MotoNews.pl
  

Hyundai Coupe 96-99 vs Mitsubishi Eclipse 95-99??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak se wchodze czasem na forum Eclipsa

Forum Eclipse

i kiedys bardzo marzylem o zakupie Eclispa tego z lat 96-99
ale ze wzgledu na ciezki dostep do przyzwoitego egzemplarza (tzn nie bitego) po poszukiwaniach odpuscilem no chyba ze moznaby sprowadzic z USA???

Na forum sa prawdziwi maniacy tuningu i Eclipsa, ktorzy czasem maja 2 i nawet 3 egzemplarze eclipsa

moje pytanie jest takie:
pomijajac kwestie techniczne, osiagi
taka mala ankieta

co wam sie bardziej podoba
Eclipse 95-99
czy
Hyundai Coupe 1 96-99

bo ja nadal mam ogromny sentyment do Eclipsa z tych lat
i sam chcialbym miec i Coupe I i takiego Eclpsa

prosze o szczere opinie !

Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: bombel dnia 2005-06-10 23:30:29 ]
  
 
Cytat:
2005-06-10 23:29:19, bombel pisze:
moje pytanie jest takie: pomijajac kwestie techniczne, osiagi taka mala ankieta co wam sie bardziej podoba Eclipse 95-99 czy Hyundai Coupe 1 96-99 bo ja nadal mam ogromny sentyment do Eclipsa z tych lat i sam chcialbym miec i Coupe I i takiego Eclpsa prosze o szczere opinie ! Pozdrawiam




Muszę przyznać, że Eclipsa dotykałem tylko oczami i dupskiem , pozwolono mi tylko posiedzieć ... , ale ten samochód potrafi zauroczyć. Małe, zwarte coupe sprawiające wrażenie, że prawie można nim latać. Bardzo ładna, zwarta sylwetka , chyba nawet trochę ładniejsza od Hyundai'a Coupe (za te słowa pewnie mnie powiesicie).
To tyle co do wyglądu, może kiedyś będę miał okazję nim pojeździć, to wtedy napiszę więcej .
  
 
hmmm oba auta mi sie podobają i raczej brałbym oba ale trzeba to przyznac Eclipse lepsze osiagi silników oferuje i jest w wersji z T
  
 
nie ma porównania only eclipse
  
 
w wersji 2.0 bez turbo Eclispe w papierach ze skrzynia manual ma 9,4 sek

Hyundai Coupe I 2.0 w papierach 8.8 sek do 100km/h

no ale fakt Eclipse ma silniczki z Turbo 2.0 213KM i te dopiero smigaja
  
 
jak mi się rozsypie 1,6 to wstawiam 4g63 (może T ) właśnie z eclipsa ale się będzie działo
  
 
no to bys niezle pomykal
masz juz taki silnik na oku
wiesz ile takie cudo kosztuje
  
 
można kupić od handlarzy ,ceny od 2500 ( mają nawet wersje T ze sprężarką !),oczywiście bez osprzętu i zawsze jest ryzyko że trafi się mocno zużyty,potem jeszcze koszty przekładki + rozrząd ,ale nie wiem czy jest szansa przeprogramowania ecu hyundaia czy trzeba jeszcze kompa z misia zakładam że za 5 koła masz pod maska 193 kuce (nominalnie ),taki mam plan w wypadku gdy padnie moja maszynka ,uważam że remont lub przekladka na silnik G4.. hyunai'owski wyjdzie na to samo
acha oczywiście wzrastają koszty eksplatacji :ubezpieczenie i zużycie paliwa

ps. nie śpie na kasie i zrobię to tylko jak się te moje 114 kucy rozbiegnie po okolicy
przykładowy :
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53258994

[ wiadomość edytowana przez: daar dnia 2005-06-12 11:24:25 ]
  
 
Ja przed Accentem dwa lata miałem eclipsa GS z silnikiem 4G63 czyli 2.0 16 V 150 KM miałem tego z otwieranymi światłami.
Auto bajjjjkka


Najbarziej podoba mi się II generacja (od rocznika 95) jest najpiekniejsza
  
 
te wersje 2.0 bez turbo to straszna lipa.moj kumpel scigal sie z takim czyms i eclipse przegralo.dostal w dupe ze hej.aczkolwiek kumpel ma w peugocie to samo co ja wiec eclipse nie mial zadnych szans.dopiero wersje z turbo niezle lataja.ale ze zdobyciem silnika z T w dobrym stanie nie bedzie latwo.ale i tak wolalalbym hyundaia.pewnie jak sie nabawie xsara to znow wroce do hyundaia ale teraz bede sie szykowal na Tiburona
  
