Bardzo slaby

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem i mam taki maly problem mam essiego 1.4 z 93 roku od jakiegos czasu strasznie sie muli sciagnelem katalizator i nic niepomoglo co moze byc pryczyna ze jest on taki slaby.
  
 
Mam dokładnei to samo...Essi 1.4 przełom 92/93
Muli się niemiłosiernie, podejrzewałem sprzęgło, złe paliwo ale to nie to...jak ktoś wie co to może być, to będę bardzo wdzięczny.
BTW w którymś poście ktoś zadał pytanie czy szarpie na wolnych obrotach na 2..otóż szarpie
Ma ktoś pomysł?
Dzięki z góry
  
 
Przyczyn może być wiele tak ogólnie postawionego problemu....
Może problem z układem zasilania / wtryskowym, może silnik się kończy. Napiszcie czy to "mulenie" występuje zawsze czy może są chwile, że jest OK.
  
 
sa chwile ze jest ok muli sie zwlaszcza na 3 biegu jak jest zimny wszystko jest ok jak cieply juz nie
  
 
a czy filtr paliwa byl wymieniany ? zmien takze filtr powietrza
  
 
tzn szarpie głównie na zimnym (wiem,że żadna rewelacja) ale momentami się muli jakby było -20...a słaby jest ogólnie, nie wiem, może to taki silnik po prostu ale nie chce mi się wierzyć...
Acha, są momenty, kiedy jeździ lepiej. A co do "kończenia się" silnika, to nie sądzę, bo i przebieg w nim niewielki
I jeszcze jedno wszytkie filtry mam wymienione...

[ wiadomość edytowana przez: superhuman dnia 2005-06-15 12:43:58 ]
  
 
filtry tez powymienialem a co do konczenia silnika to tak jak u kolegi raczej nie przebieg nieduzy wiec chyba nie
  
 
Cytat:
2005-06-15 12:41:48, zeberko pisze:
a czy filtr paliwa byl wymieniany ? zmien takze filtr powietrza



dorzucę świece i przewody zapłonowe i WAŻNE! - sprawdźcie odpowietrzniki silnika, często te zapychają się parami oleju, kurzu i innego świństwa, a silnik lubi oddychać. Drożność tych przewodów jest ważna!
  
 
rozumiem edis4 ze ty przy swoim 1.4 takiego problemu niemasz a juz myslalem ze to takie silniki slabe te 1.4
  
 
ja bym jeszcze sprawdzil czujnik cisnienia w kolektor. ssacym
  
 
Cytat:
2005-06-15 12:49:32, jarecki25 pisze:
rozumiem edis4 ze ty przy swoim 1.4 takiego problemu niemasz a juz myslalem ze to takie silniki slabe te 1.4



wręcz przeciwnie, ale wiem, że te 71KM można poczuć. U mnie jest podobnie - raz ma moc raz nie. W tej chwili walczę jednak z zasilaniem pompy paliwa (padła skrzynka przekaźników). Zauważyłem też, że jak mam rezerwę paliwa, to samochód dostaje kopa...
  
 
To dzięki wielkie, idę sprawdzać co mi wskazano, oby było lepiej
  
 
Sprawdź jeszcze jak zachowuje się czujnik temperatury silnika (ten w kolektorze ssącym). Może to on powodować całe to zamieszanie.
U mnie jest coś takiego: jak silnik lekko się podgrzeje po uruchomieniu to da się odczuć spadek mocy. Potem mija.
Wydaje mi się, że silnik szybciej się rozgrzewa niż ten czujnik i w tym problem. Przy upałach bardziej to się odczuwa niż przy mrozach. ECU podaje za dużo paliwa.



[ wiadomość edytowana przez: js45 dnia 2005-06-15 18:43:07 ]
  
 
dokladnie. mialem taka akcje z czujnikiem temp. i teraz juz jest ok, mozecie wierzyc albo nie ale dzisiaj takim 1.4 lecialem 190 km/h na trasie do berlina. Felgi standart takie jak podaje brief czyli fabryczne, ale jakies przeklamanie na pewno nastapilo
  
 
Jak co posiadam taki czujnik temp.silnika używany do 1.4i CVH kupiłem bo podejrzewałem u siebie padnięcie okazało sie że wystarczyło klemy odpiąć.