.itd) ale to tylko moze moje uprzedzenie. Co do NOS to nie jestem pewien czy dol silnika wytrzyma nagle pier#$@&dolniecie, w koncu konstrukcja dosc starawa jest... ale to tylko moje widzi mie sie... ja sie nie znam


NOS- Nowoczesna Obróbka Silników firma z Wawy zajmujaca sie kompleksowym przerabianiem silników
  
 
WERSJA: CZARNY SŁUPEK.



RemikGT wyciskaj z NA wyciskaj
Jam jest Twój kibic

Ps. zdjęcie wkleiłem bo ten Twój VT...
  
 
wersja ciemna szyba w polowie zrobiona,druga strona niestety zadarta i jutro popawka.
Musiałem odwiercac prowadnicę bo sie okazala krzywa
Ale juz zrobione więc tylko jutro oklejenie folia na nowo i montaż

  
 
od razu lepiej listwy i klamki czarne i bedzie calkiem inaczej bo teraz to cos tak za czerwono..
  
 
Więcej czarnego "akcentu" wskazane Przynajmniej takie moje zdanie, ale i tak prezenci się znakomicie Powodzenia.