Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | Myślę, że drobna korekcja ustawień kompa powinna zniwelować to zjawisko. Aż tak głęboko nie wchodziłem, ale jest tam coś takiego jak "zaawansowane ustawienia attuatora" i tam jest możliwość np. opóźnienia bądź przyśpieszenia reakcji "krokowego" na sygnały z tps i sondy lambda. Trzebaby trochę pokombinować (ale jak pisałem ostrożnie, z głową, żeby nie zmieniać kilku parametrów na raz, bo może się okazać, że owszem jeden problem zniknął, ale pojawiło się kilka innych. Zresztą taką zasadę zawsze należy stosować kiedy nie bardzo wiadomo jaki wpływ na pracę całości ma dany parametr. Ja swojego kompa testuję w ten sposób już kilka tygodni. Trochę to żmudne, ale niestety innej (wiarygodnej) drogi nie widzę, a płacić za każdym razem za zmianę jakiegoś parametru to porażka. |