MotoNews.pl
  

Światła mijania świecą na żółto....???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć czy może mi ktoś pomóc i wskazć gdzie leży problem.
Światła mijania pomimo nowych żarówek przekaźnika prełącznika nadal świecą na żółto zamiast na biało. Natomiast długie świecą na biało. Kostki na żarówkach są nowe. Czy może ktoś miał podobne objawy????
  
 
może masz żłote żarówki
  
 
Podłacz na krótko plus do jednej z kostek prz żarówce. Jak będzie OK to znaczy że są spadki napięcia i najpewniej wypalone styki w wyłaczniku tym wyciąganym. Jest taki do kupienia na Allegro u milluxa.

  
 
Po prostu masz w światłach mijania żarówki do wersji francuskiej bo tam obowiązują zółte światła i dlatego u nas wkładano żółte żarówki.
  
 
Nie nie mam zółtych żarówek a światła nie są żółte tyloko barwa jest żołta jak przy wypalonych żarówkach ale są nowe wstawione.
Będę musiał jeszcze podłączyć na krótko i zobacze co bedzie sie działo.
Dzięki za pomysły
Pozdrawiam Konrad
  
 
Cytat:
2005-06-15 20:39:42, konbit pisze:
Nie nie mam zółtych żarówek a światła nie są żółte tyloko barwa jest żołta jak przy wypalonych żarówkach ale są nowe wstawione. Będę musiał jeszcze podłączyć na krótko i zobacze co bedzie sie działo. Dzięki za pomysły Pozdrawiam Konrad



stawiam na przepalone styki lub masa gdzieś ucieka...
nie masz ogólnie problemu z elektryką?
nie przygasa światło w liczniku jak hamujesz?
  
 
A teraz kochany kolego napisz nam jaką moc mają te żarówki
Dla ułatwienia powiem, że powinny być 75/75, a ostatnio w sprzedaży występują głównie 45/45 lub 45/75. Oczywiście mowa o standardowych bańkach, a nie H4
Pozdro
  
 
Cytat:
2005-06-15 21:50:18, Wujek-Kajtek pisze:
A teraz kochany kolego napisz nam jaką moc mają te żarówki Dla ułatwienia powiem, że powinny być 75/75, a ostatnio w sprzedaży występują głównie 45/45 lub 45/75. Oczywiście mowa o standardowych bańkach, a nie H4 Pozdro


Primo Konradzie mi chodziło o to, że nie napisałeś nic o samochodzie - chyba nie ma sensu dawać rady typu podłącz plus do żarówki, bo to można wydedukować samemu ale może ja się mylę.

Jeśli rozbijasz się Borewiczem/Przejściówką to tam tak jest (niestety dopiero bodajże Caro dorobiło się przekaźnika świateł mijania przez co zaczęły one świecić normalnie) - rada jedyna - 4 przekaźniki typ 541, trochę konektorków i robisz własną instalację zasilania zarówek reflektorów - będą dawały lepiej niż projektorki!

Jeżeli Caro to czeka Cię sprawdzanie połączeń z masą oraz wszystkich połączeń na torze zasilania żarówek (ale to nie jest żadna rada! - pisząc to piszę że masło jest maślane)

Jerremu powiem tylko tyle, że pomagasz jeszcze mniej niż my... przynajmniej starałem się pokazać Konradowi że NAPISAŁ ZA MAŁO DANYCH O SWOJEJ PRZYPADŁOŚCI, a Ty mu o fhrancuskich szharufkach piszesz....

A na końcu kilka słów do Wuja Dobra Rada... Popraw mnie jeśli się mylę:

żarówka R2 z homologacją europejską Exx (Polonez Borewicz/Przejściówka) - 12V 40/45W
żarówka H4 z homologacją europejską Exx (Polonez Caro) - 12V 55/60W
żarówka H3 z homologacją europejską Exx (reflektory pmg przednie) - 12V 55W

oraz cała masa "polepszanych" wkładów H4 o parametrach np.: 12V 75/75W / 100/100W / 100/130W itd. Więc proszę nie wprowadzaj Kolegi w błąd, sugerując mu nielegalne i zupełnie niepotrzebne żarówki tjuninkowe jak w cenie takiej żarówki można kupic fabrycznie nowy element optyczny do Poloneza przystosowany do żarówek H4. Jak dla mnie EOT, chyba żebyśmy Konradowi samodzielnie tę elektrykę sprawdzać mieli.
 
 
Cytat:
2005-06-15 12:42:51, konbit pisze:
Cześć czy może mi ktoś pomóc i wskazć gdzie leży problem. Światła mijania pomimo nowych żarówek przekaźnika prełącznika nadal świecą na żółto zamiast na biało. Natomiast długie świecą na biało. Kostki na żarówkach są nowe. Czy może ktoś miał podobne objawy????


