| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-06-08 09:48:43
ustaw koła do jazdy na wprost, zdejmij kierownicę i załóż tak jak byc powinna. przy źle ustawionej zbierzności koła nie wracają na prosto po puszczeniu kierownicy, gumy nierównomiernie sie ścierają, i takie tam różne objawy. wg mnie powinieneś tylko ustawic prosto sama kierownicę tak jak ci to napisałem na początku. pozdrawiam |
draiwer5 (S) BMW Master (Moderator) bmw 518i Białystok | 2005-06-08 09:53:03 własnie jeśli opana się zlizuje lub jesli masz luz i go zlikwidujesz musisz potem ustawic zbiezność |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-06-08 10:09:58
Właśnie ja u siebie jak kupiłem to przestawiłem o jeden "ząbek" kierownicę i jest prawie dobrze, potrzebny do tego jest klucz o bardzo duzych rozmiarach jak na warunki domowe, ale nie pamiętam jaki . Jeżeli miałbyś zbiezność złą to przy większych prędkościach samochód będzie się źle prowadził, zazwyczaj.(będzie ściągać, myszkować po drodze może itp) |
![]() Darker BMW 318 TDS Wrocław | 2005-06-08 12:09:12 Właśnie wczoraj zmienilem sworzeń wachacza przedniego, na którym miałem luz i po tej wymianie zauważyłem że przy jeździe na wprost kierownice mam lekko skrecona |
VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-06-08 14:38:05 [quote]
2005-06-08 09:48:43, MARCIN_RADOM pisze: ustaw koła do jazdy na wprost, zdejmij kierownicę i załóż tak jak byc powinna. Jak tak zrobi to auto będzie miało w jedną stronę mniejszy skręt, pozatym luz który się pewnie już wyrobił na przekładni nie bedzie centrycznie przy jeździe na wprost tylko przy skręcaniu będzie się uaktywniał, bo będzie przesunięty! Ja mimo wszystko proponuje geomertie |