 
Cytat:
2005-06-12 15:53:45, wojdi666 pisze:
te wersje 2.0 bez turbo to straszna lipa.moj kumpel scigal sie z takim czyms i eclipse przegralo...


nie pisz że przegrało, bo porównujesz serie mitsu do dłubanego peugeota;
sytuacja zmieni się diametralnie z delikatnie dłubniętym mitsu, jeśli czytacie forum mitsu to tam był taki tekst o furmance z dyszlem i bez konia robiącej 3,5 s do setki;
mitsu mają styl i zaawansowaną technologię, upajamy się hultajkami a to tylko kopie mitsu
  
 
kopie fakt byly do pewnego momentu
ale teraz juz raczej hyundai robi wlasne konstrukcje


zreszta kondycja jako koncernu Hyundai Motor
jest znacznie lepsza niz Mitsu

Pozdrawiam
  
 
Cytat:

nie pisz że przegrało, bo porównujesz serie mitsu do dłubanego peugeota;
Cytat:



jaki dlubany.zwykla seria tak jak i moja xsara.
  
 
No ale seria Hyundaia Coupe 2.0 przegrała by z takim S16 jeszcze bardziej niż Mitsubishi Eclipse 2.0...
  
 
co ty wygadujesz ???

chyba mniej by dostala coupeja 1
skoro ma lepsze osiagi od klipsa 2.0 bez turbo

8,8 do 9,4 roznice jakas stanowi mimo ze to tylko dane katalogowe ale jednak

zasiegniete z pewnego forum:

**********************************************
Wg. testu Auto Bild z 96r Coupe miał następujące osiągi:

0-50 3s
0-100 9,2s
0-130 15s

60-100 (IV) 10s
80-120 (V) 14,9s

O silniku piszą że jest przyjemny, elastyczny i ma dobrze zestponiowaną skrzynię. Zawieszenie ponoć w miarę pewne tylko troszkę za miękkie w stosunku do sportowych aspiracji autka. Piszą że dobrze wykończony jest i wygodny. Właściciwie jedyne czego się czepiają to brak miejsca z tyłu i lekka nadsterowność (tu domyślam się twardsze spręzyny powinny przyjść z pomocą).

Dla porównania czasy 0-100 i 0-130 innych aut "sportowych" o pojemnościach 2.0 i podobnych gabarytach:

Prelude 2.0 133km 9,3/15,4s
Z3 2.0 150km 9s/14,5s
BMW320 cuupe 2.0 150km 9,7/15,5s
Coupe 2003r 2.0 136km 9,5/15,4s
AR 147 2.0 9,3/14,8s

No więc moim zdaniem osiągi Hultaja może na kolana nie powalają, ale na pewno nie jest to jakaś koszmarna padaka. Mnie osobiście auto się podoba. Może stricte do sportu czy streetracingu nie jest to idealny wybór, ale jako dynamiczny dupowóz na codzień idealne Tanie w zakupie, bardzo ładne, wygodne (dla 2 os. ) i co bardzo istotne bezawaryjne. Oczywiście bezawaryjne pod warunkiem że kupisz odpowiedni egzemplarz Pozdrawiam.

***************************************************

to nowa coupeja tj Coupe III dostanie w dupsko ze starym kilpsem
co wynika z duzo wiekszej masy

pozdrawiam
  
 
nikt z Was nie bierze pod uwage umiejętności kierowcy
  
 
Cytat:
2005-06-13 09:07:53, bombel pisze:
kopie fakt byly do pewnego momentu ale teraz juz raczej hyundai robi wlasne konstrukcje



Jak sie ma niewystarczajaca wiedze to sie nie pisze

Silniki w coupe 2.0 byly i sa nadal silnikami mitsubishi 4G63 ;]
  
 
patrząc na to co wy tu wypisujecie to oczom nie wieżę , po co to komu potrzebne czy jest to 9,2 9,3 9,4 czy tylko 9 sekund , jak chcecie się ścigac i wygrywac to kupcie sobie albo inne samochody albo turbo albo inne silniki,

PS. BO JA TO BYM KUPIŁ SOBIE STAREGO PUGA 205 gti ALBO MI16 wywalił tylna kanape obniżył na belce (nadsterowność) itp itd małym kosztem i co by było ,wąchalibyście wszyscy..z tego miejsca pozdrawiam posiadaczy 205 gti
PS. więc jesli to są te same silniki to wolałbym ten z hyundai po pierwsze w hyundai ładniej wygłąda znaczek hyundaia po maską ,a po 2 przy swapie tak jak daar napisał , na chłopski rozum powinien byc tańszy ten z hyundaia, a po trzecie jak wygłąda sprawa z częściami i $$$$ za nie

[ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2005-06-23 23:43:39 ]