| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2005-06-09 22:01:47 Nie wiem, ale sprzed ostatniego roku tyakiego wątku nie znalazłem ..mianowicie zastanawiam się co jest trwalsze..słyszałem że maglowniczy to pomyłka, ale konstrukcyjnie wyglada na łatwiejszy do wmontowania i mniej podatny na luzy..kiedyś wymieniłem drążki i po paru set km poszły w nich osłony gumowe a tym samym całe drążki Miał ktoś z Was jakieś doświadczenia z ukl. "maglowniczym"?? Mój drążkowy jest orginalny..MA 18 LAT i 89tyś i jest w lepszej kondycji niz kiedyś nowy w innym aucie po pół roku....................... |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2005-06-09 23:15:21 przekłania listwowa montowana w maluchach to najrdożyszy i naj bardziej wadliwy element z jakim sie spotkałem , to prawda ze kostrukcja jest prostsza ale prościej nie znaczy lepiej , największą wadą są łozyska które ciagle sie sypią , jedno kosztuje ponad 30zeta , a nowa przekładnia to koszt około 250zł jak na kaszla to jest dużo poza tym nie da sie z niej zrobić szybkiego skrętu jeśli masz w dobrym stanie przekładnie ślimakową i nasmarowane zwrotnice to kiera chodzi ci równie lekko jak na listwowej , pozrdo. |
Zielik ASTRA I white HB Ostrów Mazowiecka | 2005-06-09 23:32:36 NIE NIE NIE - po trzykroś NIE ZGADZAM SIĘ!!!
Pisiek - z kąd ty takie ceny bierzesz??? Po pierwsze - magiel kosztuje 179 zeta!!! a jeśli padnie Ci łożysko - co u mnie zdażyło się po 80.000 łącznego przebiegu - to koszt wymiany 6,50 !!! a nie 30! Po drugie - jeśli sądzisz że koszt jest większy... to powiem Ci tylko tyle magiel 179 + końcówki (dajmy na to dobre włoskie firmy SIR) po 29 to wychodzi Ci razem 235 zeta i 30 minut roboty z przerwą na piwo. A teraz podliczmy układ drążkowy... drążki boczne po 29 i środkowy 27 to już masz 85 zeta. Dodaj to tego wspornik drążków 30 to już masz 114.5 plus 120 przekładnia kierownicza (ślimakowa) - na dodatek REGENEROWANA!!!! - bo podróbek nie ma a oryginału nie znajdziesz - to już masz 235 w RZEMIOŚLE... a fabryka wychodzi 235 w drążkach + reszta 385 i też tylko drążki wytrzymają Ci nie dłużej niż 80 tys.... Roboty przy tym wpizdu... i luzy po kilku tysiącach gwarantowane... Ja na moim magielku zrobiłem już 130 tys i nie zamierzam się narazie dotykać... - A ty mówisz że jest drogi i wadliwy??? HEH |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2005-06-09 23:51:37 Ceny są z tamtego roku wiem bo mój brat kupował i tyle kosztowała maglownica , a łożysko sam kupowałem jak robiłem kumplowi i płaciłem 30zeta , moich 3 kumpli miało bisy tam jest seryjnie magiel i w każdym ten magiel padał , poza tym wszyscy kumple którzy mieli maglownice w malcach powymieniali chociaz by z tego powodu ze nie da sie z niej zrobić szybkiego skrętu ( no chyba ze sie dospawuje oczko do zwrotnicy) tak ze dalej bede obstawał przy swoim że maglownica w kaszlu to porazka |
Zielik ASTRA I white HB Ostrów Mazowiecka | 2005-06-10 00:49:08 HEH w tamtym roku kosztowały 169... to ostro przepłacił... następnym razem zapraszam do mojego sklepu... HEH
Pozatym jeden mały szczegół Twojej wypowiedzi mnie zaciekawił... prosze o potwierdzenie... Czy zmienili w malcach układy z magla na klasyczny??? |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2005-06-10 10:42:54
|
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-10 10:44:48 bo byly super a eleganty byly ble i niemoglo byc nic super w czyms co jest ble |
brightblade Fiat 126p szczecin | 2005-06-10 10:46:45 ja mam maglownice w fl(92r) i z tego co rozmawialem z poprzednim(pierwszym) wlascicielem nigdy nie bylo z nią problemu mimo prawie 60tys przebiegu, i co z tego ze nie da sie nią zrobic szybkiego skretu, maluchy nie byly projektowane do jazdy sportowej tylko cywilnej, i w takiej maglownice bardzo dobrze sie sprawują, kreci sie lekko kierownicą i nie ma za duzych problemów z nią, pozatym lozyska mozna kupic w sklepie z czesciami do maszyn rolniczych za jakies grosiki, pozdrawiam!
a maglownice zostaly wycofane ze wzgledu na ich cene a nie ich awaryjnośc [ wiadomość edytowana przez: brightblade dnia 2005-06-10 10:51:20 ] |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-10 10:52:02 to mogli obnizyc cene. |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2005-06-10 10:53:58 każdy chwali to co ma , widocznie zdażają sie lepsze i gorsze , ja poprostu mam złe doswiadczenia z maglownicami , a co do szybkiego skrętu to ja nie wyobrażam sobie mojej rajdówki bez tego wynalazku mówisz ze maluch nie był projektowany do jazdy sportowej , a jednak wiele Polskich rajdowców zaczynało swoją przygode właśnie od kaszlaka , pozdro |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2005-06-10 11:37:28 eeehmmkhm a moze mi ktos tak w prosty sposób wytlumaczyc czym sie rózni w malcu układ "maglowniczy" od drążkowego? |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-10 11:41:17 :| szoking.......drazki to drazki a maglwonica to je co innego;p |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-06-10 11:51:56 Koledzy maglownicą nazywaja układ kier z przekładnią listwową, normalnym (drążkowym) z przekładną ślimakową (z dźwignią). |
xz_666 Fiat 126p Warszawa | 2005-06-10 13:14:57 sorry..ale większość powinna wiedzieć o so chosi, chosi konkretnie o układ zębatkowy z układem drążków, a T R A D Y C Y J N Y |
Zielik ASTRA I white HB Ostrów Mazowiecka | 2005-06-10 15:42:28 Proszę Rino... oto słynna maglownica:
...no proszę ... Stachu - potwierdza moje ceny... w drugim końcu polski... [ wiadomość edytowana przez: Zielik dnia 2005-06-10 15:49:46 ] |
Proiss nasty b!tch Olsztyn | 2005-06-10 17:40:11 ja mam w nowym targaczu magla 91 rok wcześniej miałem eleganta 99 mimo ze zwrotnice dobże były nasmarowane przekładnia luzów niemiała i chodziła poprawnie to niema porownania do magla , mozecie chwalić ślimaka niewiem jak ale ja wiem swoje że wstaje zaspany z rana i krece sobie jednym palcem po parkingu jak ze wspomaganiem |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2005-06-10 21:38:46
jeżeli masz przekładnie w idealnym stanie i nasmarowane zwrotnice to wszystko chodzi bez problemu , ważne jest tylko ustawienie drazków ale to już jest dłuższa historia |