Dam sobie uciąć .... , że ktoś podłączając NOWE kostki przy ich wymianie popełnił błąd polegajacy na tym , że zamienił miejscami na jednej z kostek - przewód masowy z zasilaniem idacym z przekaźnika , w wyniku czego żarówki "podłączyły się " w szereg . Zamiast 12V każda z nich dostaje tylko 6V i się żarzy , a nie świeci !
  
 
witam,
naprawde jezdzicie na standartowych zarówkach?
przeciez to tak jakbym sobie swieczki w leflektory wstawił...
  
 
Cytat:
2005-06-16 09:15:27, lukaszenty6 pisze:
naprawde jezdzicie na standartowych zarówkach? przeciez to tak jakbym sobie swieczki w leflektory wstawił...


A czemu nie? Jeżeli masz sprawną instalację elektryczną - odpowiednie napięcie to "normalne" żarówki do tego przystosowane wystarczają, bo jakżesz mogło by być inaczej
  
 
Cytat:
2005-06-16 09:15:27, lukaszenty6 pisze:
witam, naprawde jezdzicie na standartowych zarówkach? przeciez to tak jakbym sobie swieczki w leflektory wstawił...


a co masz xenony w leflektorach ?
  
 
taaa... xenony
chodzi mi o wieksza moc np 90/100W
  
 
Cytat:
2005-06-16 09:40:57, lukaszenty6 pisze:
taaa... xenony chodzi mi o wieksza moc np 90/100W


przy zachowaniu warunków o których wspomnial powyżej GDA plus nie skorodowane lustro reflektora i czyste szkło, żarówki w moim DF-ie są więcej niż dobre. A skoro tak nie mam potrzeby zmieniać i ewentualnie narażać instalacji elektrycznej i innych uzytkowników drogi
  
 
Cytat:
2005-06-16 00:30:55, robreg pisze:
Primo Konradzie mi chodziło o to, że nie napisałeś nic o samochodzie - chyba nie ma sensu dawać rady typu podłącz plus do żarówki,

Jerremu powiem tylko tyle, że pomagasz jeszcze mniej niż my... przynajmniej starałem się pokazać Konradowi że NAPISAŁ ZA MAŁO DANYCH O SWOJEJ PRZYPADŁOŚCI, a Ty mu o fhrancuskich szharufkach piszesz....



Mnie chodziło dokładnie o to samo co Tobie, Jak można dawać rady gdy nie wiem co to za auto, model, rocznik, jakie ma reflektory, żarówki itd.

Żółte żarówki były na francję więc przy tej porcji wiedzy którą dostaliśmy jest to jedna (najmniej poważna) możliwość .
  
 
Cytat:
2005-06-16 09:45:18, Momik pisze:
przy zachowaniu warunków o których wspomnial powyżej GDA plus nie skorodowane lustro reflektora i czyste szkło, żarówki w moim DF-ie są więcej niż dobre. A skoro tak nie mam potrzeby zmieniać i ewentualnie narażać instalacji elektrycznej i innych uzytkowników drogi


lustra mam w bardzo dobrym stanie a szkła nowe
i własnie o innych uzytkownikow mi chodziło bo przy standartowych zarowkach to widziałem ich z 50 metrow...
  
 
Cytat:
2005-06-16 09:53:39, lukaszenty6 pisze:
lustra mam w bardzo dobrym stanie a szkła nowe i własnie o innych uzytkownikow mi chodziło bo przy standartowych zarowkach to widziałem ich z 50 metrow...


widocznie mamy różne oczekiwania albo rożne parametry gałek umieszczonych w oczodołach
A jechał ktoś kiedyś za Tobą w nocy w deszcz przez kilkanaście kilometrów z żarówkami 90/100W?
  
 
Cytat:
2005-06-16 09:58:55, Momik pisze:
widocznie mamy różne oczekiwania albo rożne parametry gałek umieszczonych w oczodołach A jechał ktoś kiedyś za Tobą w nocy w deszcz przez kilkanaście kilometrów z żarówkami 90/100W?


zawsze pozwalam sie wyprzedzic i zapalam długie
a tak serio to masz troche racji ale jak ktos jedzie na xenonach ustawianych komputerowo to i tak efekt jest gorszy....
  
 
Cytat:
2005-06-16 10:02:43, lukaszenty6 pisze:
....ale jak ktos jedzie na xenonach ustawianych komputerowo to i tak efekt jest gorszy....


ale to nie powinno być wytłumaczeniem chyba się zgodzisz?
Generalnie ja uważam że światła w DF-ie są bardzo dobre, biorąc pod uwagę ze żarówki posiadam bańki to snop światła , jego jasność i zasięg są dużo lepsze niż żarówki H4 w moim Poldku czy nawet Toledo. Jeśłi chodzi o długie to już jest kompletny odjazd. Miałem 8 samochodów i w żadnym nie miałem tak dobrych świateł długich - spokojnie mogą samoloty startować na lotnisku.
Ja jestem bardzo zadowolony z tych świateł co mam
  
 
juz wiem czemu mamy inne odczucia hihih
ty mowisz o DUZYM a ja o POLDOLOCIE
uciekam juz mnie nie cytuj hihih