Nierówne spalanie paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W mej Omedze 2.0L 16V benzyna - dziwnie się dzieje. Zimą brała 12.5 do 13 L na 100 km w mieście. Nadeszły cieplejsze dni i opanowała się do ok 10 - 10.5 L. Po ostatnim tankowaniu, zawsze na sprawdzonej stacji Shell znowu wskakuje mi spalanie na 12 L. Co za dziwaczna przyczyna to jest? Silnik krokowy na obudowie jest spocony trochę olejem. Wszelkie filtry są świeże, świece również. SK
 
 
Pozostaje sie przyzwyczaic - spalanie raczej w normie.
  
 
ja dodam że shell zaopatruje sie w paliwo w orlenie!!!!!!!!!! każda dostawa jest inna. . znajomy pracował w tej firmie jako kierowca cysterny... aż strach jak mówił czego tam sie dolewa żeby (lLITRY SIE ZGADZAŁY) tak więc spalanie masz w normie. moja 16 stka paliła beny w mieście 14 a na trasie 8 i było git
  
 
Cytat:
shell zaopatruje sie w paliwo w orlenie!!!!!!!!!!

ano właśnie standardy 95, to i shell i bp i statoil mają z orlenu, tak więc jak tankować to v-powera, a ty fomin na czym jeździsz?
  
 
A ja mam kolege co dla Shella pracowal i mowil ze shell jako jedyny w polsce ma wlasne zbiorniki....

Co zreszta potem bylo potwierdzone przez media.

Czyli jak ?????
  
 
Cytat:
mowil ze shell jako jedyny w polsce ma wlasne zbiorniki....

Ano właśnie ja usłyszałem od orlenowców, że to się tyczy V-powerów 95 i 99+, a tych podstawowych nie opłaca się im sprowadzać, jedno jest pewne jakość "polskich" paliw pozostawia wiele do życzenia, nie wspominając o gazie który jest całkowicie pozbawiony kontroli i dymają nas na nim panowie aż miło
  
 
Cytat:
2005-06-11 03:30:25, Diro pisze:
Ano właśnie ja usłyszałem od orlenowców, że to się tyczy V-powerów 95 i 99+, a tych podstawowych nie opłaca się im sprowadzać, jedno jest pewne jakość "polskich" paliw pozostawia wiele do życzenia, nie wspominając o gazie który jest całkowicie pozbawiony kontroli i dymają nas na nim panowie aż miło



vpower racing 99+ jest sprowadzana z niemiec
zwykly vpower to polska bena z shellowskim dodatkiem
  
 
PKN sprzedaje paliwko na pewno do Shella i BP

PKN:
zawarcie kontraktu z SHELL Polska Spółka z o.o.
(Emitent - PAP - poniedziałek, 3 stycznia 19:02 - Raport bieżący )


Raport bieżący - znacząca umowa 2 / 2005

Data: 2005-01-03
Temat: zawarcie kontraktu z SHELL Polska Spółka z o.o.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 3 RO - zawarcie lub zmiana znaczącej umowy

Treść: Zarząd Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. ("Emitent") informuje, że w dniu 03 stycznia 2005 roku PKN ORLEN S.A. zawarł kontrakt roczny z SHELL Polska Spółka z o.o. Przedmiotem umowy jest sprzedaż benzyn i oleju napędowego spółce SHELL Polska Sp. z o.o. w roku 2005. Szacunkowa wartość transakcji wynosi około 1.905.000.000 PLN (brutto).

Powyższa umowa stanowi "znaczącą umowę" w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 października 2002 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, jako że jej wartość przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta.
Wartość umowy w tys. zł: 1 905 000,00

PKN:
zawarcie kontraktu z BP Polska Spółka z o.o.
(Emitent - PAP - poniedziałek, 3 stycznia 19:02 - Raport bieżący )


Raport bieżący - znacząca umowa 1 / 2005

Data: 2005-01-03
Temat: zawarcie kontraktu z BP Polska Spółka z o.o.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 3 RO - zawarcie lub zmiana znaczącej umowy

Treść: Zarząd Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. ("Emitent") informuje, że w dniu 03 stycznia 2005 roku PKN ORLEN S.A. zawarł kontrakt roczny z BP Polska Spółka z o.o. Przedmiotem umowy jest sprzedaż benzyn i oleju napędowego spółce BP Polska Sp. z o.o. w roku 2005. Szacunkowa wartość transakcji wynosi około 2.377.000.000 PLN (brutto).

Powyższa umowa stanowi "znaczącą umowę" w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 października 2002 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, jako że jej wartość przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta.
Wartość umowy w tys. zł: 2 377 000,00

  
 
Cytat:
PKN sprzedaje paliwko na pewno do Shella i BP

No i proszę i jest na to papier.
  
 
pracuje na Orlenie, branża poliwowa to moja codzienność. Faktycznie wszystkie zachodnie koncerny mające stacje w Polsce sprzedaja tak naprawde paliwo z polskich rafineri NIe wiem czy Vpower itp też, ale zwykłe na pewno. Przedewsystkim to wzgledy ekonomiczne o tym zdecydowały. Jak mieli by ciągnoć paliwo z np. niemiec to eurosuper 95 musiały by kosztowac chyba z 5zł. Podejżewam że cena hurtowa za litr w niemczech porównywalna jest z cena detaliczna tej samej w Polsce